چطور می‌توان با جوجه‌کشی کسب درآمد کرد؟

5

حتما تاکنون نام دستگاه جوجه کشی به گوشتان خورده است، وظیفه این دستگاه تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه می باشد و در واقع نقش مرغ مصنوعی را ایفا می کند، فرقی نمی کند که شما تخم های چه پرنده ای را داخل دستگاه می گذارید، دستگاه جوجه کشی قادر به جوجه کشی از تخم تمامی پرندگان می باشد، کافیست دما و رطوبت مورد نظر خود را به دستگاه بدهید تا عملیات جوجه کشی از تخم های پرنده مورد نظر را آغاز کند.

گروه صنعتی اسکندری یکی از تولید کنندگان برتر و با سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی می باشد. این گروه صنعتی فعالیت تولیدی خود را از سال 1372 آغاز می کند و به مرور زمان با تکیه بر دانش روز و تجربه های به دست آمده تغییرات زیادی را در دستگاه های خود اعمال می کند، به عنوان مثال می توان گفت که بدنه دستگاه های جوجه کشی صنعتی خود را از فلزی به بدنه PVC تغییر می دهد، چون به این نتیجه رسیده بودند که بدنه فلزی به مرور زمان دچار پوسیدگی خواهد شد و عمر دستگاه و کیفیت جوجه کشی آن را کاهش می دهد.
اگر شما نیز علاقه مند به کسب در آمد به وسیله دستگاه جوجه کشی هستید ، پیشنهاد میکنیم مطلب کارآفرینی برای زنان خانه دار و ایده برای راه اندازی کسب و کار را مطالعه کنید.

دستگاه‌های جوجه کشی اسکندری چه ویژگی هایی دارند؟

مهندسین گروه صنعتی اسکندری در ساخت محصولات خود همواره رضایت مشتری و استاندارد های تولیدی را در نظر گرفته است و محصولات را به گونه ای ساخته است که ضمن جلب رضایت خریدار و اطمینان خاطر ایشان، نهایت صرفه جویی را در مصرف انرژی الکتریکی داشته باشد، مهم ترین ویژگی های محصولات این گروه صنعتی را در موارد زیر می توان خلاصه نمود:

رونیکس

1- سنسور فوق العاده دقیق SHT

شاید بتوان گفت مهم ترین و برترین ویژگی دستگاه های جوجه کشی اسکندری مربوط به همین سنسور است. این سنسور قابلیت کنترل همزمان دما و رطوبت داخل دستگاه را دارد و بسیار دقیق و حساس عمل می کند به طوریکه در بسیاری از تجهیزات پزشکی و ابزار آلات دقیق و حساس از این سنسور استفاده می شود. سنسور SHT SENSIRION ساخت کشور سوئیس بوده و بر خلاف نمونه های چینی هرگز نیاز به کالیبره نخواهد داشت و تا چندین سال به شکل احسن قابلیت کنترل دما و رطوبت را خواهد داشت.

2- بدنه PVC و ABS

علی رغم اینکه بیشتر تولید کنندگان بر بدنه فلزی تکیه کرده اند، اما گروه صنعتی اسکندری سیاست متفاوتی را در پیش گرفته است، بدنه فلزی پس از 5 الی 6 سال پوسیده خواهد شد زیرا لایه ضد زنگ روی بدنه از بین خواهد رفت و رطوبت داخل دستگاه جوجه کشی که تا 80 درصد هم پیش می رود، باعث زنگ زدگی سریع بدنه داخلی دستگاه خواهد شد، اما بدنه PVC (در دستگاه های جوجه کشی صنعتی) و بدنه ABS (در دستگاه های جوجه کشی خانگی) علاوه بر اینکه هیچگاه دچار پوسیدگی نخواهد شد، کاملا ضد میکروبی و بهداشتی هستند و از رشد باکتری ها و قارچ ها در داخل دستگاه جلوگیری خواهند کرد.

