کاشت مو در کلینیک پوست و مو رز

0

همانطور که می دانید کاشت مو از جمله فرآیند هایی است که در عصر حاضر هم شاهد پیشرفت در روش های جراحی و هم در روش های غیرجراحی آن می باشیم. امروزه روش های غیرجراحی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و در زمینه کاشت ابرو، تزریق چربی و کاشت مو در کلینیک پوست و مو رز نیز اقداماتی بسیار تخصصی و حرفه ای برای مراجعه کنندگان صورت می گیرد.

کاشت مو

کاشت مو

کاشت موی طبیعی این توانایی را دارد که سطح رشد نرمال مو های فرد را دوباره به حالت طبیعی آن بازگرداند. کاشت مو آنقدر طبیعی جلوه می کند که اگر فرد پس از مدتی به یک آرایشگاه مراجعه کند بدون شک آرایشگر او به سختی می تواند تشخیص دهد که جراحی ترمیم مو بر روی سر وی انجام گرفته است.

رونیکس

نتایج حاصل از کاشت مو

امروزه جراحی کاشت مو بسیار راحت و ایمن انجام خواهد گرفت و در بسیاری از موارد نیازی به بیهوشی نیست و تنها با استفاده از بی حسی موضعی می توان به نتایجی مطلوب دست یافت. نتایجی که از جراحی کاشت مو بدست می آید در اکثر موارد فوق العاده است و رضایت بیمار را به همراه دارد.

انتخاب کلینیک تخصصی معتبر جهت انجام جراحی کاشت مو

تنها نکته قابل اهمیت انتخاب یک کلینیک تخصصی معتبر است که در آن از مهارت و تجربه یک پزشک ماهر برای انجام کاشت مو استفاده شود. دقت و هنری که که یک جراح در این زمینه از خود به خرج می دهد می تواند در بدست آوردن نتیجه نهایی بسیار بااهمیت باشد و نتایجی دائمی را حاصل نماید.

برای اینکه فرد آگاهی لازم و کافی از مراحل مختلف جراحی کاشت مو داشته باشد بهتر است که با یک پزشک متخصص مشورت کند. در جلسه مشاوره با پزشک، وی تمامی سوابق پزشکی بیمار و نوع نیاز او را به دقت ارزیابی خواهد کرد و طبق روش های مدرن و پیشرفته ای که بکار می رود مناسب ترین شیوه کاشت مو را به او پیشنهاد خواهد کرد.

 

کاشت ابرو

ابرو ها زیبایی خاص و منحصربفردی به چهره می بخشند. پس از جراحی کاشت مو، کاشت ابرو از جمله پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد. کندن ابرو ها برای اینکه بتوان مدل های جدید و زیبا را بر روی آن پیاده کرد یکی از اصلی ترین دلایلی است موجب می شود آن ها به طور دائمی از بین بروند. تاتو و هاشور از روش هایی هستند که می توانند چهره را بیشتر مصنوعی جلوه دهند. در نتیجه تنها کاشت ابرو می تواند به افراد کمک کند تا زیبایی مورد نظر را بدست آورند.

 

ظرافت هاي كاشت ابرو

توجه به ظرافت های کاشت ابرو توسط یک جراح زیبایی سبب می شود تا نتیجه نهایی حاصله بسیار عالی و زیبا باشد.

برای انجام جراحی کاشت ابرو معمولا آن را به سه دسته تقسیم می کنند:

تاج ابرو، بدنه و دم ابرو.

پزشک جراح هنگام کاشت تاج ابرو دقت زیادی در زاویه کاشت مناسب خواهد داشت. بخصوص اینکه نحوه خواب ابرو ها نباید به گونه ای باشد که آن ها حالتی عمودی پیدا کنند.

در هنگام کاشت بدنه ابرو، از ناحیه تاج به سمت دم باید دقت کرد که از زاویه خواب مو های ابرو کم شود و در نهایت مو ها بدون هیچ زاویه ای و در حالت مماس بر روی پوست قرار گیرند.

قطر مو های ابرو نیز بسیار بااهمیت است و هر چقدر به مو های طبیعی ابرو نزدیک تر باشد بهتر است. بدین منظور هیچگاه از مو های ضخیم و درشت برای کاشت ابرو استفاده نمی شود.

منافذی که برای کاشت ابرو در نظر گرفته می شود نباید قطر زیادی داشته باشد و بالتبع باید کوچکتر و ظریف تر باشد. توجه به تراکم مو های ابرو و قرار گرفتن آن ها در کنار هم با فاصله هایی بسیار کم نیز مهم است. اگر مو های ابرو به گونه ای کاشته شود که فضای خالی در میان آن ها به چشم بخورد بی شک از زیبایی آن کاسته می شود.

 

کاندیدای مناسب کاشت ابرو

کاندیدای مناسب کاشت ابرو

معمولا افرادی به عنوان بهترین کاندیدای کاشت ابرو در نظر گرفته می شوند که به علل مختلف از جمله: عوامل ارثی، بیماری های مختلف، وجود عفونت یا خالی کردن بیش از حد ابرو ها دچار کم پشتی ابرو شده اند. این افراد به علت اینکه نمی توانند مجددا رشد طبیعی و نرمال مو های ابرو را مشاهده نمایند لذا باید از سایر روش های زیبایی ابرو ها از جمله کاشت ابرو بهره مند شوند تا مجددا شاهده رشد مو های طبیعی در این ناحیه از صورت خود باشند.

 

تزریق چربی

تزریق چربی از جمله روش هایی است موجب می شود تا از میزان چروک ها و نازیبایی های پوست صورت و گردن و دست ها کمتر شود و برخی از اندام های لاغر بدن ظاهری جذاب تر بدست آورند. این چربی که از بدن خود فرد استخراج می شود سبب ایجاد واکنش های حساسیتی نمی شود.

 

یکی از مزایای اصلی بهره مندی از تزریق چربی اینست که به علت اینکه چربی ها یک ماده خارجی و یا شیمیایی برای بدن محسوب نمی شوند امکان تزریق چربی در حجم های بالا نیز وجود دارد. برای مثال با استفاده از تزریق چربی می توان علاوه بر رفع چروک های نواحی صورت و گردن به پر شدن صورت و زیباتر شدن آن نیز کمک کرد.

 

تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست

از آنجایی که دست ها جزو اندام هایی می باشند که با بالا رفتن سن پیر و چروکیده می شوند لذا تزریق چربی یکی از بهترین راهکار های جوانسازی آن ها به شمار می رود. تزریق چربی به دست کمک می کند تا از سطح چروک های زیر پوست کم شود و دست ها جوانی و تازگی مجدد خود را بدست آورند.

 

 

مزیت های تزریق چربی در مقایسه با سایر فیلر ها

مدت زمان ماندگاری تزریق چربی در مقایسه با سایر فیلر ها بسیار بیشتر است و موجب می شود که فرد زیبایی را طی مدت زمان بیشتری احساس کند. اثرات ناشی از تزریق چربی ها می توانند حتی تا چندین سال مشاهده شوند و خیلی بیشتر از سایر فیلر های تزریقی به بدن ماندگاری دارند. طبق تحقیقات انجام شده این نتایج بدست آمده است که با تزریق چربی به بدن در نهایت حدود سی تا پنجاه درصد از آن ها امکان ماندگاری در ناحیه تزریقی را خواهند داشت.

کلینیک پوست و مو رز یکی از بهترین کلینیک های زیبایی متشکل از پزشکان مطرح کشور و دارای تجهیزات بروز دنیا در تهران می باشد.

 

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.