توپ تاپ، بستر مطمئن و متنوع اطلاعات

0

این روزها دسترسی آسان به اطلاعات مورد نظر کاربران اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما بیشتر کاربران باید برای هر موضوع مورد نظر به جستجوهای متفاوت و زیادی بپردازند و وب سایتهای مختلفی را بررسی کنند. بنابراین ارائه اطلاعات جامع و مفید در مورد موضوعات مختلف می تواند وجه تمایز یک وب سایت کاربردی با سایرین باشد.

توپ تاپ یک بستر مطمئن و جذاب است که اطلاعات جامعی را درباره موضوعات مختلف با بیشترین اهمیت از دید کاربران فضای مجازی گرد آورده و با دسته بندی متنوع آنها دسترسی کاربران را آسان کرده است. گستردگی مطالب ارائه شده در توپ تاپ بسیار زیاد است. به عنوان مثال می توان به موضوعات طالع بینی خورشیدی، فیلم و کلیپ و عکس، موضوعات حوزه سلامت و زناشویی، عکسهای خبری، لوگوی است، تعبیر خواب و … اشاره کرد.

به عنوان مثال اگر برای کانال یا گروه خود در فضای مجازی به دنبال عکس نوشته ها و مطالب تصویری جذاب و متنوع هستید کافی است به قسمت عکس نوشته های توپ تاپ مراجعه کنید و با جستجوی موضوع مورد نظر خود از قبیل عکس مناسب برای تبریک تولد، تبریک روز مادر، عکسهای مرتبط با بیان احساسات و … بهترین و متنوع ترین تصاویر و مطالب را بیابید. به عنوان مثال از موضوعات جذاب و مورد توجه کاربران طالع بینی روزانه است که این موضوع با عکسها و مطالب مرتبط و متنوع در توپ تاپ قرار داده شده است.

رونیکس

عکس نوشته ها و مطالب تصویری جذاب و متنوع - توپ تاپ
وب سایت ها، کانال ها و گروه های زبان اصلی به مطالب متنوع با تصاویر زیبا و ترجمه های دقیق احتیاج دارند به همین دلیل توپ تاپ این بستر را نیز فراهم کرده و کاربران اینترنتی که به دنبال مطالب زبان اصلی انگلیسی با ترجمه دقیق و روان هستند کافی است به توپ تاپ مراجعه کنند و به مطالب انگلیسی با عکسهای مرتبط و زیبا دست پیدا کنند.
همچنین اگر به دنبال مقالات موضوعات مختلف برای ارائه در مدرسه، دانشگاه، وب سایت، کانال و گروه و … خود هستید در قسمت مقاله و تحقیق توپ تاپ میتوانید به مقالات متنوع این سایت با موضوعاتی نظیر تحقیق درباره سوره های قرآن مجید، تاثیر بازیهای کامپیوتری بر کودکان و … دسترسی پیدا کنید.

مطالب جذاب توپ تاپ
برای پیدا کردن موضوع مورد نظر، فیلم و کلیپ و عکس نوشته، مقاله و تحقیق و … کافی است موضوع را قسمت جستجوی وب سایت توپ تاپ وارد کنید. توپ تاپ این بستر را فراهم کرده است تا اگر موضوع مورد نظر شما در سایت موجود نبود در قسمت سوالات سایت بتوانید درباره موضوع مورد نظر سوال کنید و ظرف مدت حداکثر 24 ساعت توسط ایمیل پاسخ مورد نظرتان را دریافت کنید و یا برای تماس سریع با کارشناسان توپ تاپ با شماره 09399812703 تماس بگیرید.

