نحوه ست کردن آرایش با لنز رنگی

1

امروزه استفاده از انواع لنز ها بسیار زیاد شده است.‌ انواع لنز طبی ، لنز رنگی ، لنز طبی رنگی در بازار موجود بوده و خانم ها از آن ها استفاده می کنند. لنز ها در دسته های لنز چشمی رنگی غیر طبی و لنز های طبی رنگی و غیر رنگی تقسیم بندی می شوند. یکی از نکاتی که برای بانوان گاهی به عنوان معضل قرار می گیرد، آرایش کردن به هنگام استفاده از لنز است. در مقاله زیر در مورد نحوه ست کردن آرایش با رنگ لنز رنگی سخن می گوییم. با ما همراه شوید.

نکات مهم برای ست کردن آرایش با رنگ لنز

‌در این حالت هم باید یک سری نکات عمومی و هم نکات زیبایی شناسی و ترکیب رنگ ها رعایت شود. دانستن این که چه رنگ لنزی با چه رژ لب یا سایه چشمی متناسب است بسیار مهم‌ می باشد. بسیاری از بانوانی که از لنز های تماسی استفاده می کنند با این مشکل آشما هستند. به خصوص هنگامی که قصد دارند چشم های خود را آرایش کنند. در زمان آرایش چشم باید نکات زیادی مثل مشکل چشم ها، کادر دوربین، نوع ژست و … در نظر گرفته شود. چرا که ممکن است با آرایشی نا متناسب چشم شما بسیار کوچک یا بسیار بزرگ به نظر برسد.
حال باید ببینیم چطور می توان این مشکل را حل کرد. قبل از هر کاری لنز ها را با دست تمیز در چشم بگذارید. باید حتما برای این کار دست های خود را بشویید.‌به هیچ عنوان نباید دست های شما حاوی چربی، رنگ، بو و هر چیز دیگری که به دست می چسپد باشد. سعی کنید حتما لنز را قبل از آرایش درون چشم خود قرار دهید.‌ برخی توصیه می کنند لنز را پس از ارایش در چشمانتان قرار دهید اما این کار احتمال عفونت و ناراحتی چشم را افزایش می دهد.

استفاده از مواد آرایشی مناسب با لنز چشم

سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که برای لنز های تماسی مناسب باشد. به دنبال محصولات آرایشی باشید که توسط پزشکان یا چشم پزشکان تائید شده باشند و آزمایش خود را برای لنز های تماسی پس داده باشند. این نوع لوازم آرایشی باید برای لنز و چشمان حساس ایمن باشند. باید در هنگام آرایش با دقت تمام کار را انجام دهید. از خط چشم و ریمل به آرامی استفاده کنید تا لنز حرکت نکند.

رونیکس

در هنگام استفاده از خط چشم مراقب باشید. دکتر سوزان رزنیک متخصص متخصص چشم از نیویورک در این باره می گوید زمانی که از لاینر استفاده می شود باید از نفوذ خط چشم به داخل چشم خود داری شود چرا که ممکن است باعث عفونت، خشکی چشم یا حوادث بدتر شود. حتما سعی کنید از سایه چشم های کرمی به جای پودری استفاده کنید چرا که این نوع سایه ها گرد و عبار را کنترل می کنند.

محصولات با بیس روغنی ممنوع!

