املاک دلتا و دیگر پلتفرم‌های خرید، فروش و اجاره خانه زیر ذره‌بین 

4

خرید، فروش و اجاره ملک و هرکاری که مربوط به آن باشد، پیچیده، گران و زمان‌بر است. بیشتر خریداران و فروشندگان املاک از مشاوران املاک راهنمایی می‌گیرند تا در فرایند مربوط به معاملات ملکی متضرر نشوند. مشاوران زبده املاک می‌توانند به افراد در زمینه‌های مختلف از جمله انجام دادن مراحل قانونی خرید و فروش یا اجاره ملک و حل موارد اختلاف احتمالی کمک شایانی کنند.

ممکن است هر کس در زندگی خود، دو تا سه بار، معامله‌ی ملکی انجام دهد اما یک مشاور املاک هر سال بیش از ۲۰ یا ۳۰ ملک خرید و فروش کرده یا اجاره می‌دهد. بنابراین هرگز بدون وجود یک مشاور متخصص و البته مطمئن، به‌تنهایی وارد معاملات ملکی نشوید. اما گاهی‌اوقات یافتن مشاور املاک مطمئن که در کار خود خبره باشد و بتوان به آن اعتماد داشت، کمی سخت است. در این میان، شرکت‌های ملکی قدیمی و استارتاپ‌های جدید در فضای مجازی شروع به فعالیت کرده‌اند که در زیر به مقایسه آنها می‌پردازیم.

رونیکس

دلتا، اولین سایت ملکی در ایران (delta.ir)

گروه املاک دلتا، دقیقا تمام شرایط یک مشاور املاک خوب را دارد. دلتا از دفاتر ملکی است که بیش از ۴۰ سال در ارائه خدمات ملکی در ایران و دیگر کشورها فعال است و توانسته در زمینه خدمات ملکی به متقاضیان خرید خانه در تهران و شهرستان ها کمک بسیاری کند. مشاورانی که با گروه املاک دلتا همکاری می‌کنند، متخصصان زبده‌ای هستند که اطلاعاتی بسیار دقیق از شرایط موجود در مناطق مختلف تهران و شهرستان‌ها دارند. به‌طور مثال، اگر قصد خرید آپارتمان در تهران و اجاره آپارتمان در تهران (برای مثال در منطقه سهروردی ) را دارید، اما از شرایط و مخاطرات آنجا، اطلاع دقیقی ندارید، می‌توانید مشاوره خرید از مشاوران و آژانس‌های دلتا، چه از لحاظ قیمت، چه از لحاظ اصالت سند و یا سایر ملاحظات حقوقی که افراد عادی معمولا اطلاعی از آنها ندارند، دریافت کنید.

گروه املاک دلتا، در مدت ۴۰ سال فعالیت، توانسته است تجربه‌های ارزشمندی در زمینه معاملات ملکی کسب کند و در این راه، مشتریان قدیمی و وفاداری دارد که با اعتماد و اطمینان، کارهای مربوط به معاملات ملکی خود را به آن می‌سپارند.

دلتا و مقایسه آن با پلتفرم‌های خرید، فروش و اجاره خانه

سایت ملکی دلتا، اولین بار در سال ۱۳۸۳، فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه ملک در وب بیش از ۱۳ سال تجربه فعالیت دارد. در نتیجه اگر قصد خرید یا اجاره هرنوع ملکی را دارید با دلتا می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ملک دلخواه‌تان را پیدا کنید.

سه قابلیت کاربردی که یک پلتفرم ملکی نیاز دارد، جست‌وجو، ثبت و تقاضای ملک درکنار هم به خوبی در سامانه‌ی دلتا وجود دارد. به محض ورود از شما خواسته می‌شود، استان محل سکونت خود را انتخاب کنید. به این ترتیب تمامی آگهی‌ها بر اساس انتخاب شما نمایش داده می‌شوند. البته از قسمت جست‌وجوی ملک نیز می‌توانید استان انتخابی خود را تغییر دهید. در این سایت امکان ثبت ملک و ثبت درخواست پیدا کردن لیست ملک وجود دارد و افرادی که به دنبال خرید خانه و اجاره آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها هستند، می‌توانند از طریق سایت و اپلیکیشن دلتا درخواست‌های خود را ثبت کنند. کاربرانی که نیاز به مشاور خرید و فروش ملک دارند، می‌توانند به‌صورت آنلاین و یا با شماره‌گیری ۰۲۱۸۶۸۶ از خدمات مشاوران دلتا استفاده کنند.

گروه املاک دلتا دارای آژانس‌های متعددی در تهران و شهرستان‌ها، شامل دلتا۵، دلتا ۲×۲، دلتا۸۵۰، دلتا۴۴، دلتا نوشهر و دلتا home است.

