در عید هم می‌شود ارزان سفر کرد!

0

در تعطیلات عید نوروز، سفر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هاست! تعطیلات طولانیِ سال نو و هوای خوب و بهاری، بهترین بهانه برای سفر است. این شرایط باعث ازدحام مسافران برای سفر کردن و در نتیجه گران شدنِ خدمات گردشگری می‌شود. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند قبل یا بعد از تعطیلات نوروز به سفر بروند و در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند؛ اما همه می‌دانند که سفر در نوروز چیز دیگری است! چه راه‌حلی برای کسانی که می‌خواهند در نوروز به سفر بروند و در هزینه‌هایشان هم صرفه‌جویی کنند وجود دارد؟
سامانه‌ی کی سفر، محصول جدید آژانس مسافرتی تک‌ستاره‌ی پاسداران، به‌تازگی شروع به کار کرده و گامی بلند در راستای فروش آنلاین بلیط و تور برداشته است. کی سفر در عید نوروز 1398 هم همراه مسافران است و با ارائه‌ی پکیج‌های متنوّع از تورهای داخلی و خارجی سعی در رقم زدنِ تعطیلاتی خاص برای گردشگران نوروزی دارد.
کی سفر در راستای بالا بردنِ کیفیت سفر و ارزان‌تر تمام شدنِ هزینه‌ی سفرهای نوروزی، کمپینی به راه انداخته به نام «نوروز داغ کی سفر»؛ در این کمپین، تمامی بلیط‌های هواپیما با 15 هزارتومان تخفیف، تورهای داخلی با 50 هزارتومان تخفیف و تورهای خارجی با 80 هزارتومان تخفیف نسبت به تمام ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری در ایران عرضه می‌شوند.
ابتکار دیگر کی سفر درزمینه‌ی فروش آنلاین تور است؛ مسافر در کی سفر می‌تواند تورش را هرطور که می‌خواهد انتخاب کند و نسبت به انتخابش قیمت تور را بپردازد. به این صورت که در سایت کی سفر، دست مسافر برای انتخاب هتل با درجه‌بندی مختلف، نوع پرواز و تعداد روزهای اقامت باز است. در این حالت مسافر می‌تواند از میان به‌صرفه‌ترین تور تا لوکس‌ترین تور یکی را انتخاب کند و در بند تورهای از پیش تعریف‌شده‌ی ارائه‌کننده نماند.
در سایت کی سفر تورهای مختلفی هم به‌صورت پیشنهاد ویژه برای مسافر نشان داده می‌شوند؛ برای مثال در قسمت پیشنهاد ویژه‌ی کی سفر تور ایروان را می‌بینیم و قیمت این تور را به‌صورت معمول چک می‌کنیم، تفاوت قیمت در این دو نوع به‌طور شگفت‌انگیزی به چشم می‌خورد. این نوع تورها معمولاً از میان تورهای لحظه آخری انتخاب می‌شوند و قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر تورها دارند.
در کمپین نوروز داغ کی سفر، تور لحظه آخری تفلیس را پیشنهاد می‌کنیم؛ قیمت این تور نسبت به دیگر تورهای تفلیس که توسط دیگر ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری ارائه می‌شود، به‌طور چشم‌گیری متفاوت است! در کمپین نوروز داغ کی سفر، می‌توان با مناسب‌ترین قیمت و دریافت بهترین کیفیت، سفر کرد.
کی سفر در تورهای لحظه آخری و بلیط‌های چارتر هم امکان تغییر قیمت بر اساس سن مسافر، از نوزاد و نوجوان تا بزرگ‌سال را فراهم کرده است و این خدمتی نو است که در هیچ ارائه‌کننده‌ای نمی‌توان سراغ گرفت.
برای سفر باید دقیق‌ترین و متخصص‌ترین ارائه‌کننده‌ی خدمات گردشگری را یافت. اطمینان، پشتوانه و ضمانت می‌تواند همراه فوق‌العاده‌ای برای هر سفر باشد؛ ارزان‌تر سفر کنید، بهتر سفر کنید!

رونیکس
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.