ایسوس؛ اسب بالدار تایوانی که باید بشناسید

0

واژه ایسوس (Asus) که بعضی آن را اَسوس می‌خوانند، از پگاسوس گرفته شده که اسب بالداری در اساطیر یونان است که نماد اندیشه و خرد است. شرکت ایسوس برندی تایوانی است که در سال 1990 میلادی در شهر تایپه تاسیس شد و در زمینه تولید دستگاه‌هایی مانند مادربرد، کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ و سایر دیوایس‌های فناوری فعالیت داشته و دارد، حتی چند سالی است که این شرکت در زمینه تولید تبلت و گوشی‌های موبایل نیز گامی رو به جلو برداشته است. ایسوس آنقدر در زمینه تولید لپ‌تاپ قدرتمند شده است که با جست و جوی عبارت خرید و فروش لپ‌تاپ در موتورهای جستجو، عبارت خرید و فروش لپتاپ ایسوس یکی از گزینه‌های نخستینی است که ارائه می‌شود.

لپ‌تاپ‌های ایسوس

لپ‌تا‌پ‌های این برند به انواع و دسته‌های مختلف بنا به کارایی و قیمت‌شان تقسیم می‌شوند. بطوریکه ایسوس لپ‌تاپ‌هایی باریک و سبک، گیمینگ، سری N (مولتی مدیا)، لپ‌تا‌پ‌های Hall of Fame و همینطور لپ‌تاپ‌هایی برای کارهای روزمره که بیشتر سری X و سری K هستند را روانه بازار می‌کند. آلترابوک‌های این برند طول عمر خوب، ظاهری ساده با ضخامتی باریک و قدرت کافی برای انجام کارهای روزمره دارند. ضمن اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس با گرافیک قدرتمند، سرعت بالا، ارتعاش، عملکرد خیلی خوب و خنک‌کنندگی مناسب حین انجام کار و بازی و همچنین طراحی جذاب ارائه می‌شوند.

با جست و جوی عبارت خرید و فروش لپتاپ ایسوس متوجه خواهید شد که یکی از مزیت‌های لپ‌تاپ‌های این شرکت تایوانی تنوع قیمت آنهاست که بسته به نوع عملکرد و کارایی که دارند می‌توان با قیمت‌های متفاوت آنها را تهیه کرد. همچنین در چند سال گذشته شاهد ارائه نوت‌بوک‌هایی با طراحی‌های شیک و با عملکرد مناسب و در رنگ‌های متنوع از ایسوس بوده‌ایم که به خصوص برای خانم‌ها بسیار مناسب هستند.

رونیکس

لپ‌تاپ‌های این برند تایوانی که در ایران هم طرفداران زیادی دارند و با گارانتی‌های معتبری در بازار موجود هستند با اندازه‌های متفاوت مناسب با هر سن، برای استفاده مبتدیان تا افرادی که کار حرفه‌ای با لپ‌تاپ می‌کنند مانند گرافیست‌ها و گیمرها طراحی و تولید شده‌اند. از مدل‌های جدید این برند می‌توان به لپ‌تاپ 15 اینچی F556UA-AB54 NB و لپ‌تاپ مینی ترنسفورمر T102HA-D4-GR اشاره کرد.

خرید و فروش لپ‌تاپ ایسوس

بهترین و ساده‌ترین راه برای جست و جوی لپ‌تاپ‌ و سایر دیوایس‌ها از برندهای متفاوت، مراجعه به سایت دیوار است. بطوریکه با نگارش عبارت خرید و فروش لپ‌تاپ ایسوس در این سایت می‌توانید تعداد زیادی لپ‌تاپ از این برند پیدا کنید و بنا به بودجه و عملکردی که می‌خواهید آنچه که مناسب شماست، به دست آورید.

تنها کافیست به بخش لوازم الکترونیک این سایت مراجعه کنید و دیوایسی که می‌خواهید را جست و جو کنید. در این بخش می‌توانید مدل‌های مختلف لپ‌تاپ ایسوس مانند مدل X554L، K541U و یا n53s و مدل‌های دیگر را به صورت نو یا کارکرده از فروشگاه‌ها یا افرادیکه دیوایس خود را برای فروش گذاشته‌اند، مشاهده و تهیه کنید و یا در صورتیکه خود، لپ‌تاپ یا نوت‌بوکی دارید که دیگر نیازی به آن ندارید ابتدا آن را فرمت کرده و بعد در این سایت به همراه چند عکس مناسب از دستگاه و توضیح راجع به محصول تبلیغ کنید تا مشتری مناسبی برای آن پیدا شود. به خاطر داشته باشید در دیوار می‌توانید انواع لوازم جانبی مانند کیف یا کوله لپ‌تاپ یا شارژر مناسب این نوع دیوایس‌ها را پیدا کرده و خریداری کنید.

 

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.