قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان

0

با وجود اینکه همه‌ی خانواده‌ها در مناطق مختلف کشور به یک دستگاه تصفیه آب نیاز دارند، اما کمتر کسی می‌داند که یک دستگاه تصفیه آب با کارکرد خیلی خوب دقیقا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. مدل‌های تصفیه آب موجود در بازار، به قدری زیاد و متنوع هستند که انتخاب از میان آنها، واقعا شما را دچار سردرگمی می‌کند. به همین خاطر ما در این نوشته می‌خواهیم بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران را به شما معرفی کنیم و ببینیم که هرکدام چه ویژگی‌هایی دارند. در آخر هم شما را با شرایط فروش مستقیم دستگاه تصفیه آب اصل از وارد کننده آشنا می‌کنیم.

بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران

قبل از هرچیز باید بدانید که بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران عمدتا محصول کشور تایوان هستند. این دستگاه‌ها اگرچه در تایوان تولید می‌شوند، اما از نظر کیفیت با دستگاه‌های آمریکایی برابری می‌کنند؛ چون کار تولیدشان در تایوان تحت لیسانس آمریکا انجام می‌شود. برندهای سافت واتر، سی سی کا، و آکواپرو سه نمونه از بهترین برندهای دستگاه‌های تصفیه آب در ایران هستند که در بازار به فروش می‌رسند. فروش مستقیم دستگاه تصفیه آب از وارد کننده توسط شرکت راد گستر نوین انجام می‌شود و این شرکت اصلی‌ترین واردکننده‌ی محصولات تایوانی است که بیش از ده سال در این زمینه سابقه‌ی فعالیت دارد. هرکدام از برندهای سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو محصولات مختلفی را تولید می‌کنند که این محصولات از نظر حجم آب شیرین خروجی و تعداد مراحل تصفیه آب با هم متفاوت‌اند. در ادامه‌ی این مطلب نحوه‌ی کار و تفاوت‌های هرکدام از این برندها را برای شما توضیح می‌دهیم.

رونیکس

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی cck

برند سی سی کا محصولات مختلفی را تولید و روانه‌ی بازار کرده است که از مهم‌ترین محصولات آن می‌توان به دستگاه‌های تصفیه آب پنج مرحله‌ای، شش مرحله‌ای و هشت مرحله‌ای اشاره کرد. دو دستگاه پنج و شش مرحله‌ای بیشتر برای جاهایی مناسب هستند که کیفیت آب لوله‌کشی آنها چندان بد نیست؛ مثلا آب در شهرهایی مثل تهران یا کرج خیلی سنگین نیست و املاح کمی دارد. اما برای شهرهای جنوبی کشور مثل شهرهای مختلف استان خوزستان مسئله متفاوت است. چون هموطنان عزیزمان در این شهرها وقتی شیر آب را باز می‌کنند با آبی کاملا گل‌آلود روبه‌رو می‌شوند. به همین خاطر استفاده از دستگاه هشت مرحله‌ای سی سی کا حتما در این مناطق ضروری است. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا (cck) از نوع پنج و شش مرحله‌ای از قیمت دستگاه هشت مرحله‌ای کمتر است. دستگاه هشت مرحله‌ای هم آلودگی‌های آب را می‌گیرد و هم خاصیت قلیایی به آن می‌دهد. یعنی اسیدهای مضر آب را از بین می‌برد و به بدن نشاط، شادابی و مقاومت در برابر بیماری‌ها را تزریق می‌کند! به همین خاطر اگر آب آشامیدنی منطقه‌ی شما خیلی مشکل ندارد می‌توانید این نوع را سفارش بدهید. اگر هم کیفیت آب آشامیدنی شما خوب نیست یا در خانواده شما فرد بیماری هست و حتما باید آب کاملا سالم بنوشد، هشت مرحله‌ای را سفارش بدهید. البته دستگاه‌های پنج و شش مرحله‌ای هم خاصیت قلیایی دارند و نیازی نیست از این بابت نگران باشید.

عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

دستگاه‌های تصفیه آب سافت واتر هم مثل دستگاه‌های سی سی کا انواع مختلفی دارند ولی مدل هفت مرحله‌ای طرفداران بیشتری دارد. دستگاه هفت مرحله‌ای سافت واتر مثل دستگاه‌های سی سی کا توی مراحل اول آلودگی‌های فیزیکی آب را جدا می‌کند و در مراحل بعدی به آب خاصیت معدنی می‌بخشد. این دستگاه نیز می‌تواند آب را قلیایی کند و از این جهت بسیار مفید است. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر و قیمت دستگاه تصفیه اب سی سی کا هشت مرحله‌ای تقریبا در یک سطح‌اند و از نظر عملکرد هم شبیه هم هستند. بنابراین شما می‌توانید بسته به نیازتان هرکدام را که خواستید سفارش بدهید.

