ارزان‌ترین و گران‌ترین 206 تیپ 3 چقدر است؟

0

حدس بزنید سربلندترین خودروی تولید یا مونتاژشده در ایران کدام است؟ تندر ۹۰؟ ۴۰۵؟ تیبا؟ خیر! ۲۰۶ هاچ بک و صندوق‌دار. این وسیلهٔ نقلیه آن‌قدر پرچم ایران خودرو را بالا برده که حالا نه‌تنها مشغول تولید پی‌درپی آن است، بلکه به کشورهای دیگر هم صادرش می‌کند. تیپ ۱ و ۲ را می‌توان به‌نوعی آزمون و خطای این کمپانی در زمینهٔ مونتاژ ۲۰۶ به شمار آورد. البته تیپ ۲ هم‌اکنون با تمامی امکانات نیز روی خط تولید است. تیپ ۳، ۵ و ۶ نیز به فاصلهٔ کمی از این دو متولد شدند. تکلیف تیپ ۱ و ۲ که مشخص است، اینجا می‌خواهیم از تیپ ۳ صحبت کنیم. ایربگ، ای بی اس، سیستم تهویهٔ مطبوع اتوماتیک، برقی بودن تمامی شیشه‌ها و گرم‌کن آینه‌ها از ویژگی‌هایی است که ۲۰۶ تیپ ۳ را از تیپ ۲ (البته پیش از مجهزشدن کامل آن) متمایز می‌کرد. این خودرو اگرچه حالا مدل صفر کیلومتری ندارد، اما خرید پژو 206 تیپ 3 کارکرده حسابی رونق دارد. می‌گویید نه؟ کافی است سری به سایت دیوار بزنید و آگهی‌های پُرشمار فروش این خودرو را خودتان ببینید.

این خودرو در بازهٔ قیمتیِ ۲۸ تا ۵۸ میلیون تومان، در سایت دیوار آگهی شده است. برای مثال در این سایت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ مدل ۱۳۸۲ با ۲۱۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. عقب، جلو، سقف و ستون‌های این خودرو پلمپ و موتور آن فابریک و دست‌ نخورده است. همچنین این ۲۰۶ یک سال معاینهٔ فنی، یک سال بیمه و ۴ سال تخفیف بیمه دارد. از سوی دیگر تمامی قطعات مصرفی آن تعویض شده و فاکتور آن‌ها به گفته فروشندهٔ موجود است.

اگر به‌دنبال خرید پژو 206 تیپ 3 کارکرده در مدل جدیدتر اما با قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون تومان هستید، در دیوار یک مورد مدل سال ۱۳۸۵ با ۲۸۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آگهی شده است.

رونیکس

اما چنانچه بودجه‌ای بیش از ۳۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید به مدل‌های کم‌کاردتر نیز فکر کنید. برای مثال در این سایت پژو ۲۰۶ مدل ۱۳۸۶با ۱۳۲هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۳۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان آگهی شده است. در خصوص کارکردهای خودرو و تأثیر آن بر عملکرد وسیلهٔ نقلیه می‌توانید به وبلاگ دیوار مراجعه کنید تا بدانید میزان کارکرد، فاکتور بسیار مهمی است.

مدل‌های ۹۰ به بعدِ تیپ ۳ از ۴۶ میلیون تومان به بالا به فروش می‌رسند. مثلا در یک مورد ۲۰۶ تیپ ۳ مدل سال ۱۳۹۰ با ۱۵۰هزار کیلومتر کارکرد ۴۶ میلیون تومان به حراج گذاشته شده اما در آگهی دیگری خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۳ کارکرده مدل سال ۱۳۹۰، ۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو ۱۷۰ هزار کیلومتر رانده و به دلیل وجود دو لکه رنگ سمت در راننده، کمتر از قیمت هم‌نوعان خود به فروش می‌رسد.

گران‌ترین آگهی‌های خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۳ کارکرده در سایت دیوار، در حدود ۵۶میلیون تومان هستند. مثلا تیپ ۳ مدل ۱۳۹۵، با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد و در حد نو ۵۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین در آگهی دیگری برای خرید پژو 206 تیپ 3 کارکرده تولید اسفند ۹۵، قیمتِ تعیین‌شده مبلغ ۵۶میلیون تومان است.

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.