فعالیت‌های دلتا در گذر زمان

دلتا در سال ۱۳۹۳ سایت بین‌الملل (int.delta.ir) را جهت ارائه اطلاعات مربوط به خرید املاک در خارج از ایران، راه‌اندازی کرد. دلتا، علاوه بر ایران در کشورهای دیگر مانند کانادا، ترکیه، اسپانیا، انگلستان، لیتوانی، آلمان، قبرس و… خدمات مشاوره املاک ارائه می‌دهد. در واقع دلتا اولین سایت جهانی در ایران است که در زمینه املاک به افراد در کشورهای دیگر خدمات می‌دهد. همچنین در همین سال وبسایت deltahome.ir راه‌اندازی شد که فعالیت آن در حوزه اجاره خانه به اتباع خارجی ساکن ایران است.

در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت جدید دلتا راه‌اندازی شد تا بتواند با تمام آژانس‌های املاک سراسر کشور، همکاری داشته‌ باشد. در پلتفرم جدید تمامی کاربران عادی و تمامی آژانس‌های مسکن در سرتاسر ایران می‌توانند ملک خود را در سایت و اپلیکیشن دلتا به فروش بگذارند.

یکی دیگر از خدمات این شرکت، ارائه نرم‌افزار مدیریت وب‌سایت برای مشاوران املاک است که قصد دارند به‌صورت مستقل وبسایت راه‌اندازی کنند.

مجله دلتا

دلتا

دلتا فقط وب سایت ملکی نیست، اگر می‌خواهید هر نوع اطلاعاتی در زمینه ملک و هزاران چیز دیگر، اعم از نکات حقوقی ملک (چالش های حقوقی مسکن در ایران)، اخبار مسکن، معماری، سلامتی، دکوراسیون و همچنین دکوراسیون منزل داشته باشید، می‌توانید از مجله دلتا دیدن کنید.

ای هوم (iHome.ir)

وب‌سایت ای هوم به اپلیکیشن ihome مجهز است. این وب‌سایت در زمینه خرید، فروش و اجاره ملک فعالیت می‌کند و در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد. فروشندگان و افراد جویای ملک، با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانند علاوه بر رفع نیاز مسکن، اطلاعات بسیار جامعی از موقعیت ملک مورد نظر، معابر و دسترسی به سرویس‌های حمل و نقل عمومی، نزدیک‌ترین مراکز خدماتی، درمانی، آموزشی و فروشگاه‌ها ارائه کنند.

کیلید (Kilid.com)

وب‌سایت کیلید (شرکت کلان داده شهر فناوران)، یک سایت و اپلیکیشن آگهی و جست‌وجوی خرید خانه، رهن و اجاره خانه، ویلا و مغازه است. کلید به‌تازگی یک ساله شد. دفتر این شرکت در پارک علم و فناوری پردیس مستقر است.

آلونک (alounak.com)

آلونک با همکاری آژانس‌های املاک و آموزش مشاوران آنها روند خرید، فروش و اجاره‌ی خانه برای متقاضیان را تسهیل می‌کند و اطلاعات به‌روز بازار املاک و مستغلات را برای تصمیم‌گیری بهتر در اختیار کارشناسان و مردم قرار می‌دهند.

دیوار (divar.ir)

دیوار پایگاه خرید و فروش بی‌واسطه است و در تمام شهرهای ایران فعالیت می‌کند. این سایت دارای اپلیکیشنی است که می‌توانید با استفاده از آن به اطلاعات مورد نیازتان به‌راحتی دست یابید. سایت دیوار، مخاطب زیادی دارد. اما دیوار به‌صورت تخصصی در بازار ملک فعالیت نمی‌کند و نمی‌تواند مانند املاک دلتا، به متقاضیان املاک به‌درستی کمک کند.

شیپور (sheypoor.com)

این سایت و اپلیکیشن نیز در زمینه خرید و فروش محصولات و خدمات مختلف فعال است و اگرچه مخاطبان بسیاری دارد، اما در زمینه املاک به طور تخصصی فعالیت نمی‌کند و نمی‌تواند نیاز کامل متقاضیان املاک را برطرف سازد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. سارا می‌گوید

    واقعا دلتا سایتش برای خرید ملک خیلی به من کمک کرد
    من وقت نداشتم برای پیدا کردن خانه ولی با ثبت درخواست خرید ملک مشاوران دلتا به من کمک کردند که آپارتمان موردنظرم رو پیدا کنم

  2. منصور می‌گوید

    املاک دلتا واقعا کارشون عالیه

  3. حسین روزبهانی دلتا پیشتاز وموفق می‌گوید

    بسیار عالی وآموزنده بود