3- قابلیت انتخاب پرنده

همانطور که می دانید اکثر کسانی که از دستگاه جوجه کشی استفاده می کنند کم سواد هستند، بنابراین پیدا کردن و تنظیم دما و رطوبت مناسب برای جوجه کشی از تخم پرنده های مختلف کاری مشکل خواهد بود، بنابراین این امکان در دستگاه های جوجه کشی اسکندری قرار داده شده است تا کاربر با انتخاب نوع پرنده مورد نظر مابقی مراحل جوجه کشی خودکار را به سیستم هوش مصنوعی دستگاه بسپارد. اما اگر شخصی بخواهد به صورت حرفه ای جوجه کشی کند، امکان تنظیم دستی دما و رطوبت برای او نیز فراهم خواهد بود.

4- امکان چرخش 360 درجه

برخی از دستگاه های جوجه کشی خانگی اسکندری مانند ایزی باتور 3، ایزی باتور 4، ایزی باتور 5، ایزی باتور 6 قابلیت چرخش 360 درجه تخم را دارند و در این صورت راندمان جوجه کشی بسیار بالا خواهد رفت و دستگاه را مناسب جوجه کشی از تخم انواع پرندگان زینتی و اهلی می کند.

5- قابلیت ستر و هچر همزمان

تمامی دستگاه های جوجه کشی صنعتی اسکندری به علاوه ایزی باتور 2 و ایزی باتور 4 قابلیت ستر و هچر همزمان را دارند، یعنی طراحی دستگاه به گونه است که دما در قسمت پایین کمتر و رطوبت بیشتر و برعکس دما در قسمت بالا بیشتر و رطوبت کمتر است، بنابراین کاربر می تواند تخم های در آستانه هچ را در قسمت پایین دستگاه و تخم های تازه را در قسمت بالای دستگاه قرار دهد و امکان ستر و هچر همزمان بدین صورت فراهم می شود.

6- گارانتی و خدمات پس از فروش

گروه صنعتی اسکندری با هدف حمایت از حقوق مشتریان و ارائه محصولی کاملا مطمئن، تمامی محصولات خود را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند و نمایندگان این گروه صنعتی در تمامی مراکز استانی کشور حضور داشته و آماده ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی محصولات هستند.

فهرستی از دستگاه‌های جوجه‌کشی تولید شده در گروه صنعتی اسکندری :

دستگاه‌های جوجه‌کشی

این گروه صنعتی محصولات خود را در 2 دسته متفاوت تولید می کند که به دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی تقسیم بندی می شود:

1- دستگاه جوجه‌کشی خانگی اسکندری (ایزی باتور ها) :

ایزی باتور 1 با ظرفیت قرارگیری 48 تخم مرغ – دارای 1 شانه مخصوص – قابلیت انتخاب پرنده – دارای روز شمار – سنسور SHT – بدنه ABS

ایزی باتور 2 با ظرفیت قرار گیری 96 تخم مرغ – دارای 2 شانه مخصوص – قابلیت انتخاب پرنده – دارای روز شمار – امکان ستر و هچر همزمان – سنسور SHT – بدنه ABS

ایزی باتور 3 با ظرفیت قرارگیری 40 تخم مرغ – دارای 1 شانه غلتکی – چرخش 360 درجه – دارای روز شمار – دارای 2 سنسور SHT و LM35 – بدنه ABS

ایزی باتور 4 با ظرفیت قرارگیری 80 تخم مرغ – دارای 2 شانه غلتکی – چرخش 360 درجه – دارای روز شمار – دارای 2 سنسور SHT و LM35 – ستر و هچر همزمان – بدنه ABS
ایزی باتور 5 با ظرفیت قرارگیری 12 تخم مرغ – ارزانترین دستگاه – دارای شانه همه کاره – چرخش 360 درجه – سنسور SHT – بدنه ABS و پلی کربنات

