آشنایی با قهوه گانودرما

0

قارچ گانودرما نوعی قارچ است که در مناطق گرم و مرطوب آسیا می‌روید. این قارچ هزاران سال است که عضو ثابت طب شرقی است.
با اینکه بیشتر افراد این قارچ را به‌شکل تازه مصرف می‌کنند، ولی مصرف اَشکال دیگر آن به شکل پودر یا عصاره‌ محتوی مولکول‌های خاص نیز رایج است. این قارچ ۴۰۰ جزء زیست‌فعال دارد که خواصش از آنها نشئت می‌گیرد. تأثیر مصرف اَشکال مختلف قارچ گانودرما در مطالعات مختلف انسانی و جانوری مورد بررسی قرار گرفته است
گانودرما طعم شیرین دارد و طبیعتی غیر اسیدی و خنثی دارد. به همین دلیل مصرف آن ممنوعیتی برای افراد ندارد. این قارچ گیاهی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و مدت زمان درمان انواع بیماری ها را کوتاه می سازد.

قهوه گانودرما چیست ؟

قهوه گانودرما نوشیدنی سالم با عصاره قارچ قرمز و دانه های قهوه بو داده است . ‏Ganoderma lucidum، عنصر اصلی آن، در چین باستان به ‏عنوان “قارچ جاودانگی” نامیده می شود و جزو قلیایی ترین مواد روی زمین محسوب می ‏شود. قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به نام‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود.

قهوه گانودرما که ترکیبی از قهوه ی معمولی و عصاره ی قارچ گانودرما است را در این نوشته خواهید خواند. این قارچ سابقه ای طولانی در طب سنتی چین دارد. مصرف کنندگان قهوه گانودرما ادعا می کنند از خواص دارویی آن نیز بهره می برند. از سال 1970 پرورش این قارچ در محیط های کنترل شده رواج پیدا کرد و محصولات متنوعی با استفاده از آن تولید می شوند.
در ساخت قهوه گانودرما از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند.
یعنی دیگر قهوه عادی مصرف نمی‌کنید، اما انرژی‌ مورد نیاز از قهوه را، «گانودرما» در اختیارتان قرار می‌دهد.

رونیکس

خرید قهوه گانودرما

خرید قهوه گانودرما

در تولید قهوه «گانودرما» از ترکیب دانه‌های قهوه تفت داده‌ شده و عصاره‌ی قارچ قرمز گانودرما استفاده می‌شود. این قهوه که در قرن‌های متمادی در چین مورد استفاده بوده، به داشتن مزایای فراوان هم شهرت داشته است. قهوه گانودرما چند نوع مختلف دارد، که شرکت بیز 4 نوع از قهوه گانودرما را برای خرید ارئه می دهد در زیر انواع قهوه و فواید آن نامبرده شده است:

  1. قهوه موکا قارچ گانودرما: موثر بر افزایش تمرکز، آرام بخش، رفع سردرد و …
  2. هات چاکلت قارچ گانودرما: کاهش اضطراب، کم کاری تیرویید، آرام بخش وضدافسردگی
  3. قهوه سوپریم قارچ گانودرما: کاهش اشتها، یبوست، موثر بر پوست و مو
  4. قهوه لاته قارچ گانودرما: افزایش شیرمادران، دیابت، تقویت سیستم ایمنی بدن

هرکدام از این قهوه های گانودرما فواید و عوارضی دارد که می توانید برای مشاوره و خرید قهوه گانودرما به وب سایت گانودرما بیز مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.