یادگیری زبان در ۹۰ روز؛ هر زبانی را سه ماهه یاد بگیرید

4

یادگیری زبان‌های خارجی، از آن مهارت‌های دوست‌‌داشتنی و پرثمر است که عموما هر کسی دوست دارد آن را تجربه کند. اما بسیاری از آدم‌های اطراف‌مان، از شروع این کار ترس دارند و همیشه فکر می‌کنند توانایی لازم برای انجام این کار را ندارند. اگر شما هم جزو آن دسته‌ هستید، خواندن این کتاب مفید را به شما پیشنهاد می‌کنم. اگر دوست دارید با کتاب یادگیری زبان در ۹۰ روز، آشنا شوید، با من همراه باشید.

شناسنامه‌ کتاب

  • عنوان کتاب: یادگیری زبان در ۹۰ روز

کاری از گروه مترجمین وبسایت چطور

رونیکس

درباره‌ی کتاب

من همیشه عاشق یادگیری زبان‌های خارجی بودم. به‌نظرم، یادگیری زبانی دیگر، دری به دنیای شگفت‌انگیزی دیگری باز می‌کند. همین مسئله باعث شد تا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنم و به آن مسلط شوم. خیلی از دوستانم همیشه از من می‌پرسند که چطور یادگیری یک زبان خارجی این‌قدر برایم راحت بوده است. برای من هم عجیب بوده که چرا افراد، جوری در مورد یادگیری زبان خارجی صحبت می‌کنند که انگار قرار است جای رستم، به جنگ اکوان دیو بروند!

چه باورتان بشود و چه نشود، یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین کارهای دنیا، یادگیری یک زبان خارجی است. نکته این است که برای یادگیری زبان جدید، باید پشتکار خوبی داشته‌ باشید و از فوت‌وفن‌های کوزه‌گری این کار هم سر دربیاورید. کتاب یادگیری زبان خارجی در ۹۰ روز، همه آن چیزی است که برای ابتدای راه به آن نیاز دارید.

شما در این کتاب با روش‌های منطقی و علمی، یاد می‌گیرید که چطور ذهن‌تان را برای یادگیری آسان و بی‌دردسر یک زبان خارجی تربیت کنید. تکنیک‌های مؤثر و کاربردی برای یادگیری هم، از جمله مطالبی هستند که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده‌ است.

نکته جالب در مورد این کتاب، این است که شما با یک جلسه آموزشی خشک و رسمی و غیرکاربردی طرف نیستید. بلکه، لحن صمیمی و دوستانه نویسنده، آن‌قدر شما را درگیر مباحث خود می‌کند که گاهی حس می‌کنید واقعا سر یک کلاس درس جذاب و هیجان‌انگیز نشسته‌اید و از آن خمیازه‌های «استاد جان! تمامش کن» خبری نیست!

مطالعه این کتاب را مخصوصا به کسانی که سفری طولانی به کشوری خارجی در پیش دارند یا در پی مهاجرت هستند، پیشنهاد می‌کنم. حتما نکات ارزنده این کتاب در برقراری ارتباطی سریع با ساکنین کشورهای خارجی مؤثر خواهد بود.

این کتاب در 9 فصل تدوین شده‌ و در هر فصل، به یکی از مباحث زیر پرداخته شده‌ است:

  • بیست افسانه رایج درباره یادگیری زبان که باید فراموش کنیم؛
  • مأموریت شما این است که خودتان پذیرش آن را انتخاب کنید؛
  • چگونه هزاران واژه را به‌سرعت بیاموزیم؛
  • قرارگیری در محیط، بدون خرید بلیت؛
  • صحبت از همان روز اول؛
  • از تسلط تا استادی؛
  • چطور ما را با یک گویشور بومی اشتباه بگیرند؛
  • فوق چندزبانه: وقتی یکی کافی نیست؛
  • زبان آموزی رایگان و آسان.

قسمتی از کتاب

من فکر می‌کنم همه‌ ما باید تلاش کنیم تا در اسرع وقت، زبان مورد نظرمان را در کشور مقصد به‌کار ببریم؛ حتی اگر کار یا مسئولیت‌های خانوادگی‌مان تنها اجازه‌ی سفری کوتاه، مثلا یک‌هفته‌ای را به آن کشور می‌دهند. اگر پیش از رفتن به آن کشور بتوانید زبانش را به‌خوبی صحبت کنید، مسلما هفته‌ٔ فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد و البته اقامت طولانی‌تر، تجربه‌ای شگفت‌انگیزتر را به ارمغان خواهد آورد. به همین دلیل، باور دارم که مؤثرترین کاربرد بلیت هواپیما، این است که پیش از رفتن، تاریخ خروج‌تان را به‌عنوان انگیزه‌ای برای کار جدی‌تر در نظر بگیرید تا بتوانید به‌محض آنکه از پله‌های هواپیما پایین رفتید، تجربه خود را به حداکثر برسانید. از سفر آتی، به‌عنوان انگیزه‌ای برای خودتان استفاده کنید تا پیش از رفتن، حسابی مطالعه و تمرین کنید.

تهیه کتاب «یادگیری زبان جدید در ۹۰ روز»


در ادامه بخوانید: یادگیری زبان دوم در بزرگسالان با ۶ ایده واقعا کاربردی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. آرمان می‌گوید

    با سلام من کتاب یادگیری زبان را خرید کرده ام اما نمی تونم دانلود کنم

    1. رقیه محمدی می‌گوید

      سلام
      اگر هنوز نتونستید کتاب رو دانلود کنید، لطفا به این آدرس ایمیل بزنید و مشکل رو با جزئیات توضیح بدین.
      pr@chetor.com

  2. کسرا می‌گوید

    سلام از کجا باید کتاب رو بخرم؟

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      سلام. توی اینترنت جست‌وجو کردی؟