به مناسبت دو سالگی چطور

34

در مسیر نشر دانش، یک سال دیگر در کنار هم بودیم و به دومین سالگرد تولد «چطور» رسیدیم. در سالی که گذشت سعی کردیم از تجربه‌های سال قبل‌مان استفاده کنیم و بهتر شویم، سعی کردیم در هر لحظه از مسیر شما را در کنار خودمان تصور کنیم و به مهم‌ترین سوالات‌تان پاسخ دهیم. بازخوردها شما، چه انتقادهای ریزبینانه‌ و چه لطف‌های همیشگی به مجموعه‌ «چطور»، همه و همه برای ما بی‌نهایت ارزشمند بوده و از همه‌ی آنها در جهت بهبود و به‌سازی «چطور» استفاده کردیم. با ما همراه باشید تا دستاوردهای چطور در یک سال گذشته و چشم‌انداز پیش رو برای سال آینده را مرور کنیم.

دستاوردهای چطور در سال دوم فعالیت

  • بازدید بیش از ۱۴ میلیون کاربر از وبسایت در سالی که گذشت (در مقایسه با ۸ میلیون سال قبل)
  • ۲۴ میلیون بازدید از صفحات سایت در سالی که گذشت (در مقایسه با ۱۹/۲ میلیون بازدید سال قبل)
  • افزودن دسته‌های خودرو، سفر و گردشگری، تکنولوژی، معرفی کتاب و … به موضوعات وبسایت
  • برگزاری ۸ دوره مسابقه استعداد نویسندگی و دریافت بیش از ۲هزار اثر از مخاطبین وبسایت
  • برگزاری مسابقه برترین‌های طراحی داخلی برای پاساژ دلگشای تهران
  • آغاز به کار فروشگاه محصولات آموزشی با حدود ۳۰ محصول
  • همکاری با مجموعه‌های بزرگی نظیر بامیلو، اسنپ، مدیسه، دیجی‌کالا، علی‌بابا و …
  • انتشار ۲۲۵۰ مقاله در این سال (در مقایسه با ۱۵۰۰ مقاله سال قبل)
  • به‌روزرسانی و بهبود کیفیت مقاله‌های گذشته
  • انتخاب به عنوان بهترین وب‌سایت سبک‌زندگی در جشنواره‌ی موبایل و وب ایران از نظر داوران و رای مردم
  • باز طراحی کامل وبسایت و استفاده از قالب جدید
  • رسیدن به رتبه ۱۰۷ الکسا در بین وب‌سایت‌های ایرانی
  • تولید ده‌ها ویدئو و انیمیشن آموزشی
  • عضویت بیش از ۲۷ هزار عضو در کانال تلگرام

رونیکس

تقدیر از تیم تحریریه‌ چطور

جا دارد از نویسنده‌ها و ویراستاران چطور تشکر کنیم که با دلسوزی تمام تلاش‌شان را می‌کنند که رضایت مخاطب‌ها را جلب کنند و با صبر و حوصله به تمام نظرات، انتقادها و پیشنهادات پاسخ دهند. هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که بدون زحمات تک تک اعضای تیم این دستاوردها ممکن نمی‌بودند.

به ویژه از زحمات سرکار خانم رقیه محمدی که از آذر ماه ۹۵ به عنوان ویراستار عضوی از خانواده چطور بوده و نویسنده‌های عزیزمان خانم‌ها صدف دژآلود، فاطمه زنگنه، الناز طرزمنی، نیلوفر شهدوست، هدی جباری، طیبه جلایر و آقایان مهدی فیروزی و میلاد فروحی تشکر و تقدیر ویژه‌ای می‌شود.

خانواده‌ی چطور از داشتن چنین اعضایی به خود می‌بالد و امید دارد این خانواده‌ی در حال گسترش بتواند قدم بلندی در جهت رشد و گسترش دانش بردارد.

چشم انداز سال آینده چطور

در سال آینده هم سعی خواهیم کرد اتفاقات جدیدی رقم بزنیم. قصد داریم در حوزه‌های جدیدی بنویسیم که دغدغه‌ی طیف گسترده‌ای از فارسی‌زبانان در نقاط مختلف دنیا است. همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم کیفیت مطالب را به‌طور مداوم بالاتر ببریم، بازهم گریزی می‌زنیم به مقاله‌های گذشته و در صورت امکان بهبودشان می‌بخشیم. باز هم بیشتر به صدای شما گوش می‌دهیم و سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن از نظرات و پیشنهادهای شما استفاه کنیم. افزایش بازدید وبسایت، افزایش تعداد مقاله‌های منتشر شده در روز، افزایش تعداد اعضای شبکه‌های اجتماعی و بهبود کمیت و کیفیت پست‌های آن، تولید ویدئوهای آموزشی با هدف آموزش کاربردی‌تر و دردسترس‌تر، تولید کتاب‌های صوتی و پادکست‌های آموزشی از دیگر اهداف جدید چطور در سال سوم فعالیت است.

هیچ‌کدام از این اهداف بدون همراهی شما مفهومی نخواهد داشت و میسر نیست. با ما همراه باشید تا در کنار هم شاهد رشد و تکامل چطور باشیم و از آموزش‌هایش در جهت اعتلای جنبه‌های مختلف زندگی استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 34 دیدگاه)
  1. علی می‌گوید

    چطور واقعا خوب پیش میره. همیشه خوب بمونید و موفق باشید.

  2. تورنگ می‌گوید

    تولد چطور مبارک ??
    واقعا سایت مفید و مطالب متنوع و به روزی دارید.
    به امید موفقیت‌ های بیشتر ?

    1. مریم ناصری می‌گوید

      سپاس از محبت شما
      امیدوارم همچنان با ما همراه بمانید

  3. سعید می‌گوید

    تبریک میگم به تیم موفق ” چطور ” به مناسب دو سالگی و خسته نباشید میگم به همگی عزیزان . من شخصا هر روز سایت شمارو چک می کنم و اینم بگم که طراحی سایت فوق العاده هست . عکس ها ، فونت نوشتاری و موضوعاتی که انخاب میکنید همگی به جاست . موفق باشین