ایزی باتور 6 با ظرفیت قرارگیری 12 تخم مرغ – حرفه ای ترین دستگاه – دارای شانه همه کاره – چرخش 360 درجه – دارای 2 سنسور SHT و LM35 – تامین دما و رطوبت دقیق و فازی – امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان زینتی و ماکیان – بدنه ABS و پلی کربنا

2- دستگاه جوجه‌کشی صنعتی اسکندری :

تمامی دستگاه های جوجه کشی صنعتی دارای ویژگی های یکسانی هستند و فقط در اندازه و ظرفیت خود متفاوت هستند، ویژگی های این دستگاه ها شامل موارد زیر می شود :

1- امکان انتخاب پرنده مورد نظر

2- نمایشگر دما، رطوبت و روز شمار

3- ستر و هچر همزمان

4- دارای شانه های همه کاره

5- دارای 2 سنسور (سنسور اصلی SHT و سنسور محیطی LM35)

6- بدنه PVC

7- تنظیم دما و رطوبت از طریق منطق فازی

این دستگاه ها در ظرفیت های 126 تایی، 168 تایی، 252 تایی، 336 تایی، 504 تایی، 672 تایی، 1008 تایی، 2016 تایی طراحی و تولید شده اند و بنا به سفارش خریدار امکان ساخت دستگاه ها پر ظرفیت نیز فراهم خواهد شد.

3- دستگاه‌های جوجه‌کشی شترمرغی :

دستگاه های جوجه کشی شترمرغی نیز تمامی ویژگی های دستگاه های فوق را دارا می باشد به جز ستر و هچر همزمان، زیرا تخم شترمرغ به گونه ای است که در دوره ستر باید رطوبت را از آن گرفت و در دوره هچر رطوبت را به آن داد، بنابراین امکان ایجاد شرایط دوران ستر و هچر به صورت همزمان در این دستگاه ها وجود ندارد.
دستگاه های جوجه کشی شترمرغی نیز در ظرفیت های 16 تایی، 24 تایی و 64 تایی طراحی و تولید می شوند و بنا به انتخاب مشتری قابل سفارشی سازی خواهد بود.

فروشگاه رسمی گروه صنعتی اسکندری :

شاید هنگام جستجوی کلمه دستگاه جوجه کشی اسکندری در گوگل با فروشگاه های زیادی مواجه شوید که فروشنده دستگاه های جوجه کشی اسکندری هستند، همچنین شاید با نوشته های متفاوت از قیمت دستگاه جوجه کشی مواجه شده باشید. در بین تمامی این موارد باید به این نکته توجه داشته باشید که فروشگاه رسمی گروه صنعتی اسکندری ، فروشگاه اینترنتی چیکن دیوایس به ادرس chicken-device.ir بوده و توسط تیم طراحی و تبلیغات این شرکت اداره می شود، این فروشگاه از نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال برخوردار بوده و تمامی فعالیت های تجاری این شرکت تحت چارچوبها و قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد.

جوجه-کشی-با-دستگاه-جوجه-کشی-اسکندری

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 5 دیدگاه)
  1. بهزاد مرادی می‌گوید

    آره میشه البته نیاز به تجربه هم داره من خودم بوقلمون پرورش میدم طبیعی که نشه به صورت طبیعی در حجم زیاد جوجه کشی کرد پس نیاز به دستگاه هست . اگه تجربه کسب کنی و بتونی بازار مناسب پیدا کنی حتما میشه

  2. شاهین علی پور می‌گوید

    کدوم برند پیشنهاد میکنید ؟ من ی بار از روی اموزشی امدم بسازم نتونستم اخرش بیخیال شدم
    الان اینو دیدم باز به سرم زده ولی میخوام بخرم اینبار دستگاه خاصی که خوب باشه کسی میشناسه

  3. شادمهر می‌گوید

    من یکی با یخچال ساختم باور کنید از همه مدل ها هم بهتر جواب گرفتم