چطور محبوب‌ترین هتل‌های کیش را با تخفیف رزرو کنیم؟

0

جزیره کیش یکی از بهترین نقاط ایران برای سفر است. جزیره‌ای آرام و زیبا که بسیاری از ایرانیان و همچنین توریست‌های خارجی را در ایام نوروز و سایر ایام سال به آنجا می‌کشاند.
با توجه به این موضوع صنعت هتل‌داری در جزیره کیش رونق دارد. در مطلب امروز قصد داریم شما را با بهترین هتل ‌های کیش معرفی کنیم.
اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید در محبوب‌ترین هتل‌های کیش، مانند هتل مارینا کیش، ترنج، داریوش و … اقامت کنید با ما در ادامه همراه باشید.

هتل ترنج

هتل ترنج

هتل ترنج کیش، نخستین هتل دریایی ایران است.
اگر عاشق آب، دریا و طبیعت ناب جنوب کشور هستید، تردید نکنید که هتل ترنج بهترین انتخاب برای اقامت شما در جزیره‌ کیش است. در این هتل لوکس، بخشی از اتاق‌ و سوئیت‌ها در سطح دریا و به شکل بته‌جقه ساخته شده‌اند. علاوه بر اینکه هر گاه که خواستید با نگاه مستقیم، چشم‌های‌تان درگیر زیبایی آبی دریا می‌شود با وجود دریچه‌ی شیشه‌‌ای کف اتاق، فاصله‌تان با این آب زلال و چشم‌نواز به حداقل می‌رسد. امکانات رفاهی در اتاق‌ و سوئیت‌های لوکس هتل ترنج در بهترین سطح فراهم شده است. زمین والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و پارک بازی کودکان از امکانات تفریحی هتل است.
هزینه هر شب اقامت در اتاق 2 تخته توئین در حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است که در صورت رزرو هتل از سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، این رقم به یک میلیون و 360 هزار تومان کاهش می‌یابد.

رونیکس

هتل داریوش

هتل داریوش

هتل داریوش کیش، با معماری الهام‌ گرفته ‌شده از ایران باستان و امکانات رفاهی کم‌نظیر، سفر دلنشین و خوشایندی برای شما می‌سازد. اتاق و سوئیت‌های هتل با چشم‌انداز جذابی رو به باغ یا دریا و ویلاهای ساحلی آن، محیط دل‌انگیزی را به وجود آورده‌اند تا شما با تمام وجود در مدتی که در کیش اقامت دارید، آرامش و لذت واقعی را تجربه کنید.
دسترسی مناسب به مراکز تفریحی، گردشگری و خرید، رستوران‌هایی با غذاهای متنوع و لذیذ و امکانات تفریحی مانند سالن بیلیارد، زمین تنیس و کادر غواصی هتل، از جمله تسهیلاتی است که هتل داریوش کیش به بهترین نحو فراهم آورده تا سفرهای خانوادگی‌تان در آرامش کامل و بهترین شکل ممکن برگزار شوند. هزینه هر شب اقامت در اتاق 2 تخته استاندارد این هتل 990 هزار تومان است که در صورت رزرو هتل از سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، این رقم به 891 هزار تومان کاهش می‌یابد.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل پنج ستاره میراژ یکی از مجلل ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ساختمان این مجموعه در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم‌انداز جزیره یا دریا است. نزدیکی به ساحل و تفریحات ساحلی از جمله جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و … به فاصله ۸۰۰ متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله ۴۵۰ متری و دسترسی آسان به مرکز خرید مروارید از ویژگی‌های این هتل است. هزینه هر شب اقامت در اتاق 2 تخته این هتل 615 هزار تومان است.

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش، هتلی نوساز و بسیار لوکس است که امکان اقامتی خوبی را برای مسافران جزیره فراهم آورده است. اتاق و سوئیت‌های بسیار شیک و راحت هتل کیش، با امکانات رفاهی خوب، بدون تردید شما را از انتخاب‌تان خرسند خواهد ساخت. این هتل دارای امکاناتی شامل مجموعه‌ آبی، سالن بازی کودکان و ماساژ است. علاوه بر این، استخر روباز، سالن زیبایی و ماساژ و کافی‌شاپ ویژه‌ی بانوان، هتل کیش را به عنوان اقامتگاه ایده‌آلی برای خانم‌ها مطرح کرده است.
هزینه هر شب اقامت در اتاق 2 تخته در این هتل در حدود 990 هزار تومان است که در صورت رزرو هتل از جاباما این رقم به 890 هزار تومان کاهش می‌یابد.
ما هتل‌های محبوب و پرمسافر کیش را به شما معرفی کردیم، اگر قصد سفر و رزرو هتل در کیش را دارید، می‌توانید برای رزرو تمام هتل‌های از هتل شایان کیش و مارینا گرفته تا ترنج به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.