با وین کارت سامان با یک تیر با چند نشان بزنید

0

روزانه چند بار از کارت‌بانکی استفاده می‌کنید؟ تا حالا به این موضوع فکر کردید که در طول روز چند بار از کارت‌بانکی خود استفاده می‌کنید؟ حالا به این موضوع فکر کنید که هر تراکنش بانکی روزانه شما، امتیازی باشد برای شرکت در یک قرعه‌کشی بزرگ و پیدا کردن شانس برنده شدن جوایز ارزشمند. اگر نمی‌دانستید باید بگوییم که با وین کارت‌بانک سامان این امکان وجود دارد که ازاین‌پس چنین روندی را در پیش بگیرید و به هریک از تراکنش‌های روزانه خود به چشم یک فرصت برای برنده شدن در قرعه‌کشی نگاه کنید. البته امتیازات شما فقط مربوط به تراکنش‌های روزانه نیست و موجودی روزانه حساب متصل به کارت شما هم برای شما امتیاز در پی خواهد داشت تا بتوانید با شانس و اقبال بیشتری در قرعه‌کشی جوایز ماهانه شرکت کنید. پس برای اینکه امتیاز خودتان را بالا ببرید می‌توانید موجودی سایر کارت‌های بانکی‌تان را هم به وین کارت واریز کنید.

تفاوت وین کارت با سایر کارت‌های بانکی چیست؟

وین کارت‌بانک سامان تمامی خدمات یک کارت‌بانکی را به شما می‌دهد و تفاوتی با سایر کارت‌های بانکی عضو شتاب ندارد اما با این تفاوت که شما با داشتن این کارت برای تمامی تراکنش‌های روزانه خود مثل خرید فروشگاهی، شارژ، پرداخت قبوض، کارت به کارت و …امتیاز دریافت می‌کنید تا در پایان ماه شانس برنده شدن جوایز ارزشمند وین کارت را داشته باشید. پس حالا که تفاوتی بین وین کارت با سایر کارت‌های بانکی عضو شتاب نیست و تمامی خدمات بانکی موردنیاز را در اختیار شما می‌گذارد، چرا از شانس و فرصت به وجود آمده برای شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن جوایز نقدی را نداشته باشید! پس وین کارت سامان را به‌عنوان کارت‌بانکی اصلی خودتان انتخاب کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید و با انجام تراکنش‌های روزانه و موجودی پایان روز خود امتیاز جمع کنید.

رونیکس

هر تراکنش بانکی با وین کارت چه امتیازی دارد؟

شاید شما هم این سؤال را بپرسید که هر تراکنش بانکی امتیاز مساوی دارد یا اینکه نحوه امتیازدهی به تراکنش‌هایی که با وین کارت انجام می‌شود، به چه شکلی هست. جواب سؤال شما این است که تراکنش‌های مختلف بانکی ازجمله پرداخت قبوض، کارت به کارت، خرید کالا و شارژ، ساتنا و پایا و… بر اساس نوع عملیات بانکی و مبلغ آن، امتیازهای مختلفی را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین برای اینکه شانس برنده شدنتان را در قرعه‌کشی بالا ببرید، با استفاده بیشتر از وین کارت در تراکنش‌های روزانه، امتیاز خود را افزایش دهید. با مرور این جدول می‌توانید در جریان میزان امتیاز تراکنش‌های مختلف بانکی قرار بگیرید.

