همه چیز در مورد خرید آنلاین مبل

0

خرید و فروش آنلاین لوازم خانگی این روزها یکی از بهترین راه‌های مبله کردن منزل است. با این حال خیلی از ما خرید آنلاین مبل را ریسکی بزرگ می‌دانیم که جرئت فکر کردن به آن را هم نداریم و سؤال‌هایی از این قبیل به ذهن‌مان می‌آید:

  • از کجا مطمئن باشم آنچه در مانیتور می‌بینم، همان کالایی است که دریافت می‌کنم؟
  • از کجا معلوم مبل مورد نظرمان در خانه کارآیی مطلوب را داشته باشد؟

در ادامه خواهیم گفت چطور خرید مبل را از سایت های خرید و فروش آنلاین مانند دیوار با اعتماد به نفس کامل انجام دهید.

۱. ابعاد مبل را بررسی کنید

اندازه‌گیری اولین قدم خرید مبلمان در هر دوره‌ای است. این قضیه در خصوص خرید آنلاین بسیار مهم‌تر و اساسی‌تر جلوه می‌کند. زیرا نمی‌توانید کالا را از نزدیک ببینید و متوجه شوید چطور در فضای اتاق شما جا می‌گیرد. بنابراین اگر در توضیحات آن از ابعاد حرفی زده نشده است، حتما از فروشنده بخواهید اندازه‌گیری دقیقی در این خصوص داشته باشد و ابعاد مبلمان را به اطلاع‌تان برساند.

رونیکس

۲. در مورد کیفیت برند و کاربرد آن تحقیق کنید

پیش از نهایی کردن خرید، در مورد برند و کیفیت آن تحقیقات کافی داشته باشید. به‌عنوان مثال در سایت دیوار خرید مبل مدل لونا به قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر است. با چند پرس‌وجو می‌فهمیم این مبل برای اداره‌ها و شرکت‌ها بیشتر مناسب‌ است و برای دکوراسیون خانه کمتر استفاده می‌شود.

همچنین می‌توان با جست‌و‌جو در شبکه‌های اجتماعی مختلف از کیفیت محصول موردنظر باخبر شد. این مرحله، کلید موفقیت خرید و فروش آنلاین است. البته دقت داشته باشید هر کالایی ممکن است نقاط ضعفی داشته باشد که این مورد نباید به‌عنوان انصراف از خرید تلقی شود.

۳. بهتر است نمونه‌ی مبل را از نزدیک ببینید

مبل راحتی

سایت‌های خرید و فروش اینترنتی مزیت‌های زیادی در اختیار خریدار قرار می‌دهند، مثلا سایت دیوار محصولات نو یا دست‌دوم را بسیار کمتر از قیمت‌های بازار به خریداران عرضه می‌کند. همچنین این سایت در اغلب موارد با حذف واسطه‌ها، امکان تماس مستقیم با فروشنده را فراهم می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود تا حد امکان با حضور در محل، کالا را از نزدیک ببینید و مستقیما از جنس و رنگ مبل آگاه شوید. چنانچه فروشنده در یک شهر دیگر است یا به هر دلیلی فرصت رویایی با محصول مهیا نمی‌شود، می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه در اطراف‌تان از جزئیات آن مبل باخبر شوید.

سخن آخر

در نهایت نباید به خرید آنلاین مبل به چشم قمار بزرگی نگاه کنید که ممکن است در آن شکست بخورید. تنها باید در روند خرید، هوشمندانه پیش بروید تا بهترین گزینه را برای خانه‌ی خود انتخاب کنید. پیش از همه‌ی مراحل گفته شده، از خود بپرسید:

  • به‌دنبال مبل اِل (L) می‌گردید یامدل‌های دیگری در ذهن دارید؟
  • به‌دنبال مبل پارچه‌ای هستید یا پارچه‌ای-چوبی یا چرم؟
  • به‌دنبال مبل استیل هستید یا راحتی؟
  • و …

سایت دیوار از معدود بسترهای اینترنتی است که مبلمان‌های قدیمی، اسپرت، مدرن و غیره را از فروشندگان مختلف به حراج می‌گذارد تا خریداران به‌راحتی بتوانند محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و در نهایت یکی از آنها را بخرند. مثلا خرید مبل راحتی از این سایت به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان انجام می‌شود که طبق گفته فروشنده این مبل با احتساب ۳۰ درصد تخفیف زیر قیمت فروخته می‌شود. همچنین با همین میزان پول، می‌توان یک مبل مجلسی استیل به همراه میز عسلی و میز وسط خریداری کرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
منبع ویرلن
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.