راهنمای خرید از حراجمعه بامیلو؛ بهره‌برداری بیشتر و خرید آسان‌تر

0

فروشگاه اینترنتی بامیلو امسال هم همانند سال‌های گذشته، رویداد هیجان‌انگیز حراجمعه را در تاریخ ۲ و ۳ آذر برگزار خواهد کرد. اگر می‌خواهید در این حراج بزرگ خرید کنید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا راهنمای خرید از این رویداد بزرگ را مطالعه کنید. به این ترتیب به راحتی تمام کالاهای مورد نظرتان را با تخفیف‌های فوق‌العاده خریداری کنید.

کدام محصولات در حراجمعه تخفیف خواهند خورد؟

محصولات بسیار زیادی در بازار اینترنتی بامیلو به فروش می‌رسند؛ تعدادی از این کالاها با تخفیف در حراجمعه عرضه خواهند شد. با توجه به حجم عظیم کالاها، پیدا کردن کالاهای تخفیف‌دار حراجمعه سخت خواهد بود. ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم تا بتوانید این دو دسته کالا را تشخیص دهید.

رونیکس

کالاهایی که در کمپین حراجمعه با تخفیف عرضه شده‌اند، نشانی با عنوان نشان حراجمعه دارند. این کالاها را به راحتی بیابید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

۱. کالاهای با تخفیف بسیار ویژه

گاهی اوقات و معمولا یک بار در سال، فروشندگان کالاهای خود را با تخفیفی استثنایی به فروش می‌رسانند. این کار مزایای بسیاری هم برای فروشندگان و هم برای خریداران دارد و در واقع موقعیتی برد-برد است.

کالا با تخفیف بسیار ویژه یا DoorBuster کالاهایی پرطرفدار هستند که با تخفیف‌هایی قابل توجه حتی تا ۸۵ درصد به فروش می‌رسند. این کالاها محصولاتی داغ، مهم و به روز هستند که در نوع خود «بهترین» به حساب می‌آیند. هنگامی که این کالاها شامل تخفیف غیر منتظره­‌ای شوند، به یک «تخفیف بسیار ویژه» تبدیل می‌­شوند.

از نظر ریشه شناسی، این عبارت از دو کلمۀ «در» (Door) و «شکن» (buster) تشکیل شده است. علت این نامگذاری، شکستن درها به سبب سرازیر شدن سیل مشتریان به فروشگاه‌ها برای به دست آوردن کالا با تخفیف بسیار ویژه است.

تخفیف بسیار ویژه می‌تواند هر نوع کالایی باشد. از لوازم الکترونیک و مد گرفته تا لوازم خانه و لوازم آرایشی. از نمونه‌های معروف و جهانی چنین تخفیفی می‌توان به گوشی‌های آیفون و کنسول‌های بازی ایکس باکس و پلی استیشن اشاره کرد. هدف از فروش چنین کالاهایی، جذب بیشتر مشتریان به فروشگاه و فروش بیشتر تخفیف‌های خرد است.

برای خرید این دسته از محصول‌ها باید خیلی سریع باشید؛ چرا که این دسته از محصولات معمولا تعداد محدودی دارند. در روز حراجمعه کالاهای با تخفیف بسیار ویژه که تعداد محدودی دارند، با برچسب تعداد محدود مشخص می‌شوند.

۲. جعبه تخفیف حراجمعه

علاوه بر کالاهای با تخفیف بسیار ویژه، سایر کالاها نیز با تخفیف به فروش خواهند رسید. این دسته از کالاها در جعبه تخفیف حراجمعه قرار خواهند گرفت که هر یک ساعت نیز به روز می‌شود. به عبارت دیگر، تخفیف کالاهای جعبه تخفیف تنها یک ساعت اعتبار دارند.

۳. تخفیف‌های بیشتر

برخی از تخفیف های ویژه فقط در اپلیکیشن ارائه می شوند. بنابراین پیش از حراجمعه با نصب اپلیکیشن بامیلو خود را برای به دست آوردن تخفیف‌های بیشتر آماده کنید.

دانلود اپلیکیشن بامیلو

چگونه تخفیف‌ها را به دست آوریم؟

دیدیم که کالاهای با تخفیف بسیار ویژه ممکن است تعداد محدودی داشته باشند و از سوی دیگر جعبه تخفیف حراجمعه هم هر ساعت به روز می‌شود. بهترین راه برای آن که از همه تخفیف‌های استثنایی باخبر شوید، به دست آوردن بلیت طلایی حراجمعه است.

با ثبت‌نام در صفحه اصلی حراجمعه و دعوت از پنج نفر از دوستان خود برای ثبت نام در این صفحه، بلیت طلایی حراجمعه را به دست بیاورید. به همین سادگی!

با بلیت طلایی حراجمعه

  • کد تخفیف ۵۰ هزارتومانی روی ۳۰۰ هزار تومان خرید در اپلیکیشن به دست خواهید آورد؛
  • از تخفیف‌های ویژه حراجمعه زودتر از دیگران باخبر خواهید شد؛
  • می‌توانید از پیشنهادهای ویژه حراجمعه تا یلدا استفاده کنید.

