تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو رز

0

انجام فرآیند های زیبایی از جمله: تزریق ژل، لیزر مو های زائد و تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو رز یک فرصت ویژه برای علاقه مندان است تا از برترین روش های زیبایی بهره مند شوند. در عصر حاضر در سراسر دنیا از تکنیک های مختلفی جهت اعمال مراقبت های زیبایی استفاده می شود که این مجموعه با پیاده سازی بهترین و جدیدترین آن ها سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان و ماندگاری اثراتی دائمی و درخشان دارد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس ماده ای است که از آن جهت درمان بعضی از بیماری های عضلانی استفاده خواهد شد و همچنین موقتا راهکار درمانی مناسبی جهت حذف چین و چروک های اندام ها و صورت است که با فلج کردن موقت یک عضله بر روی آن تاثیر می گذارد.

بیشترین کاربرد تزریق بوتاکس در مراقبت های زیبایی استفاده از آن در حذف چروک هاست که برای بیماران اهمیت زیادی دارد. افراد باید توجه کنند که نتایج حاصل از بوتاکس پس از مدتی از بین می رود و عضله فلج بودن خود را از دست داده و مجددا فعال خواهد شد. بدین ترتیب نیاز است که برای ماندگاری اثرات حاصل از آن در زمان های معین دوباره تزریق بوتاکس باید انجام شود.

رونیکس

تزریق بوتاکس برای درمان بیماری هایی از قبیل موارد ذکر شده در پایین مورد استفاده قرار می گیرد و نتایجی مطلوب را بر جای می گذارد.

  • اسپاسم پلک
  • اسپاسم عضله های ناحیه گردن و شانه
  • میگرن های مزمن
  • عرق کردن بیش از حد
  • بیش فعالی عضلات دیواره مثانه که منجر به بی اختیاری ادرار خواهد شد
  • خط خنده و اخم
  • خطوط پنجه کلاغی
  • مشکلات بلع
  • مشکل در عملکرد اسفنکتر مقعدی

عملکرد بوتاکس به گونه ای است که بر روی بافت عصبی عضلانی اثر می گذارد و این اثربخشی ممکن است در برخی موارد پس از گذشت یک الی دو روز مشاهده شود. در برخی از موارد نادر دیده شده است که تاثیر تزریق بوتاکس پس از پنج روز مشخص شده است. نکته حائز اهمیت اینست که بانوان شیرده و باردار و افرادی که سابقه آلرژی دارند نباید از این روش استفاده کنند.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس می تواند با ایجاد عوارض جانبی همراه باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سر درد
  • حالت تهوع
  • تاری در دید
  • حس خستگی و ضعف و سستی
  • خشکی دهان
  • قرمزی پوست و …

نکته جالبی وجود دارد که بد نیست در مورد تزریق بوتاکس بدانید. شاید تنها یک درصد افراد در سطح دنیا وجود داشته باشند با تزریق بوتاکس، بدن آن ها آنتی بادی این سم را تولید می کند و این امر منجر خواهد شد که درمان های بعدی اثر خود را از دست بدهند.

این مورد خیلی کم اتفاق می افتد و در اکثر افرادی که از این روش زیبایی بهره می برند نتایجی عالی و موثر مشاهده خواهد شد که با ادامه روند تزریق فرد با مشکلی مواجه نمی شود. محبوبیت تزریق بوتاکس هر روزه در میان علاقه مندان به زیبایی بیشتر می شود و این روش به عنوان یک راهکار اثربخش در کلینیک های تخصصی پوست و مو اجرا می گردد.

تزریق ژل

تزریق ژل یا پرکننده ها که بیشتر با هدف جمع و جور کردن و حذف چروک های پوستی انجام می شود موجب خواهد شد شما به عنوان یک فرد زیباتر و جوان تر مورد توجه قرار گیرید. تزریق ژل با پر کردن حفره ها و فرورفتگی های نقاط مختلف صورت بخصوص نواحی زیر چشم که در زمانی بسیار اندک انجام می شود، می تواند نتایجی ماندگار از چهار ماه تا دو سال را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد.

در تزریق ژل برخلاف تزریق بوتاکس که سبب فلج شدن عضله و یا به استراحت درآمدن آن می شود، شرایطی را فراهم خواهد شد که خطوط و چروک ها با این ماده کاملا پر می شوند. در نتیجه نقطه ضعف های اندام مورد نظر کاملا تحت پوشش قرار می گیرد و هیچ اثری از پیری پوست مشاهده نمی شود.

عوارض جانبی تزریق ژل

با توجه به اینکه تزریق ژل به عنوان درمانی سریع، آسان و بسیار کاربردی شناخته می شود اما مانند سایر روش های دیگر دارای عوارض جانبی خاص خود می باشد. در واقع هر روشی می تواند یک ضعف داشته باشد و در مورد تزریق ژل نیز می توان به ایجاد حساسیت یا واکنش های آلرژیک اشاره نمود.

متاسفانه در برخی از بدن هایی که حساسیت بالایی دارند عوارض ناشی از تزریق ژل می تواند ماندگارتر باشد و حتی چند ماه برای رفع آن ها به زمان نیز باشد. در برخی موارد پوست دچار تغییر رنگ هایی خواهد شد و کبودی، تورم و التهاب در آن مشاهده می شود.

یک نکته بسیار بااهمیت نحوه تزریق ژل توسط پزشک می باشد که باید حتما ماهرانه انجام شود چرا که در بعضی از موارد منجر به از بین رفتن سلول های پوستی شده است. فلج شدن عصب ناحیه و یا از دست رفتن بینایی بیماری از دیگر موارد گزارش شده هستند که در ردیف عوارض جانبی تزریق ژل قرار داده شده اند.

انتظارات واقعی از لیزر مو های زائد

داشتن انتظارات واقعی از لیزر مو های زائد موضوعی مهم است که سبب خواهد شد افراد با نتایجی که در پایان کار مشاهده می کنند از قبل کاملا آشنا باشند و دچار مشکل نشوند. برای اینکه افراد بتوانند به نتایج درستی دست یابند باید درمان خود را در مدت زمانی بیش از یک جلسه ادامه دهند.

پس از انجام مراحل درمانی به طور کامل این امکان وجود دارد که همه مو ها به طور کامل و صد در صد از بین نروند و هنوز آثاری از آن ها بر جای باشد چرا که درمان های لیزری همیشه جواب قطعی برای حذف همه مو ها در بدن نخواهند داشت.البته رشد مجدد مو ها می تواند ناشی از عوامل ارثی یا ژنتیکی باشد.

اجتناب از ورزش و دوش گرم پس از لیزر مو های زائد

اجتناب از ورزش و دوش گرم پس از لیزر مو های زائد امری ضروریست. هر دوی این فعالیت ها سبب می شوند که بدن عرق کرده و فضا برای حضور و رشد باکتری ها فراهم شود. این موضوع برای انجام لیزر مو های زائد ضرر دارد و سبب کاهش نتایج آن خواهد شد.

بنابراین توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از درمان با لیزر از انجام هر فعالیتی که ممکن است دمای بدن شما را افزایش دهد و اثربخشی این روش را بر روی فولیکول های مو کاهش دهد، اجتناب نمایید.

ممنوعیت استفاده از موم جهت بهره مندی از لیزر مو های زائد

از آنجایی که ریشه مو باید برای انجام لیزر درون فولیکول مو حضور داشته باشد، بنابراین از کندن ریشه مو، پاکسازی آن با موم یا چیزهایی که ممکن است فولیکول مو را تحریک کند، اجتناب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.