از محصولات با بیس روغنی استفاده نکنید. دکتر رزنیک توصیه می کنید از محصولات بدون روغن برای اطراف چشم خود استفاده نمایید. زمان ریمل زدن خیلی ریمل را به چشم خود نزدیک نکنید و از استفاده مژه های مصنوعی زمان پوشیدن لنز خود داری نمایید. وقتی که چشم های شما متورم، قرمز یا عفونی است اصلا از لنز استفاده نکنید.‌ دکتر رزنیک در این باره می گوید اگر آلرژی چشم دارید از لنز های یک بار مصرف استفاده کنید.
از کرم پودر های با پایه آب استفاده کنید. زمانی که شما از کرم ها برای پوستتان استفاده می کنید می تواتد برای چشم شما تحریک کننده باشد. پس از کرم پودر های مایع هایپولرژنیک استفاده نمایید. اگر از پودر های فشرده به جای پودر های نرم تر استفاده می کنید سعی کنید چشم های خود را بسته نگه دارید.
از برس های آرایشی با کیفیت استفاده کنید. قبل از پاکسازی آرایش لنز های تماسی را حذف کنید. اما نکته مهم این است که هنگام استفاده از لنز ها بدانید چه ترکیب رنگی مناسب است و آرایش خود را با این ترکیب ست کنید. اگر از لنز های سبز استفاده می کنید باید بدانید که بین رنگ سبز و سایه مورد استفاده هماهنگی باشد چون این‌رنگ لنز بسیار خاص و متفاوت است.

حفظ هارمونی لنز و آرایش

حفظ هارمونی لنز و آرایش

سعی کنید برای اصلاح هارمونی از رنگی استفاده کنید که متناسب با رنگ لنز سبز شما باشد. سعی کنید برای لنز سبز از ریمل مخملی استفاده کنید چرا که رنگ مشکی و سبز جذابیت بسیار زیادی دارند و برای خط چشم سعی کنید خط چشمی باریک و ظریف پشت پلک خود بکشید و تا انتهای چشم ها ادامه دهید. اگر از لنز مشکی استفاده می کنید، سایه های با رنگ کرم، بژ و شکلاتی استفاده کنید.
این رنگ چشم همراه با رنگ های سایه خاص جذابیت بسیاری به چهره شما خواهند داد. سعی کنید در زمان استفاده از لنز های مشکی، از سایه های تیره مثل قهوه ای یا بنفش تیره و … استفاده نکنید. خط چشم متوسطی که نه زیاد یا نه پهن باشد بکشید و ترجیحا از خط چشم برای زیر پلک استفاده نمایید. اگر رنگ پوستتان بسیار روشن باشد اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید بلکه از سایه های رنگ خاکستری یا دودی استفاده کنند.

آرایش با لنزهای آبی

اگر از لنز های آبی رنگ استفاده می کنید و تمایل دارید چشم های شما بیشتر دیده شود، رنگ سایه ای مناسب با رنگ چشم انتخاب کنید. رنگ های آبی و سبز خیلی به هارمونی چشم شما کمک می کنند. البته سعی کنید این‌ رنگ ها را به عنوان خط چشم زیر چشم خود نازک و باریک بکشید. از زیبایی سایه های براق غافل نشوید. برای چشمان آبی ارایشی ساده و کم رنگ چشم شما را بیشتر نشان می دهد و زیبایی شما را چند برابر خواهد کرد. اگر از رنگ لنز های قهوه ای استفاده می کنید، می توانید هر تنالیته رنگی را برای زیبایی و ارایش چشم خود استفاده نمایید.
شما با این‌رنگ لنز هم ‌می توانید از سایه روشن و هم از سایه تیره استفاده کنید. رنگ های برنز، مسی، بنفش یا ارغوانی به چشمان شما زیبایی می بخشد. از خط چشم قهوه ای به جای رنگ مشکی استفاده کنید. حالا باید بدانیم از چه رژ لبی استفاده کنیم. چرا که انتخاب رنگ رژ لب برای زیبایی خیلی تاثیر دارد. برای رنگ لنز ابی بهتر است از رنگ های بنفش، قهوه ای و نارنجی در تناژ های مختلف استفاده شود. چشم های ابی مایل به طوسی با رژ لب کمی قرمز زیباتر خواهد شد.
برای لنز چشم سبز، از رژ های قهوه ای، قرمز، صورتی و بنفش استفاده شود. رنگ چشم قهوه ای با رنگ های بنفش، قهوه ای، نارنجی و قرمز زیباتر خواهد شد. اما رنگ چشم مشکی تمام تن های رنگی را می پذیرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. شادی می‌گوید

    سلام از سایت شما بازدید کردم. سایت بسیار جالبی دارید.