آیا قیمت‌های خانه در پردیس سر به فلک کشیده است؟

0

در محور تهران-آبعلی درست در شمال شرق تهران، شهری خودنمایی می‌کند که در چند سال اخیر اسمش بر سر زبان‌ها آمده است؛ شهر جدید پردیس.

از غرب با حوزه بخشداری جاجرود هم‌مرز است و از شرق به بومهن، روستای کرشت و رودخانه آب انجیرک متصل می‌شود. احتمالا همین کافی است تا بدانید چرا جمعیت تشنه طبیعت و سکوت، به این شهر سرریز شده‌اند. اما بگذارید باز هم بگوییم: در شمال شهر پردیس شهرستان شمیرانات و در جنوب آن منطقه میانک و تنگه کبود قرار گرفته است. همه این‌ها یک طرف و نزدیکی به پایتخت از سوی دیگر، شهر جدید پردیس را به منطقه‌ای استراتژیک تبدیل کرده است؛ محدوده‌ای طلایی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت. خرید خانه در پردیس که در سایت دیوار نیز آگهی‌های زیادی از آن خود کرده، خریدی سودآور و اقتصادی است که عموما با بودجه‌ای کم صورت می‌گیرد.

هم‌زمان با بالارفتن نرخ املاک، خانه‌ها و زمین‌های شهر پردیس که قابل سرمایه‌گذاری بودند، گران شد. اما به دلیل متفاوت بودن قیمت‌ها اگر قصد خرید داشته باشید، در نهایت از سایت دیوار می‌توانید یکی از آن‌ها را گلچین کنید. به خصوص اینکه خیلی از بنگاهی‌ها و کسبه پردیس هم به اهمیت آگهی مواردشان در سایت دیوار پی برده‌اند. (اگر در اطرافتان دلال زمین یا مشاور املاک در پردیس می‌شناسید، توصیه ما را به گوششان برسانید که آگهی در دیوار را جدی بگیرند.) پس لازم نیست با مراجعه حضوری به دفاتر املاک متعدد این شهر وقت خود را تلف کنید و بیهوده گیچ شوید. برای مثال در این سایت یک خانه ویلایی 430 متری و دو طبقه، واقع در فاز 1 و یکی از دنج‌ترین محله‌های پردیس به قیمت 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ویلا دو طبقه عنوان شده که طبقه اول آن 167 متر و 3 خوابه و طبقه دوم آن 85 متر و فلت است. در آگهی دیگری خانه‌ای ویلایی با متراژ 203، دوبلکس و در فاز 2 به قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رونیکس

البته در این سایت خرید خانه در پردیس با قیمت‌های کمتر نیز آگهی شده است. برای مثال خانه‌ای قدیمی، 120 متری در بام پردیس(فاز 2)، دو خوابه تنها 550 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. حتی از این قیمت کمتر هم می‌توانید پیدا کنید: مثلا در یک مورد در شهرک پردیس ویلایی نوساز( 1396) با متراژ کلی 430 متر، به قیمت 360 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از این 430 متر، 130 متر بنای نیم پیلوت است. این شهرک یکی از جدیدترین شهرک‌های منطقه پردیس است که نگهبان 24 ساعته دارد و از نظر امنیت حرف ندارد. در مورد دیگری و در میان آگهی‌های خرید خانه در پردیس، زمین 575 متری واقع در فاز 4 به قیمت 280 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید تمامی فیش‌های واریزی از فرمانداری موجود است.

همانطور که مشاهده کردید، خرید خانه در پردیس هم در قالب ویلاهای نوساز و هم درقالب زمین‌های کلنگی در سایت دیوار آگهی می‌شود. حتی در مواردی نیز به صورت قسطی به فروش می‌رسد. به عنوان مثال یک ویلای 380 متری نوساز با 60 میلیون پیش‌پرداخت و مابقی به صورت اقساط در این سایت آگهی شده است. این ویلا مجموعا 400 میلیون تومان قیمت‌ دارد.

 

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.