نوروز را ارزان تر از هر سال سفر کنید | نوروز داغ کی سفر

0

با آغاز تعطیلات نوروز تب‌وتاب مسافرت‌های خارجی و داخلی بیشتر شده است و بسیاری از افراد در تدارک برنامه‌ریزی یک سفر خوب و صدالبته ارزان هستند تا برای چند روز هم که شده تمام دغدغه‌ها، کار و خستگی را کنار بگذارند و خودشان را به سفری دل‌نشین و ارزان دعوت کنند. واضح است که برای شروع یک سفر مناسب باید به سامانه‌ای مطمئن و به‌صرفه مراجعه کرد تا بتوان روند خرید بلیط رفت‌وبرگشت و اقامت در هتل و گشت‌وگذار در دل شهر را در یک پکیج کامل با قیمت و کیفیتی مناسب تهیه کرد.
آژانس مسافرتی تک ستاره پاسداران با داشتن سابقه چندین ساله درزمینه ی برگزاری تورهای داخلی و خارجی به‌تازگی سامانه‌ای به نام ((کی سفر)) راه‌اندازی کرده است که مسافر می‌تواند به‌راحتی به تمامی تورهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشد و پکیج‌های متنوع را ببیند و به‌دلخواه از به‌صرفه‌ترین تور تا لوکس‌ترین آن‌ها یکی را انتخاب کند، هم‌چنین از مزیت‌های دیگر این سایت انتخاب هتل توسط مسافر است به این صورت که می‌تواند قبل از انتخاب، عکس هتل و امکانات آن را مشاهده کرده و سپس اقدام به رزرو اتاق خود بکند. برای مثال اگر شما به دنبال تور گرجستان هستید با ورود به سایت کی سفر می‌توانید تورهای ارائه‌شده در تاریخ‌های مختلف را ببینید و یکی را انتخاب کنید و سپس بلیط رفت‌وبرگشت و اتاق خود را رزرو کنید و با خیال راحت به سفری راحت و امن بروید.
برای کسانی که در نوروز قصد سفر دارند پیشنهاد می‌کنیم کمپین جدید کی سفر را از دست ندهند! زیرا که این سامانه به‌تازگی کمپین ((نوروز داغ کی سفر)) را راه‌اندازی کرده است که به مسافران تخفیف‌های خوبی می‌دهد. برای مثال اگر شما به دنبال تور استانبول ارزان باشید می‌توانید پس از انتخاب بلیط و یا تور موردنظرتان 15 هزارتویمان تخفیف روی بلیط هواپیما و 50 هزار تومان تخفیف روی تورهای داخلی و 80 هزار تومان تخفیف روی تورهای خارجی بگیرید پس فقط کافی است که به این سامانه آنلاین مراجعه کنید و تور و بلیط‌هایتان را با تخفیف خریداری و ارزان سفر کنید!
اگر به دنبال تورهای لحظه آخری هستید نیز می‌توانید با مراجعه به سایت کی سفر از تمام تورهای لحظه آخری باخبر شوید. پکیج تور موردنظرتان مثلاً تور لحظه آخری کیش را انتخاب کنید و لیست قیمت‌ها و تاریخ برگزاری و اطلاعات کامل را ببینید.
فراموش نکنید انتخاب هوشمندانه‌ی یک سایت معتبر برای خرید بلیط و تور می‌تواند به شما در کم کردن هزینه‌های سفر کمک بسیاری بکند و ((نوروز داغ کی سفر)) می‌تواند گزینه‌ی مناسب برای یک انتخاب درست در شروع یک سفر دل‌چسب باشد!

رونیکس
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.