بلیت طلایی در انتظار شما است.

بلیت طلایی حراجمعه

آیا امکان ارسال رایگان سفارش وجود دارد؟

خریدهای بیش از ۷۵ هزار تومان به صورت رایگان ارسال می‌شود. بسته به کالایی که سفارش داده‌اید، تا ۳۰ روز می‌توانید از ضمانت بازگشت کالا استفاده کنید. تیم پشتیبانی بامیلو با ارائه خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته همراه شما است.

بهترین روش برای پیگیری سفارش‌ها چیست؟

پشتیبانی بامیلو یکی از مهم ترین ملاک ها از دید مشتریان است. از این رو، بهبود پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان، برای بامیلو نیز یک اولویت است. در بخش پشتیبانیبامیلو ، ما همواره سعی داریم با توجه به «صدای مشتریان»، شرایط بهتر خدمت رسانی را برای مشتریان فراهم سازیم. از این رو می خواهیم از انتقادات و یا پیشنهادات شما در مراحل مختلف خرید و حتی تجربۀ استفاده از کالاباخبر باشیم. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید.

بدیهی است که هر فروشگاه اینترنتی نقاط ضعفی داشته باشد. بامیلو که بیشتر فعالیت های خود را به سبک «بازار اینترنتی» پیش می برد نیز استثنا نیست. برای بهبود تجربۀ مشتریان، اولین گام پذیرش این مشکلات است. سپس باید چاره ای برای برطرف سازی و ایجاد محیطی مناسب برای مشتریان نمود.

قابلیت های جدید

بازار اینترنتی بامیلو ، در راستای بهبود مراحل پشتیبانی اقدامات موفقیت آمیزی انجام داده است. از جمله این اقدامات می توان به قابلیت های جدید و موارد زیر اشاره نمود:

  • «امتیازدهی تأمین کنندگان»
  • لغو آنلاین سفارش
  • نوار وضعیت سفارش
  • زمان ارسال کالا

چرا بعضی از سفارشات در حراجمعه با تاخیر می‌رسند؟

خرید اینترنتی فرایندی آسان و کم‌زحمت است. اما در پس هر بازار یا فروشگاه اینترنتی، سیستم بزرگ پردازش و تحویل کالا وجود دارد. هرساله فروشگاه‌های آنلاین برای تحویل کالاهای حراج های بزرگ خود، نیروی بیشتری استخدام می‌کنند. UPS، یکی از سازمان‌های تحویل کالا در ایالات متحده ۹۵۰۰۰ نفر و آمازون ۱۲۰۰۰۰ نفر نیروی کار بیشتر برای حراج‌های بزرگ استخدام کردند. بامیلو نیز هر سال برای پردازش سفارش‌های حراجمعه و تحویل سریع‌تر سفارش ها، نیروی کار بیشتری استخدام می‌کند.

تمامی فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر دنیا با چالش تحویل کالا در حراج‌هایی مانند حراجمعه روبرو هستند. حتی آمازون که معیار تحویل سریع کالا است هم با این مشکل روبرو است. حتی مشتری‌های آمازون هم از تحویل دیرهنگام کالاها گلایه داشته‌اند. خریدهای مشتریان آمازون پرایم که باید تا دو روز به دست آنها می‌رسید، تا یک هفته تاخیر داشته است. مشتریان سایر برندها نیز از چنین شرایطی گله داشته‌اند.

دیگر مسئله‌ای که مشتریان بزرگترین برندهای بازار اینترنتی از آن گلایه داشته‌اند، عدم پاسخگویی یا پاسخ‌گویی دیرهنگام پشتیبانی مشتریان به تماس‌های تلفنی است. برند H&M مدت ها است که به مشتری‌های خود آموزش می‌دهد که به جای استفاده از تماس تلفنی، از پشتیبانی آنلاین کمک بگیرند. به همین دلیل، در سال‌های اخیر، تمامی فروشگاه‌ها و بازارهای اینترنتی مشتری‌های خود را به استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین ترغیب می‌کنند.

باید پذیرفت که تاخیر در تحویل کالا، به عضوی جدایی ناپذیر از حراج‌های بزرگ تبدیل شده است. سفارش‌ها تعداد بسیار زیادی دارند و تحویل آن‌ها اندکی زمان بر است.

راهکار چیست؟

پس از ثبت سفارش خود، برای پیگیری از پشتیبانی آنلاین استفاده کنید. در روزهای پس از حراجمعه، حجم کاری پشتیبانی مشتری‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کند. ممکن است حتی مجبور شوید تا نیم ساعت در انتظار پاسخ گویی بمانید.

پشتیبانی آنلاین چنین مشکلی ندارد. در همان حال که در خانه گرم و نرم خود نشسته‌اید و بی آن که دست به گوشی تلفن ببرید، می‌توانید با استفاده از نوار وضعیت سفارش‌ها، سفارش خود را پیگیری کنید. همکاران ما در بخش پیگیری آنلاین سفارش نیز شما را راهنمایی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.