برای کسب اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب و سفارش آنلاین آن می توانید به آدرس https://goo.gl/PQiXao مراجعه نمایید.

قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو Aqua pro

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان -سی سی کا

بعد از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر و سی سی کا می‌رسیم به قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو، قبل از هرچیز باید بگوییم که برند آکوا پرو هم تنوع بالایی در محصولاتش دارد و دستگاه‌های شش مرحله‌ای، هفت مرحله‌ای و هشت مرحله‌ای، سه نمونه از محصولاتی هستند که در ایران خریداران زیادی دارند. به همین خاطر قیمت آب تصفیه کن Aqua pro هم در سطوح مختلفی هستند. قدرت تصفیه دستگاه شش مرحله‌ای بالاست البته چون فیلتر قلیایی ندارد، نمی‌تواند آب را قلیایی کند. ولی دستگاه‌های هفت و هشت مرحله‌ای فیلتر قلیایی دارند؛ ضمنا دستگاه هشت مرحله‌ای به‌جز فیلتر قلیایی یک فیلتر اضافه‌تر هم به نام فیلتر فرابنفش یا UV دارد. خاصیت فیلتر فرابنفش این است که هر موجود زنده‌ای مثل باکتری، میکروب، ویروس و … با رد شدن از آن، زنده نمی‌ماند! به همین خاطر این میکروارگانیسم‌ها دیگر وارد بدن ما نمی‌شوند و نمی‌توانند ما را مریض کنند!

فروش مستقیم دستگاه تصفیه آب از وارد کننده

همان‌طور که گفته شد، به‌طور کلی قیمت بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بر اساس عوامل مختلفی مشخص می‌شود. این عوامل می‌تواند از موارد مهمی مثل اصل بودن دستگاه، حجم آب شیرین خروجی یا حجم مخزن، تعداد مراحل یا فیلترها گرفته تا موارد جزیی‌تر مثل قطعات جانبی دستگاه یا هزینه‌ی نصب و غیره را شامل شود. البته این نکته را هم باید بدانید که بعضی شرکت‌هایی که در کار خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب اصل تایوان از وارد کننده هستند، علاوه بر اینکه تخفیف‌های زیادی روی محصولات‌شان برای مشتری در نظر می‌گیرند، ارسال و نصب دستگاه را هم کاملا رایگان انجام می‌دهند. بعد از نصب دستگاه نیز بلافاصله آن را جلو چشم شما آزمایش می‌کنند تا خیال شما کاملا راحت شود! شرکت راد گستر نوین دقیقا همین کار را می‌کند! تمامی محصولات این شرکت، گارانتی طلایی یک ساله و خدمات پس از فروش مادام‌العمر دارند. یعنی اگر دستگاه شما به هر دلیل بعد از خرید و نصب دچار اشکال شود هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کنند؛ حتی هزینه‌ی رفت‌وآمد متخصص تعمیر! البته این فقط یک احتمال است چون تجربه نشان داده که تمامی دستگاه‌های این شرکت تا چند سال مثل ساعت کار می‌کنند و فقط بعد از دوره‌های معین باید فیلترهایشان را تعویض کرد تا کیفیت تصفیه آب حفظ شود. حتی شما نباید نگران پیدا شدن یا نشدن قطعه‌ها هم باشید؛ چون این شرکت همیشه نیازهای شما را برطرف می‌کند. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، آکوا پرو و سی سی کا که شرکت راد گستر نوین آنها را وارد می‌کند، از قیمت‌های بازار خیلی پایین‌ترند؛ به این علت که راد گستر نوین به صورت مستقیم محصولات را به مصرف کننده می‌فروشد و در این میان شما قرار نیست جور دلال‌ها و واسطه‌ها را بکشید! ضمنا می‌توانید به‌صورت قسطی هم از این شرکت خرید کنید! پس اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب دارید یا حتی فقط می‌خواهید محصولات و قیمت‌هایشان را ببینید، می‌توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کنید و مقالات به‌دردبخور این سایت را برای بالابردن سطح اطلاعات‌تان درباره‌ی انواع دستگاه‌های تصفیه آب مطالعه کنید! حالا که همه چیز را برایتان توضیح دادیم دیگر تصمیم با شماست!

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.