 

تعبیر خواب

تعبیر خواب - توپ تاپ

خواب دیدن از ویژگیهای شگفت انگیز انسان است که تحت تاثیر جوانب مختلف زندگی و احوالات روزانه انسان قرار دارد. اگر خواب میبینید و به دنبال معنی خوابهایتان و ارتباط آن با واقعیت هستید می توانید با مراجعه به تعبیر خواب وب سایت توپ تاپ و جستجوی موضوع خواب خود تعبیر خواب مرتبط با آن را بیابید. اما پیش از آن برای اینکه اهمیت تعبیر خواب برای شما مشخص شود به بیان بعد علمی و تاریخی آن اشاره می شود.

آیا تعبیر خواب اهمیت دارد؟

برای اینکه اهمیت تعبیر خواب را دریابید ذکر چند نکته ضروری است. تعبیر خواب از جوانب مختلف حائز اهمیت است. اول اینکه به لحاظ تجربی و علمی این مسئله در طول سال ها مورد بررسی قرار گرفته است. حتی در کتابهای تاریخی و مذهبی نیز از ماجراهایی که در بر گیرنده تعبیر خواب پادشاهان و افراد خاص است سخن به میان آمده است. دانشمندان نیز تحقیقات گسترده ای روی موضوع خواب دیدن انسان و ارتباط این خواب ها با وقایع روزانه، یا به اصطلاح همان تعبیر خواب، انجام داده اند.

نمونه های مهم تاریخی تعبیر خواب:

از نمونه های تاریخی تعبیر خواب می توان به دیدن خواب فیل سفید توسط ملکه مایاها و تعبیر خواب او به این معنی که پسرش بودا خواهد شد، دیدن خواب خورده شدن هفت گاو سالم توسط هفت گاو مریض توسط پادشاه مصر و تعبیر حضرت یوسف(ع) به آمدن هفت سال قحطی در مصر اشاره کرد.

علم روانشناسی تکاملی نیز اشاره می کند که ذهن در طول فرایند خواب دیدن تصویرسازی هایی از دنیای واقعی انجام می دهد به انسان جهت آمادگی برای رویارویی با اتفاقات در آینده هشدار دهد. از خوابهای مهم دیگر می توان به رویاهای دکارت در قرن 17 میلادی اشاره کرد که باعث شد در سالیان بعد کتابی با عنوان “الیمپیکا” درباره این خواب ها بنویسد.
فروید نیز کتابی دارد تحت عنوان “تفسیر رویاها” که در قرن 19 میلادی آن را تحت تاثیر خواب هایش قبل از شب خاکسپاری پدرش نوشته است.

از دیگر خوابهای معروف تاریخ می توان به خوابهای همیشگی آبراهام لینکلن رییس جمهور آمریکا اشاره کرد که گفته می شود قبل از اتفاقات مهم و جنگها خوابهای دقیقی می دیده است.

اهمیت علمی ارتباط تعبیر خواب با ناخودآگاه انسان:

زیگموند فروید را پدر علم روانکاوی می خوانند. او اعتقاد داشت رویاهایی که انسان می بیند به ناخودآگاه او مرتبط است و نشان دهنده فعالیتهای ناخودآگاه ذهن او است.
کارل یونگ روانپزشک و فیلسوف سوئیسی اعتقاد داشت رویاها در واقع فراتر از آگاهی انسان به او هشدارهایی برای جلب توجه به اتفاقات آینده می دهند.
از سال 1950 محققان با اسکن های مغزی و ثبت حرکات سریع چشم، فعالیت مغزی انسان در زمان خواب دیدن را بررسی کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که خواب دیدن با روابط عاطفی انسان و کیفیت زندگی او در ارتباط است.
از معبران و مفسران مهم تعبیر خواب میتوان به امام صادق(ع)، ابن سیرین، منوچهر مطیعی تهرانی، آنلی بیتون، اسماعیل کرمانی و … اشاره کرد. برای دیدن تعبیر این مفسران درباره موضوع خواب خود می توانید به وب سایت توپ تاپ و قسمت تعبیر خواب مراجعه کنید.
و در اسرع وقت به دسته بندی این مطالب دسترسی پیدا می کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.