آیا دمنوش لاغری نیوشا موثر است؟

1

به‌گفته‌ی یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پزشکی تهران این روزها بسیاری از افراد با هدف لاغری اقدام به مصرف دمنوش‌های گیاهی می‌کنند که در بسیاری موارد در نتیجه‌ی مصرف این داروها یا دمنوش‌های گیاهی، موفق به کاهش وزن خود می‌شوند؛ اما سؤال اینجاست که این کاهش وزن تا چه اندازه به‌دلیل مصرف دمنوش‌های گیاهی بوده است؟

بسیاری از دمنوش‌های گیاهی با کاهش اشتها باعث کاهش وزن می‌شوند، اما برای مشاهده‌ی نتیجه‌ و تأثیرگذاری این دمنوش‌های گیاهی لاغری باید مقادیر بسیاری زیادی از این دمنوش‌ها را در طول روز مصرف کنید. یک قرص چای سبز معادل ۱۲ لیوان دمنوش چای سبز است؛ پس یک فرد برای تأثیر دمنوش گیاهی باید مقادیر زیادی از این نوع گیاهان مصرف کند، که برای همه امکان پذیر نیست؛ اما در بسیاری از موارد شاهد بودیم که مصرف‌کنندگان از نتیجه‌ی این دمنوش‌های گیاهی راضی بودند.

به‌گفته‌ی رئیس کمیته‌ی تغذیه‌ی هیئت پزشکی ورزش تهران اکثر کسانی که ادعا می‌کنند با مصرف دمنوش‌های گیاهی در کاهش وزن موفق بوده‌اند، هم‌زمان با مصرف این دمنوش‌های گیاهی لاغری، کالری‌های دریافتی خود را نیز کم کرده‌اند و علاوه‌برآن به ورزش یا پیاده‌روی پرداخته‌اند.

رونیکس

مصرف داروهای گیاهی و فراورده‌های سنتی با سلامتی تعارضی ندارد، اما لاغری و کاهش وزن با دمنوش را باید براساس اصول علمی و آزمایش‌شده به انجام رسانید. لاغری بی‌ضرری را که بر سلامتی و زیبایی اثر سوء نداشته باشد، باید با تغییر در سبک زندگی، عادات غذایی و تحرک و طبق برنامه‌ای مدون انجام شود؛ در این راستا دمنوش‌های داروییِ مؤثر می‌توانند روند لاغری را سرعت بخشند.

دمنوش لاغری چطور باعث کاهش وزن می‌شود؟

مصرف متداول دمنوش لاغری می‌تواند چربی‌سوزی را افزایش و اشتهای کاذب و ریزه‌خواری را کاهش دهد؛ همچنین می‌تواند در کنار یک برنامه‌ی ورزشی روزانه باعث کاهش وزنی سالم و طبیعی شود.

به‌صورت کلی با مصرف دمنوش لاغری بدن شما به یک ماشین چربی‌سوز تبدیل می‌شود. مزایای استفاده از دمنوش‌ها از این قرار است:

  • چربی‌سوزی و لاغری شکم و پهلو؛
  • کاهش اشتهای کاذب؛
  • کاهش وزن با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن؛
  • بهبود گردش خون در بدن؛
  • پاک‌سازی کبد؛
  • بهبود دستگاه گوارش؛
  • درمان یبوست و درد معده.

آیا دمنوش‌های لاغری مواد مخدر دارند؟

مشخصا این یک دروغ است. تمامی محصولات ازجمله خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در ایران تحت نظارت‌ها و بازرسی‌های زیادی قرار می‌گیرند و تمامی آنها دارای نماد سیب سلامت و استانداردهای موردنیاز برای حضور در بازار ایران هستند.

اگر محصولی چنین مشکلی داشته باشد، سریعا درخصوص عرضه و فروش آن اقدامات لازم انجام خواهد گرفت. جالب است بدانید مواردی از این قبیل معمولا زمانی رخ می‌دهند که شرکت‌ها با قصد شکست رقبا چنین شایعاتی را راه می‌اندازند.

آیا دمنوش لاغری عوارض دارد؟

اجازه بدهید جواب این سؤال را به‌صورت کلی بدهیم‌؛ هر انسانی در هر شرایطی اگر به‌صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک یا مشاوره، خوراکی یا نوشیدنی خاص و گیاهی مصرف کند، بدون تردید دچار مشکلاتی خواهد شد.

