پروژه مسئولیت اجتماعی نت برگ کلید خورد

1

اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در ایران قصد دارد، در راستای مسئولیت‌ اجتماعی برند خود قدم دیگری بردارد و به حفظ محیط زیست کمک کند.

اهمیت به مسئولیت اجتماعی برای برندها، یکی از مواردی است که می‌تواند اعتماد مشتریان آنها را بیش از پیش جلب کند. حتی در مواردی نیز تأثیرگذار باشد، زیرا کاربران تمایل دارند برندی را انتخاب کنند که در میان رقبای خود، به مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی اهمیت بیشتری بدهد. در چنین حالتی است که یک مشتری به یک برند وفادار می‌شود و حاضر است در مواردی، پول بیشتری هم بپردازد، اما همچنان از همان برند قبلی خرید کند.

مجموعه نت‌برگ را همه می‌شناسید؛ اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در ایران که از ابتدای کار خود تاکنون، جزو کسب‌وکارهای برتر ایران بوده و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. روش خرید از این وب‌سایت و موضوع آن بسیار ساده است: صاحبان کالا و خدمات مختلف برای تبلیغ، جذب کاربر و مشتری جدید، پیشنهاد استفاده از خدمات‌شان را با قیمت‌های پایین‌تر از حد معمول و با درصد تخفیف‌های متنوع در اختیار کاربران می‌گذارند و کاربران برای تجربه‌ی این خدمات و محصولات با قیمت پایین‌تر، به پیشنهادهای این سایت اعتماد می‌کنند و آن را می‌خرند.

رونیکس

در اکثر نت‌برگ‌های قابل خریداری، نکته‌ای مهم وجود داشت: ارائه‌ی پرینت نت‌برگ الزامی است. درواقع، این جمله به این معنی بود که ارائه‌ی کد خریداری‌شده به روش‌هایی مثل Qr code و… کافی نیست و حتما باید کد خریداری‌شده را به‌صورت کتبی ارائه دهید.

این موضوع هم ازلحاظ اسراف کاغذ دارای اهمیت بود و هم اینکه بسیاری از کاربران، این نکته را فراموش می‌کردند و همین باعث تلخ‌شدن اوقات آنها و استفاده نکردن از تخفیفی می‌شد که آن را از قبل خریده بودند.

مسئولیت اجتماعی نت برگ

حالا نت‌برگ به‌عنوان پیشرو در اقدامی مثبت، به کسب‌وکارهای طرف قرارداد خود الزام کرده است تا روش ارائه‌ی پرینت را از سیستم خود حذف کنند. بدین‌ترتیب، دیگر نیازی نیست که کاربران برای استفاده از خدمات، برگه‌ی پرینتی ارائه کنند. شاید به‌نظر بیاید که این اقدام آن‌چنان تأثیرگذار نیست. به‌عنوان مثال، مگر در ماه، چند بار کاربران به ارائه‌ی پرینت ملزم می‌شوند که این اقدام نت‌برگ چشمگیر و مهم باشد؟ اگر شما هم این‌چنین فکر می‌کنید، بد نیست به تعداد فروش گزینه‌های مختلف نت‌برگ در این وب‌سایت نگاهی بیندازید. برخی از این پیشنهادات، بیش از چند هزار بار خریداری می‌شوند و این یعنی همان یک نت‌برگ، می‌تواند باعث اسراف چند هزار کاغذ با حداقل سایز A4 شود که تعداد کمی نیست.

قطعا این اقدام نت‌برگ در راستای حفظ مسئولیت اجتماعی، هم برای کشور مفید است و هم باعث بهبود هرچه بیشتر تصویر ذهنی کاربران این برند خواهد شد. طبق شعار این برند، در نت‌برگ همه برنده‌اند! هم خریدار، هم فروشنده و هم نت‌برگ که حالا با این طرح، محیط زیست هم به برندگان اضافه خواهد شد.

با این حساب، با نصب اپلیکیشن اندروید یا iOS نت‌برگ، نیازی به ارائه‌ی کد به‌صورت پرینت‌شده نیست و ارائه‌ی QR Code مربوط به هر پیشنهاد تخفیف ازطریق اپلیکیشن نت‌برگ، برای استفاده از آن کافی است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. لیزر موهای زائد در کرج می‌گوید

    ممنوون بابت مطالب خوبتون