«چطور» آغاز شد

1

روز معلم آغازی شد برای یک مسیر طولانی! مسیری که در جهت بهبود محتوای آموزشیِ فارسی است و تنها با همراهی و نظارت لحظه به لحظه‌ی شما هموار خواهد شد. این هدف بزرگ در کنار زحمات همکارانِ دیگر که پیش از ما قدم به دنیای آموزش مدرن گذاشته‌‌اند، انگیزه‌ای برای آغاز به کار «چطور» شد تا بتوانیم مرجعی آموزنده، دوست‌داشتنی و مطمئن برای لحظات باارزش شما باشیم.

شعار ما و شما: می‌توانم

رونیکس

 

برای اینکه زمان گرانبهای شما را ارج نهیم اهداف،‌ ماموریت و توضیحات جامع در مورد وبسایت «چطور» را در بخش درباره‌ ما و شما قرار داده‌ایم و اینجا فقط خلاصه‌ی برخی موارد آن را با شما در میان می‌گذاریم:

چه موضوعاتی را در «چطور» خواهید دید؟

وبسایت «چطور» در زمینه‌ها و دسته‌های مختلف زیر محتوای باکیفیت تولید خواهد کرد:

  • کسب‌و‌کار: شامل مدیریت، بازاریابی، فروش، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، موفقیت شغلی و تحصیلی و بسیاری موارد مرتبط دیگر
  • توسعه‌ی فردی: شامل انگیزه، اعتماد به نفس، قدرت ذهن،‌ مذاکره، کاریزما، تاثیرگذاری، هوش و حافظه، سلامت و زیبایی و بسیاری موارد فردیِ دیگر
  • آموزش‌های عمومی: شامل ترفندهای بهبود زندگی، تکنیک‌های مختلف عمومی و موضوعاتی که در عین کوچک بودن تاثیرات بزرگی در زندگی روزمره خواهند داشت
  • و بسیاری موضوعات دیگر که به زودی به «چطور» افزوده خواهند شد.

چه نوع محتوایی را در «چطور» مشاهده خواهید کرد؟

ویدیو

یکی از مواردی که به مرور بیشتر و بیشتر در «چطور» مشاهده خواهید کرد ویدیوهای آموزشی (انیمیشن، موشن‌گرافیک و فیلم) خواهد بود. این ویدیو‌ها توسط تیم متخصص «چطور» طراحی و تولید خواهد شد و شما با استفاده از این ویدیو‌ها می‌توانید در زمانی کوتاه محتوایی باارزش را بدون زحمت بیاموزید.

مقاله

مقالات «چطور» توسط نویسندگان، محققان و مترجمان منتخبِ حوزه‌ی محتوای فارسی تهیه و تولید خواهند شد و سعی و تلاش تیم «چطور» بر این است که با نظرات و پیشنهادات شما همیشه بهترین موضوعات و مهمترین سوالات شما را به شکلی متفاوت و به بهترین روش‌ها به شما ارائه دهد. بنابراین اگر هر سوالی در ذهن داشتید که نیازمند تحقیق و بررسیِ زیاد بود، جزییات سوال خود را از طریق بخش تماس با ما برای ما ارسال کنید.

چطور مقالات جذاب و فیلم‌های آموزشی ما را از دست ندهید؟

عادت کردن به یک ایستگاه جدید هیچ‌وقت کار آسانی نیست و به زمان احتیاج دارد. اما شما می‌توانید با خیالی آسوده در وبسایت و کانال تلگرام ما عضو شوید و به این ترتیب اطمینان یابید که هیچگاه مقالات و فیلم‌های آموزشی ما را از دست نخواهید داد. ما تعهد می‌دهیم که تبلیغات و محتوای بی‌ارزش هیچگاه مزاحم وقت باارزش شما نشود و همیشه با مقالات جذاب و فیلم‌های کاربردی شما را هیجان‌زده کنیم.

هیچگاه فروشگاه یا ویترین بنرهای تبلیغاتی نمی‌شویم، تنها با یاری شما

ما می‌خواهیم محتوای آموزشی و باارزش به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد و در عین حال بالاترین کیفیت را هم داشته باشد. اما این کار به تنهایی ممکن نیست. تیم جوان «چطور» برای اینکه همیشه در مسیر درست و با تمام قدرت قدم بردارد نیازمند نظرات و درخواست‌های شما عزیزان است. هر نوع انتقاد، پیشنهاد، ایده یا سوالی که داشتید از طریق بخش تماس با ما به ما اطلاع دهید تا بتوانیم با کمک این نظرات بهتر به شما خدمت‌رسانی کنیم. همچنین اگر مقاله یا مطلبی از وبسایت ما نظر شما را جلب کرد و می‌توانست به دوستان شما هم کمکی کند،‌حتما آن را به اشتراک بگذارید. شاید این اقدام، کوچک به نظر برسد،‌ اما همین به اشتراک‌گذاریِ به ظاهر کوچک می‌تواند یک محتوای باارزش و تاثیر‌گذار را به هزاران نفر برساند و زندگی آنها را تغییر دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. محمدجواد می‌گوید

    سلام چطور عزیز .
    راستی چطور هزینه ی سرپا نگه داشتن این سایت را تامین می کنید ؟
    اگر تبلیغ و محصول ندارید چه منبع درآمد دیگری دارید ؟
    امیدوارم منبع درآمد با ثباتی داشته باشین ، حیف است سایتی با این کیفیت نتواند به کارش ادامه بده.
    با ارزوی بهترین ها