چگونه توسط سئو در شش ماه فروش سایت خود را افزایش دهیم؟

2

راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در کشور رشد چشمگیری داشته‌ است. این شرکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که هر کدام به عرضه‌ی محصول یا خدماتی می‌پردازند، برای افزایش فروش و مشتری خود سایتی ایجاد کرده‌اند، اما اکثر آن‌ها بعد از مدتی به‌علت بی‌توجهی به سئو، از ادامه‌ی فعالیت سایت خود ناامید می‌شوند و سایت خود را تعطیل می‌کنند.

متأسفانه بیشتر دارندگان سایت‌ها فکر می‌کنند تنها با ایجاد سایت و معرفی محصولات خود، کار تمام شده است و حالا باید منتظر تماس و فروش بمانند، اما باید بدانید که موفقیت یک سایت و استقبال از آن فقط راه‌اندازی آن نیست، بلکه ابتدا باید بدانند سئو چیست و فعالیت و اقدامات لازم برای بهینه‌سازی به‌منظور افزایش فروش، بعد از ایجاد آن آغاز می‌شود و این اقدامات باید به‌صورت مستمر انجام شود.

برای اینکه بتوانید فروش سایت خود را به‌صورت بهینه افزایش دهید، باید نکات و اقدامات زیر را انجام دهید. انجام مستمر این نکات و رعایت اصولی آن‌ها حداقل در شش ماه به افزایش کیفیت سئوی سایت شما کمک می‌کند و درنتیجه، باعث افزایش فروش شما می‌شود.

رونیکس

۱. بهینه‌سازی تگ‌های سئوی سایت

اولین اقدام برای افزایش فروش، بهینه‌سازی تگ‌های سئوی سایت است. بهینه‌سازی این تگ‌ها مهارتی کاملا تخصصی است و ازآنجاکه بیشتر مالکان اطلاعات و دانشی از طراحی سایت و سئو ندارند، نمی‌توانند از تکنیک‌های آن به‌درستی استفاده کنند و در بعضی مواقع، اقدامات اشتباهی انجام می‌دهند.

اولین اقدام ضروری برای دارنده‌ی یک سایت، آشنا شدن با اصول اولیه‌ی بهینه‌سازی سایت و تگ‌های مرتبط است. برای مثال، اگر کسی قصد دارد مطلبی در سایت خود قرار بدهد، باید با اصول نوشتن محتوای سئوبیس و انواع تگ‌ها به‌منظور بهینه‌سازی آن آشنا شود.

۲. تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

بهینه‌سازی سئو باعث می‌شود که رتبه‌ی سایت در گوگل و درنتیجه، میزان بازدید از سایت شما افزایش پیدا کند؛ اما این مسئله به‌شدت زمان‌بَر است. حتی گاهی‌اوقات لازم است که شما تا یک سال برای به‌دست‌آوردن این نتیجه تلاش و هزینه کنید.

شما در این مدت برای دستیابی به فروش بیشتر لازم است که سایت خود را درمعرض دید افراد مختلف و بیشتری قرار دهید؛ ازاین‌رو انجام تبلیغات در دیگر سایت‌ها بهترین روش است. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در تبلیغات درنظر بگیرید، این است که سایت تبلیغ‌کننده باید مرتبط با نوع کسب‌وکار شما باشد. برای مثال، اگر سایت شما درباره‌ی فروش تیغ ژیلت مردانه است، باید در سایت‌هایی که بازدیدکنندگان آن بیشتر مرد هستند، بنرهای تبلیغاتی خود را قرار دهید.

۳. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی بیشترین تأثیر را در برندسازی و افزایش فروش دارند. بیشتر مردم در سراسر دنیا از انواع شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط‌دهی با یکدیگر و دریافت آخرین اخبار و مطالب استفاده می‌کنند. ازاین‌رو، شبکه‌های اجتماعی بهترین بستر برای کسب‌وکارها، به‌منظور تبلیغ محصولات و خدمات‌شان است. مهم‌ترین نکته برای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی، آشنایی با انواع شبکه‌ها و چگونگی فعالیت در آن‌هاست.

۴. کمپین‌های تبلیغاتی

برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای برندسازی و افزایش فروش سایت است. در کمپین‌های تبلیغاتی شما اقدام به برگزاری رویدادی می‌کنید و در آن رویداد و در برابر اقداماتی خاص، تخفیفات ویژه‌ای درنظر می‌گیرید. این کمپین می‌تواند تخفیف ویژه‌ی سال نو یا برگزاری یک مسابقه باشد. چگونگی راه‌اندازی یک کمپین اینترنتی، مهم‌ترین نکته‌ای است که باید یک مالک با آن آشنایی داشته باشد. کمپین‌ها با اینکه در مدت زمان محدودی اجرا می شوند، اما در همان زمان کم، به‌راحتی باعث افزایش فروش و برندسازی سریع سایت شما خواهند شد.

چگونه انجام دهیم؟

مهم‌ترین سؤال مالکان سایت‌ها این است که چگونه اقدامات بالا را انجام دهیم. هر کدام از اقدامات بالا، تکنیک و نکات جزئی زیادی دارد که برای انجام هر کدام به یک فرد متخصص در شرکت نیاز است.

شرکت سئوکار، ارائه‌دهنده خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت، حدود ده سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ازآنجاکه بیشتر دارندگان سایت‌ها تخصصی در این زمینه ندارند، سئوکار به آن‌ها کمک خواهد کرد که در مدت شش ماه بتوانند فروش سایت خود را چند برابر کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. سئو می‌گوید

    سلام و دورد سایت خیلی خوبی دارین و مطالب سایت خیلی مفید هستند من به شخصه خیلی پیگیر سایتتون هستم و ای کاش بشه که روی سئوی سایتتون هم کار کنید که بازدیدش بیاد بالا من یه فیلم اموزش سئو دیدم که خیلی به دردتون میخوره الان دیگه دنیا مدرن شده و کسب و کارها هم اینترنتی و چه بهتر که سایت ها هم به صورت استاندارد سئو بشن و بیان بالاو رقابت کنن با رقیباشون.

  2. خدمات سئو می‌گوید

    ممنون هزینه ی خدمات سئو چقدر هستش؟