چرا موبایلت بهترین انتخاب اپلیکیشن بانکی است؟

0

در میان اپلیکیشن‌های پرتعداد بانکی و پرداخت انتخاب اپلیکیشن مناسب، دشوار است. امتحان تک‌تک آنها امکان پذیر نیست و درعین حال بیشتر آن‌ها خدمات مشابهی ارائه می‌کنند. اما برای ما در کنار فهرست خدمات آن‌ها، آنچه اهمیت دارد، راحتی استفاده از این اپلیکیشن‌هاست. موبایلت اما تجربه متفاوتی را ارائه می‌کند. در ادامه خواهم گفت که چرا برای خدمات و پرداخت بانکی، موبایلت مناسب است؟

موبایلت چه خدمات بانکی ارائه می‌دهد؟

موبایلت از محصولات تحت پوشش بانک سامان است، می‌توانید با داشتن حساب اینترتی بانک سامان وارد آن شوید و انجام کلیه امور بانکی خود از انتقال وجه و امور مرتبط با چک و وام گرفته تا پرداخت‌هایی نظیر قبض تلفن، جریمه خودرو و خرید شارژ استفاده کنید. اگر گوشی شما امکان اثر انگشت داشته باشد، برای دفعات بعد بدون نیاز به شماره حساب و رمز عبور، با اثر انگشت خود وارد موبایلت شوید.

رونیکس

استفاده از موبایلت بدون شماره حساب بانک سامان

اگر در بانک سامان حساب ندارید یا رمز عبور اینترنت بانک سامان را فراموش کردید، می‌توانید از قسمت «خدمات پرداخت» وارد و با تعریف کارت‌های بانکی مبدأ خود عملیات کارت‌به‌کارت، پرداخت قبض، شارژ سیم‌کارت خود و دیگران، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض خدماتی و موبایل و جریمه خودرو را انجام دهید.

  • بهتر بود هنگام استفاده از امکان خرید شارژ و بسته اینترنت، شماره‌های پرمصرف امکان ذخیره شدن داشته باشند.

داشبورد موبایلت

داشبورد موبایلت بانک سامان

داشبورد از امکانات جذاب موبایلت است که به دو تب واریز و برداشت تقسیم شده است. در این بخش به تفکیک ماه می‌توانید میزان گردش مالی (واریز و برداشت) حساب یا حساب‌های خود را داشته باشید. علاوه برای این داشبورد موبایلت دسته‌بندی گردش مالی را بر اساس پرداخت وجه به دیگران، پرداخت وجه از دیگران، خرید با کارت، پرداخت قبوض، برداشت نقدی، سود سپرده، چک‌های وصولی را با جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهد. در هر لحظه شرح وضعیتی کامل از درآمدها و مخارج خود را به صورت نموداری خواهید داشت.

انتقال وجه در موبایلت

انتقال وجه در موبایلت

در این تب انتقال مبلغ به صورت کارت‌به‌کارت از مبدأ کارت‌ بانک‌های دیگر، انتقال وجه به حساب‌های بانک سامان، انتقال پایا و انتقال ساتنا با داشتن شماره شبای مقصد انجام پذیر است. به‌سادگی مبلیغ موردنظر را وارد کنید. البته با توجه به استفاده روزانه ما بهتر بود مبلغ وارد شده به تومان نیز نمایش داده می‌شد تا خطاهای احتمالی وارد کردن مبلغ به حداقل برسد.

نکته ۱: در نظر داشته باشید برای انتقال ساتنا، حداقل مبلغ ۱۵ میلیون تومان است و باید پیش از این محدودیت انتقال روزانه و ماهانه خود را در یکی از شعب بانک سامان متناسب با این مبلغ تعریف کرده باشید.

سوابق تراکنش و رسید پرداختی‌های از زمان افتتاح حساب در منوی ماهانه در این قسمت به راحتی در دسترس است. یادداشت‌نویسی در این قسمت مراجعه مجدد و جستجوی این سوابق را امکان‌پذیر کرده است.

از طریق موبایلت می‌توانید از کارت‌ بانک‌های پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سینا، تجارت، انصار، آینده، دی، اقتصاد نوین، خاورمیانه، ملت و ملی به عنوان کارت مبدأ استفاده کنید.

نکته ۲: توجه داشته باشید که مانده‌گیری تنها با کارت‌های بانک سامان در موبایلت امکان‌پذیر است.

نکته ۳: طبق قوانین جدید بانک مرکزی، در آینده‌ نزدیک، هر فرد تنها می‌تواند از کارت بانکی متعلق به خود تراکنش انجام دهد. بنابراین سیم کارت کاربر و کارت بانکی او باید به نام یک شخص بوده و کد ملی یک‌سانی داشته باشند.

دیگر امکانات موبایلت

مشاهده وضعیت دسته‌چک‌ها، مشاهده وضعیت تسهیلات بانکی، مشاهده وضعیت پایانه‌های فروشگاهای و انجام محاسبه شبا در موبایلت امکان پذیر است. محاسبه شبا به صورت تبدیل از شماره حساب سپرده بانک سامان یا شماره کارت انجام می‌گیرد.
به سادگی می‌توانید شماره شبا خود را در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به دیگران انتقال دهید و از دردسرهای یادداشت این شماره ۲۴ رقمی خلاص شوید.

دیگر امکانات موبایلت

رابط کاربری مناسب برگ برنده موبایلت

این‌که خدمات اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت مشابهت زیادی باهم دارند باعث می‌شود معمولاً به سراغ اپلیکیشنی بروید که در استفاده از آن راضی‌تر باشید. منوی ساده و قابل دسترس آن سرعت استفاده را افزایش می‌دهد. موبایلت دارای رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) مناسبی است و این مناسب بودن باعث می‌شود به خاطر حس «لذت بردن»، استفاده از موبایلت را به محصولات مشابه دیگر ترجیح دهید.

موبایلت به کاربران خود جایزه نمی‌دهد، قرعه‌کشی هم ندارد و تنها با حس «لذت بردن» شما را جذب می‌کند.

دانلود و نصب موبایلت

نسخه اندروید موبایلت را می‌توانید از گوگل پلی، کافه بازار و دیگر مارکت‌های اندرویدی دانلود کنید.

نسخه iOS موبایلت را از سایت موبایلت دانلود کنید. توجه داشته باشید به دلیل محدودیت‌های تازه اعمال‌شده بر اپلیکیشن‌های ایرانی هنگام نصب نسخه iOS به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. کلیه نسخه‌های قبلی موبایلت را از روی دستگاه خود حذف کنید.
  2. پس از دریافت نسخه جدید موبایلت باید مراحل زیر را طی کنید.
  3. برای فعال‌سازی موبایلت ابتدا باید وارد بخش Settings آیفون یا آی‌پد خود شوید.
  4. سپس وارد بخش General شوید.
  5. در پایین صفحه بخش Profiles & Device Management را لمس کنید.
  6. گزینه‌ی Seeb Co OU را لمس کنید.
  7. سپس گزینه‌ی Trust را لمس کنید.
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.