آچارباز؛ سامانه اعزام تعمیرکار به محل

0

سیستم‌های دیجیتالی مانند کامپیوتر، تلویزیون و دیگر ابزارها همیشه سالم و بی‌عیب باقی نمی‌مانند و گاهی دچار نقص و ایراد می‌شوند. گاهی‌اوقات سخت‌افزار یا نرم‌افزار کامپیوترها هم صدمه دیده و از کار می‌افتند. بعضی‌مواقع هم ویروسی، کامپیوترتان را در بدترین موقع ممکن، از کار می‌اندازد. ابزارهای دیجیتالی دیگر هم مانند تلویزیون، پرینتر و… هم ممکن است به دلیلی از کار بیفتند. در این‌گونه مواقع دو راه بیشتر ندارید. اول اینکه اگر خودتان متخصص هستید، به تعمیر این ابزارها بپردازید یا از یک متخصص و تعمیرکار زبده کمک بگیرید. برخی از افراد در این‌گونه مواقع، ابزار خراب را به تعمیرگاه می‌برند، اما برای برخی دیگر جابه‌جایی این ابزارها سخت است و ترجیح می‌دهند که به خدمات تعمیر در محل مراجعه کنند.

این کار فواید بسیاری دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رونیکس
  • صرفه‌جویی در وقت؛
  • صرفه‌جویی در هزینهٔ مصرف بنزین یا کرایهٔ جابه‌جایی دستگاه معیوب با خودروهای کرایه‌ای؛
  • جابه‌جا نکردن ابزار مورد نظر مانند کامپیوتر، پرینتر و تلویزیون (جابه‌جایی این ابزار گاهی طاقت‌فرسا می‌شود)؛
  • تعمیر ابزار و تنظیم عملکرد آن طبق شرایط موجود در محیطی که در آن قرار دارد؛
  • پیشگیری از صدمات احتمالی دیگر ابزارها، هنگام جابه‌جایی.

درضمن اگر صاحب کسب‌وکاری کوچک باشید، مسلما سیستم‌های دیجیتالی محل کارتان، عصای دست‌تان هستند و هرگونه آسیب به آنها می‌تواند، کارتان را با اختلال مواجه کند. با عضویت در مراکزی که خدمات تعمیراتی این سیستم‌ها را انجام می‌دهند، خیال‌تان بابت هر مشکلی که پیش بیاید، راحت خواهد بود.

یکی از مراکز خدمات و تعمیرات که در زمینهٔ اعزام تعمیرکار به محل فعالیت می‌کند، آچارباز است. این سامانه با اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات‌ فنی‌ مربوط به دستگاه‌هایی همچون کامپیوتر و تلویزیون شما را رفع می‌کند.

آچارباز

آچارباز استارتاپی نوپا با پشتوانهٔ ۲۲ سال تجربهٔ کار خدماتی، تعمیراتی و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک (ایران اچ پی) است. این استارتاپ، متشکل از کارشناسانی است که در زمینهٔ تعمیرات کامپیوتر، پرینتر و تلویزیون آموزش دیده و گواهینامه دارند. شما هنگام مواجهه با هر مشکلی در این دستگاه‌ها می‌توانید با خیال آسوده با این استارتاپ تماس بگیرید. آنها تمام خدمات خود را در حضور شما انجام می‌دهند. در ضمن قبل از درخواست تعمیرکار، می‌توانید لیست تعرفه‌ها را مشاهده کنید. البته کارشناسان پیش از اعزام تعمیرکار حدود قیمت را به شما اعلام می‌کند. حتی آنها تلاش می‌کنند تا در صورت امکان با ارائهٔ خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی مشکل به‌وجودآمده را قبل از اعزام تعمیرکار، برطرف کنند. تمام خدمات و همچنین قطعات استفاده‌شده، یک ماه ضمانت دارند. سامانهٔ آچارباز پس از ساعات کار و همچنین روزهای تعطیل هم آمادهٔ سرویس‌دهی هستند. این سامانه اپلیکیشن هم دارد. شما می‌توانید آن را از طریق کافه‌بازار دریافت و نصب کنید.

تعمیر کامپیوتر در محل

کارشناسان آچارباز، تمام مشکلات موجود در انواع کامپیوترها را، از لپ‌تاپ‌ها گرفته تا نوت‌بوک، تبلت و کامپیوترهای رومیزی برطرف می‌کنند. آنها حتی در زمینهٔ تعمیر لوازم جانبی کامپیوتر مانند مودم، روتر، کیبورد، مانیتور و… نیز فعال هستند. تعمیرکارهای آچارباز هر گونه ایرادهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برطرف و نرم‌افزارهای مورد نیازتان را نصب می‌کنند. همچنین آنها کامپیوتر،‌ لپ‌تاپ و تبلت‌تان را بررسی و تمام مشکلات آن را حل می‌کنند. آنها نصب و راه‌اندازی این سیستم‌ها و همچنین نصب مودم و اتصال به اینترنت را هم در محل برای‌تان انجام می‌دهند.

