کد تخفیف خرید بلیط هواپیما در شب یلدا

0

یلدا یکی از زیباترین و کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. تمام افراد خانواده گرد هم می‌آیند تا در بلندترین شب سال خاطراتی به شیرینی تمامی خوراکی‌های یلدایی بسازند.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز جشنواره «یلدا تا کریسمس» را به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا از تاریخ از ۲۷ آذر ۹۷ تا ۴ دی ۹۷ برگزار می‌کند.

رونیکس

همهٔ شما عزیزان از همين الان می‌توانید هنگام خريد آنلاين بلیط هواپیما با وارد كردن كد تخفيف ويژهٔ جشنواره، در وبسايت اميد پرواز به آدرس www.omidparvaz.com از تخفيف‌های ويژهٔ پروازهای داخلی بهره‌مند شوید؛ پس عجله كنيد و از كد تخفيف زير استفاده كنيد:

کد تخفیف بلیط داخلی: yalda97

ضمنا تعداد دفعات استفاده از کد در ایام جشنواره نامحدود است. برای خرید بلیط آنلاین داخلی با تخفیف ویژهٔ جشنواره، همین الان وارد وبسایت امید پرواز شوید.

همان‌طور که می‌دانید با رونق گرفتن کسب‌وکار آنلاین، معتبرترین و سریع‌ترین روش برای تهیهٔ بلیط هواپیما، به‌جای مراجعه حضوری به فرودگاه‌ها، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از وبسایت‌های فروش بلیط هواپیما همچون امید پرواز است که به‌موجب این امر در هزینه و وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد.

امید پرواز با بیش از ۱۴ سال سابقهٔ فعالیت در صنعت هواپیما و گردشگری ایران، دارای تمامی مجوزهای لازم ازجمله نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، سازمان هواپیمایی کشوری، و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است. پس خرید مطمئن، آسان و ارزان را با امید پرواز تجربه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت امید پرواز نسبت به خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی اقدام کنید. پس از جست‌وجوی بلیط هواپیمای مقصد موردنظر، لیست کاملی از پروازهای سیستمی و چارتری مانند بلیط هواپیما چارتر تهران به مشهد، بلیط هواپیما چارتر ساری به مشهد و … و نیز بلیط لحظه آخری هواپیما نمایش داده می‌شود که درنهایت با مقایسه‌ی درست قیمت بلیط هواپیمای داخلی یا قیمت بلیط هواپیمای خارجی موردنظر و همچنین استفاده از قابلیت فیلترهای ساده و کاربردی روی فاکتورهایی از قبیل ساعت پرواز، قیمت کل، ایرلاین‌ها، نوع پرواز، کلاس پروازی و … می‌توانید بلیط‌­ها را مرتب کنید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

امید پرواز بر آن است تا با تمرکز بر کسب رضایت مشتریان، حق انتخاب ارزان‌ترین یا مناسب‌ترین بلیط هواپیما را با توجه به نیازتان در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

مهم‌ترین عامل تمایز امید پرواز با دیگر رقبا ارائه‌ٔ ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما، تعهد و تضمین صحت اطلاعات پروازی، پشتیبانی ۲۴ ساعته، خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی با کارت‌های شتاب ایرانی است. پس فرصت خرید از امید پرواز را از دست ندهید و با انتخاب و همراهی امید پرواز یک سفر لوکس را تجربه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.