تراکنش درگاه امتیاز
پرداخت قبوض خودپرداز بانک‌ها، دستگاه pos بانک‌ها، نت بانک سامان، فروشگاه الکترونیکی سایت بانک سامان، سامانه #۷۲۴*، سامانک هر ۵ هزار تومان یک امتیاز
خرید کالا درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان، پایانه‌های فروشگاهی (pos) بانک‌ها، سامانه #۷۲۴* هر ۵ هزار تومان یک امتیاز
خرید شارژ پایانه‌های فروشگاهی (pos) بانک‌ها، خودپرداز بانک‌ها، فروشگاه الکترونیکی سایت بانک سامان، سامانه #۷۲۴*، سامانک، درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان هر ۵ هزار تومان یک امتیاز
کارت به کارت نت بانک سامان، پایانه‌های شعبه‌ای سامان، خودپرداز بانک‌ها، انتقال اینترنتی با سامانک هر ۱۰ میلیون تومان یک امتیاز
ساتنا و پایا نت بانک سامان، انتقال اینترنتی با سامانک هر ۱۰ میلیون تومان یک امتیاز

طلبتان را با وین کارت بگیرید؟

علاوه بر انجام تراکنش‌های روزانه، یکی دیگر از راه‌های کسب امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی وین کارت این است اگر از دوستان، شرکای مالی خود یا بابت فروش کالایی طلبی دارید، از آن‌ها بخواهید که مبلغ مربوط به مطالبات شما را به وین کارتتان واریز کنند. با هر واریزی که به وین کارت شما انجام می‌شود، نسبت به مبلغ واریزی شما امتیاز دریافت می‌کنید. بنابراین یکی از روش‌های بالا بردن امتیاز هر فصل درخواست واریزی دیگران به وین کارت است.

تراکنش درگاه مبلغ مبنای امتیاز
کارت به کارت اینترنت بانک، پایانه‌های شعبه‌ای بانک‌ها، خودپرداز بانک‌ها، همراه بانک هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز
ساتنا و پایا اینترنت بانک، هرماه بانک، حضور در شعب هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز

موجودی وین کارت چقدر امتیاز دارد؟

همان‌طور که در بالا گفتیم، علاوه بر تراکنش‌های روزانه بانکی، موجودی روزانه حساب متصل به وین کارت شما هم برای شرکت شما در قرعه‌کشی، امتیاز ثبت خواهد کرد. نکته مهم اینکه معیار امتیازدهی به شما، کمترین موجودی حساب متصل به وین کارت در هرروز است. درواقع اگر شما هرروز مبلغی را به سپرده خود واریز کنید معیاری برای امتیازدهی نیست و بعد از پایان تراکنش‌های روزانه هر مبلغی که در حساب شما باقی‌مانده باشد، مبنای محاسبه امتیاز روزانه شماست که کمترین مقدار مانده سپرده در هرروز خواهد بود. برای محاسبه امتیاز مانده‌حساب شما در یک ماه، موجودی روزانه موجودی حساب شما در طول یک ماه جمع و بر تعداد روزهای ماه تقسیم خواهد شد تا امتیاز شما مشخص شود. روش امتیازدهی به موجودی حساب در طول یک ماه را در جدول ذیل ببینید.

میانگین حداقل موجودی در ماه (تومان) ضریب امتیاز
کمتر از ۱۰۰ هزار ۱
از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار ۲
از ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون ۴
از ۱ تا ۵ میلیون ۶
از ۵ تا ۱۰ میلیون ۸
از ۱۰ تا ۲۰ میلیون ۱۶
۲۰ میلیون به بالا ۳۲

هرماه چطور امتیاز می‌گیریم؟

برای شرکت در قرعه‌کشی، شما در طول هرماه دو امتیاز جداگانه از تراکنش‌هایی که با وین کارت انجام دادید و موجودی حساب خود دریافت می‌کنید و برای محاسبه امتیاز نهایی، مجموع این دو امتیاز ضرب می‌شود. مثلاً اگر شما با وین‌کارت خود تراکنش‌های برای خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، خرید کالا و انتقال وجه کارت به کارت را انجام دهید و میانگین حداقل موجودی شما در سپرده 200 هزار تومان باشد، امتیاز نهایی شما برای شرکت در قرعه‌کشی در پایان ماه به شکلی در جدول محاسبه‌شده، خواهد بود.