پس بدین معنی نیست که دمنوش لاغری عوارض دارد، بلکه به این معناست که شما نباید به‌صورت خودسرانه و بدون آگاهی چیزی را مصرف کنید. به‌طور قطع، شرکت‌های فروش دمنوش گیاهی، مشتری‌های خود را مورد بررسی پزشکی قرار می‌دهند و هرگز به‌صورت خودسر به شما محصولی نمی‌فروشند.

آیا دمنوش لاغری برای پوست صورت مضر است؟

جواب این سؤال هم مانند سؤال قبل به شرایط بدنی و نوع دمنوش‌های مصرفی شما بستگی دارد. اگر شما قصد تهیه‌ی دمنوش لاغری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما قبل از خرید، از یک پزشک یا مشاور متخصص کمک بگیرید.
معمولا مواردی از قبیل قد، وزن، سن، بیماری‌ها، طبع و… از شما پرسیده می‌شود که جهت تشخیص نوع دمنوش‌های مناسب شما ضروری هستند.

بهترین دمنوش لاغری در ایران کدام‌اند؟

دمنوش لاغری

مشخصا برندهای زیادی وجود دارند که در ایران دمنوش لاغری می‌فروشند. در بین آنها می‌توان به دمنوش لاغری نیوشا، دمنوش سحر، دمنوش ۵۰۴۰، دمنوش دکتر سینا و … اشاره کرد. ما قصد نداریم محصول خاصی را تبلیغ کنیم یا بگوییم کدام برند بهتر است. پیشنهاد می‌کنیم محصولات این شرکت‌ها و همچنین کیفیت مشاوره‌ی متخصصان این برندها را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد از آن اقدام به خرید بهترین گزینه کنید.

وبسایت چای در زمینه‌ی معرفی انواع دمنوش و چای‌های گیاهی به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند که فرصت خوبی را برای مقایسه دمنوش‌های لاغری فراهم کرده است.

نکات مهمی که قبل از خرید دمنوش لاغری نباید از قلم بیندازید

حتما باید از یک مشاور، پزشک یا هر متخصصی در این زمینه کمک بگیرید و به‌هیچ‌عنوان به‌صورت خودسرانه اقدام به مصرف دمنوش نکنید. معمولا شرکت‌های فروش دمنوش لاغری قبل از خرید به شما مشاوره‌ی لازم را می‌دهند که از این نظر باید خیال شما راحت باشد.

اگر شرکتی بدون هیچ‌گونه سؤالی به شما دمنوش مشخصی بدهد، بدون شک لاغری هم در کار نخواهد بود. زیرا دمنوش هم، مانند داروهای داروخانه، هر کدام برای فردی با شرایط مشخص مناسب است و هیچ دمنوشی وجود ندارد که برای همه‌ی افراد مناسب باشد، زیرا هر فرد برای خود طبع و مزاجی دارد و شاید بیماری‌های شما با دمنوش‌ها تداخل داشته باشد. پس قبل از خرید دقت لازم را داشته باشید.

شما باید سعی کنید همراه با مصرف هر نوع دمنوش لاغری، ورزش و تحرک لازم را داشته باشید تا بتوانید به نتیجه‌ی دلخواه برسید. اکثر دمنوش‌های لاغری نیازی به رژیم و برنامه‌ی خاص غذایی نخواهند داشت. پس کار شما آسان است.

سخن آخر

در آخر باید گفت شما می‌توانید با مصرف دمنوش‌های گیاهی مخصوص لاغری که از نظر هزینه به‌صرفه هستند و داشتن تحرک روزانه، لاغری بدون بازگشتی را تجربه کنید. امیدواریم از این مطلب اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کرده باشید. اگر هرگونه سؤالی درمورد دمنوش‌های لاغری دارید، می‌توانید در ادامه‌ی همین مقاله، در قسمت دیدگاه‌ها، سؤال خود را مطرح کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. نسرین می‌گوید

    واقعا مطلب مفیدی بود چشممون را باز کرد در مورد دمنوش های لاغری
    آدم حالا یکم میتونه با خیال راحت تر خرید کنه شاید