کارشناسان این سامانه حتی می‌توانند اطلاعات ازدست‌رفته‌تان روی سیستم‌های کامپیوتری، تبلت یا موبایل‌تان را بازیابی کنند. گاهی‌اوقات این اطلاعات بر اثر وجود ویروس یا تروجان از بین می‌روند یا شما آنها را به‌اشتباه پاک می‌کنید، اما با وجود کارشناسان آچارباز، اطلاعات‌تان بازیابی شده و نگرانی‌تان برطرف می‌شود. این سامانه از کامپیوترهای با برندهای مختلف اچ‌پی، ایسوس، سامسونگ، لنووو، ایسر، سونی، دِل و دیگر برندهای معروف پشتیبانی می‌کند.

تعمیر تلویزیون در محل

سامانهٔ آچارباز، علاوه‌بر خدمات کامپیوتری در زمینهٔ تعمیرات تلویزیون، صوتی و تصویری هم تخصص دارد. تعمیرکارهای این بخش، تلویزیون‌های پلاسما، LCD ،LED ،OLED ،HD ،HDR و انواع سایدبار، سینمای خانگی یا DVD پلیر و ویدئوپروژکتور را تعمیر می‌کنند. آنها با استفاده از ابزارهای موردنیازی که همراه‌شان است، در محل‌ و در مقابل چشمان شما تعمیرات تلویزیون را انجام می‌دهند. نصب تلویزیون و راه‌اندازی آن، کار سختی نیست. اما اگر فرصت انجام دادن این کارها را ندارید، آن را به تعمیرکارهای آچارباز بسپارید و دیگر نگران چیزی نباشید. حتی می‌توانید نصب تلویزیون‌ روی دیوار را هم به تعمیرکارهای اعزامی بسپارید. تمامی برندهای تلویزیون از جمله پاناسونیک، شارپ، توشیبا، سونی، سامسونگ و ال‌جی در این سامانه پشتیبانی می‌شوند.

تعمیر پرینتر در محل

سامانهٔ آچارباز، در زمینهٔ تعمیر پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای لیزری (تونری)، پرینترهای چندکاره، پرینترهای سوزنی، پلاترها، انواع اسکنر و فکس، کارشناسان خبره‌ای دارد. این دستگاه‌ها باید به‌طور مرتب سرویس، روغن‌کاری و تمیز شوند تا مدت زمان بیشتری سالم و فعال بمانند. تعمیرکارهای آچارباز هر گونه ایراد همچون چاپ بی‌کیفیت، نگرفتن پرینت، گیرکردن کاغذ در دستگاه، روشن نشدن پرینتر و… را در محل شما تعمیر می‌کنند و اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، آن را انجام می‌دهند. همچنین آنها ایرادهای کارتریج‌های مورداستفاده پرینتر را نیز بررسی می‌کنند و چنانچه به تعویض یا شارژ نیاز داشته باشند، این کار را انجام می‌دهند. درام، مگنت، فوم رول، بلید، چیپست و مخزن، بخش‌های مختلف کارتریج هستند که خرابی هریک از آنها باعث چاپ بی‌کیفیت یا حتی انجام نشدن چاپ می‌شوند. کارشناس آچارباز در محل شما، این قطعات را تعویض می کنند. این سامانه تمام برندهای معروف پرینترها مانند اچ پی، کَنون، اپسون، پاناسونیک، سامسونگ، برادر، شارپ و… را پشتیبانی می‌کند.

برای دریافت خدمات این سامانه، ابتدا فرم درخواست خود را از طریق سایت https://a4baz.com یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید. سپس منتظر تماس کارشناسان باشید. آنها خیلی زود با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. پس از طی این مراحل، تعمیرکار در زمان توافق‌‌شده در محل شما حاضر می‌شود و دستگاه‌تان را تعمیر می‌کند.

آچارباز علاوه‌بر ارائهٔ خدماتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، خدماتی دیگری نیز ارائه می‌کند که در زیر، به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • خدمات سرور و شبکه (جنرال سرویس، نصب انواع نرم‌افزار و…)؛
  • تعمیرات لوازم منزل از جمله ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، اجاق گاز و فر؛
  • تعمیرات موبایل و تبلت (کلیهٔ خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)؛
  • تعمیرات و خدمات دوربین‌های مداربسته و انواع دزدگیر؛
  • خدمات مخابراتی و برق ساختمانی (نصب روشنایی، سیم‌کشی، رفع ایراد خطوط تلفن و…).
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.