نوع تراکنش مبلغ ماهیانه مبلغ مبنای امتیاز امتیاز
پرداخت قبض ۸۰۰۰۰ تومان ۵۰۰۰ تومان ۱۶
خرید شارژ ۲۰۰۰۰ تومان ۵۰۰۰ تومان ۴
خرید با pos ۲۰۰۰۰۰ تومان ۵۰۰۰ تومان ۴۰
کارت به کارت ۱۰۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰۰ تومان ۱
مجموع امتیاز تراکنش ۶۱
میانگین حداقل موجودی در ماه ۱۰۰۰۰۰ تومان ضریب ۲
مجموع امتیاز ماه ۱۲۲

برای گرفتن وین کارت چه حسابی باید افتتاح کنم؟

دریافت وین کارت‌بانک سامان مستلزم این است که شما حتماً در این بانک حساب بانکی داشته باشید. حساب‌هایی که قابلیت دریافت وین کارت را دارد، حساب قرض‌الحسنه و حساب کوتاه‌مدت با سود ماه شمار است که به انتخاب خود مشتری خواهد بود و حداقل موجودی آن 50 هزار تومان است. نکته جالب‌توجه اینکه شما می‌توانید برای هر یک حساب افتتاحی خود، دو وین کارت درخواست بدهید و وین کارت اضافی را در اختیار بستگان خود قرار دهید تا در پایان ماه مجموع امتیازات کسب‌شده دو کارت برای شما محاسبه شود. امکان افتتاح حساب اشتراکی برای افراد وجود ندارد و افراد زیر ۱۸ سال هم نمی‌توانند سپرده وین را افتتاح کنند. البته اگر کمتر از ۱۸ سال سن دارید و می‌خواهید وین‌کارت داشته باشید، می‌توانید با حضور پدر، مادر یا ولی قانونی خود نسبت به افتتاح حساب و دریافت وین کارت اقدام کنید.

برای شرکت در قرعه‌کشی حداقل باید چقدر امتیاز بگیرم؟

شما برای شرکت در قرعه‌کشی و محک زدن شانس خودتان باید در طول یک ماه حداقل امتیاز تعیین‌شده که ۱۰۰ امتیاز است را جمع کنید. البته بانک سامان حداکثر سقف را هم برای شرکت در قرعه‌کشی تعیین کرده که سقف امتیاز روزانه ۱۰۰۰ امتیاز و سقف امتیاز ماهانه ۱۰۰۰۰ امتیاز است. امتیازات به‌طور هفتگی به‌روز می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بانک سامان مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ یا مراجعه به شعب بانک از میزان امتیاز خود مطلع شوید. نکته مهم اینکه امتیازات در پایان هر فصل صفر می‌شود و امتیازهایی که شما در طول یک‌فصل جمع کردید به فصل بعد منتقل نمی‌شود.

جوایز وین کارت چیست و چه زمانی قرعه‌کشی می‌شود؟

قرعه‌کشی وین کارت به‌صورت فصلی، هر سه ماه یک‌بار و دو هفته بعد از هر فصل انجام می‌شود. شما برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی، بیست روز پس از هر فصل می‌توانید به وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنید. ضمن اینکه نتایج قرعه‌کشی به‌صورت پیامکی هم به اطلاع برندگان می‌رسد. اما قطعاً نقطه طلایی و جذاب به جوایز وین کارت مربوط می‌شود. بانک سامان هر فصل ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان جایزه نقدی بین همه‌کسانی که با استفاده از وین کارت خود برای کارهای روزمره مالی و بانکی حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کرده باشند قرعه‌کشی می‌کند که شامل ۴ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی، ۴۰ جایزه ۱۰ میلیون تومان و ۴۰۰ جایزه یک‌میلیون تومانی می‌شود. درواقع در هر فصل ۴۴۴ نفر شانس برنده شدن در قرعه‌کشی وین کارت سامان رادارند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.