بنزی که نمی‌توان از آن ایرادی گرفت

بررسی بنز E250 در دیوار

0

بدون اغراق بنز E250 یکی از پرفروش‌ترین، باکیفیت‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای شرکت مرسدس بنز است که آخرین تکنولوژی‌های روز دنیای را دارد. به‌راحتی نمی‌توانید از این خودرو ایراد بگیرید، زیرا مهندسان تمام تلاش‌ خود برای ارتقا آن را کرده‌اند. این نهمین فرزند از خانواده‌ی کلاس E است. راه تشخیص مدل‌های قدیمی و جدید، توجه به چراغ‌های جلوی آنهاست. مدل‌های قدیمی چراغ‌های دو‌تکه‌ی جداگانه دارند؛ ولی چراغ‌های مدل‌های جدید یک‌پارچه هستند.

تجهیزات کلاس E دارای چندین مدل مختلف است: مدل‌های استاندارد، الگانت و آوانگارد که رینگ، فرمان و اگزوز آنها با هم فرق می‌کند. البته بیشتر خودروهای بنزِ حاضر در ایران کیت AMG دارند و کمی اسپرت‌گونه هستند. شما می‌توانید برای خرید بنز E250 صفر کمی بیشتر هزینه کنید و کیت AMG پلاس را سفارش دهید که کمربند و تودوزی قرمز رنگ، رینگ ۱۹ و روکش صندلی چرم دارد.

بررسی فنی بنز E250

E250 می‌تواند حداکثر ۲۱۱ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور دقیقه و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور نیرو تولید کند. این نیرو و گشتاور حاصل کارکرد موتوری ۴ سیلندری با پیشرانه‌ی ۱۹۹۱ سی‌سی است. شتاب صفر تا صدِ واقعی این خودرو در تست رانندگی ۷.۲ ثانیه به دست آمد، اما میزان شتاب تئوری این خودرو توسط کمپانی ۸ ثانیه اعلام شده است. این مدل از بنز برای هر صد کیلومتر به‌طور ترکیبی ۶.۱ لیتر بنزین می‌سوزاند. خرید بنز E250 هم برای رفت‌وآمد در شهر و هم برای خارج شهر گزینه‌ی مناسبی است؛ به‌علاوه که فضای صندلی عقب برای سرنشینان بسیار راحت و لوکس است.

رونیکس

آپشن‌های پایه و اضافی خاص بنز

کابین بنز E250 بسیار با کیفیت ساخته شده و به‌سختی می‌توان از کیفیت مواد یا مونتاژ آن ایرادی گرفت. دنده‌ی پشت فرمان، سیستم هشدار تغییر لاین، سیستم پارک خودکار، دوربین کنترل فاصله با خودروی جلویی، ترمز خودکار در زمانی که به خودرویی جلویی بیش‌ازحد نزدیک شده‌اید، خاموش و روشن شدن اتوماتیک در حالت کار کردن درجا برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، سیستم تعلیق هوشمند، سیستم هشدار نقطه‌ی کور، سقف پاناروما، دوربین ۳۶۰ درجه دور تا دور خودرو، چراغ ال ای دی روز، کشش خودکار کمربند و .. برخی از آپشن‌های خاص بنز E250 هستند. مواردی مانند گم‌کن و سردکن صندلی، صندلی برقی ۶ حالته، تهویه اتوماتیک با کانال مجزا برای سرنشینان عقب، آینه‌های برقی و هوشمند، چرخش نور در پیچ‌ها، سنسور باران، پشتِ سری صندلی هوشمند و… نیز از آپشن‌های پایه‌ی این خودرو هستند.

در دیوار خوش‌قیمت بخرید

E250 مدل سال ۲۰۱۶ قیمت میلیاردی دارد. مدل‌های قبل از سال ۲۰۱۶ نیز را می‌توانید زیر یک میلیارد تومان بخرید. برای مثال، در سایت دیوار، قیمت خرید بنز E250 کارکرده ۲۰۱۴ از طرف فروشنده حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو ۱۹ هزار کیلومتر راه رفته‌ و تنها آپشن‌های پایه‌ای سری E را دارد. در آگهی دیگری مدل ۲۰۱۶ با ۱۶ هزار کیلومتر کارکرد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. رقیب اصلی این خودرو BMW سری ۵ و آئودیi8 است. انتظارات و سلیقه‌ی شما نتیجه‌ی انتخاب را مشخص می‌کند که از بین سری E و رقبا کدامیک را انتخاب کنید. اگر کیفیت و لوکس بودن برای شما ملاک است، بی‌شک باید به‌سراغ مرسدس بنز سری E بروید.

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.