کمپین عیدانه در هیاهوی خرید لباس عید

0

بانی مد یکی از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده‌ی لباس و پوشاک، در آستانه‌ی نوروز و خرید کالاهای شب عید دست به برگزاری جشنواره‌‌ی خلاقانه‌ای برای افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان زده است.
این وب سایت در حراج پایان فصل خود در حرکتی جالب بر روی محصولات و کالاهایش که در ابتدا تا 70% شامل تخفیف شده بودند، 30% تخفیف مضاعف نیز اعمال کرده است.
این ابتکار جالب از سوی یکی از فعال‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس و پوشاک، در شرایطی که با افزایش قیمت ارز قدرت خرید عید نوروز تمام مصرف‌کنندگان کاهش یافته است، می‌تواند اقدام خاصی از سوی یکی از فروشندگان داخلی پوشاک به شمار آید.

حراج اینترنتی banimode.com - بانی مد
برای استفاده از این حراج اینترنتی تنها کافی است به وب‌سایت ذکر شده به آدرس Banimode.com مراجعه کنید و پس از عضویت، از بخش‌های متنوع محصولات، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. تخفیف 70% و 30% اضافی به صورت خودکار بر روی مبلغ نهایی سبد خرید اعمال می‌شود و می‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت خود را تکمیل کنید. همچنین از 14 تا 29 اسفند با هر 200 هزار تومان خرید یک کد تخفیف 100 هزار تومانی برای خرید فروردین ماه به مشتریان تعلق می‌گیرد.
خوشبختانه این وب سایت با داشتن ناوگان حمل‌ونقل هوشمند و شبکه‌ ارسال اختصاصی، سفارشتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس دلخواه شما در سراسر کشور ارسال می‌کند، که ضمن انتقال مطمئن کالا، باعث کاهش ترافیک شهری و اتلاف قابل توجه وقت در شلوغی‌های خرید آخر سال می‌شود. امروزه، خرید اینترنتی به عنوان یکی از روش‌های کارآمد کاهش آسیب‌های محیط زیست و آلودگی هوا به شمار می‌آید؛ به طوری که با کاهش سفرهای درون شهری غیرضروری با وسایل نقلیه آلاینده تاثیر فزاینده‌ای بر بهبودی ه.ای کلان‌شهرها خواهد داشت.
شایان ذکر است، بر خلاف سایر درگاه‌ها و وب‌سایت‌های دولتی و غیردولتی که برای حراج اینترنتی خود یا در قالب طرح‌های تنظیم بازار از برندها و محصولات کم‌کیفیت و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند، این وب‌سایت اینترنتی بهترین برندهای خارجی و ایرانی پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و بچگانه، آرایشی و بهداشتی، لباس زیر، کیف‌وکفش، طلاوجواهر، شال و روسری، عطر و ادکلن، آکسسوری، ساعت و زیورآلات را به کار گرفته است که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان از: جین وست، بالنو، جوتی جینز، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم درسا، چرم مشهد، مای، تن درست، ارس، سرژه و… نام برد.
برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بانی‌مد، شبکه‌های اجتماعی یا موتورهای جست‌وجو مراجعه نماید و برای آگاهی از برنامه‌ها و حراج‌های آتی این فروشگاه می‌توانید در خبرنامه این سایت ثبت‌نام کنید.

رونیکس
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.