با سامانیوم امتیاز جمع کنید و خدمات متنوع بگیرید

0

قطعاً بارها اصطلاح باشگاه مشتریان به گوشتان خورده اما علیرغم تعدد این باشگاه‌های مجازی چندان در جذب شما موفق نبوده‌اند. سؤال ما این است که اگر باشگاه مشتریان یک بانک، مجالی باشد برای استفاده از تخفیف‌های قابل‌توجه، کارت اعتباری و خرید نقد و پرداخت اقساطی، کیف پول الکترونیکی و شرکت در قرعه‌کشی، بازهم از این باشگاه استقبال نمی‌کنید؟! ما هم مثل شما وقتی با این پیشنهادها و خدمات جدید آشنا شدیم سراغ اپلیکیشن سامانیوم یا همان باشگاه مشتریان بانک سامان رفتیم تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

سامانیوم چیست؟

سامانیوم محلی برای اجماع مشتریان بانک سامان در فضای مجازی یا همان باشگاه مشتریان است که طبق اعلام بانک سامان برای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان ایجادشده است. سامانیوم باشگاهی است که شما می‌توانید با عضویت در آن و انجام فعالیت‌های روزمره بانکی خود امتیاز کسب کنید و ضمن بهره‌مندی از خدمات نوین بانکی از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید. درواقع سامانیوم این فرصت را برای مشتریان بانک سامان به وجود آورده تا مشتریان این بانک با اجماع و ایجاد ارتباط بیشتر، امکان ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر و دریافت پاداش برای استفاده از خدمات بانکی را داشته باشند.

رونیکس

سامانیوم چه خدماتی به مشتریان بانک سامان می‌دهد؟

سامانیوم بانک سامان

شما با عضویت در اپلیکشین سامانیوم علاوه بر اینکه خدمات بانکی و بیمه‌ای را با شرایط آسان و مناسب‌تر دریافت می‌کنید، از خدمات متنوع دیگری مثل کدهای تخفیف روی کالاها و امکان بازگشت نقدی برخوردار می‌شوید. شما با عضویت در سامانیوم و کسب امتیازات لازم یک کارت اعتباری دریافت می‌کنید که با آن نقدی خرید می‌کنید و اقساط آن را به بانک می‌پردازید. ضمن اینکه عضویت در باشگاه مشتریان بانک سامان به پشتوانه امتیازاتی که کسب کردید این فرصت را به شما می‌دهد که با شرکت در قرعه‌کشی، شانس برنده شدن جوایز را داشته باشید.

  • کیف پول سامانی
  • کارت اعتباری
  • بن تخفیف
  • قرعه‌کشی

چگونه در سامانیوم عضو شویم؟

عضویت در سامانیوم برای همه مشتریان بانک سامان و همه دارندگان کارت‌های شتابی سایر بانک‌ها امکان‌پذیر است و درواقع در سامانیوم همه‌چیز با ثبت کارت سامانی یا شتابی شروع می‌شود و درصورتی‌که کارت سامانی خود را ثبت کنید به حداقل موجودی شما در سپرده‌های منتخب، امتیاز داده می‌شود تا با افزایش رتبه خود از اعتبارات بانک سامان بهره‌مند شوید.

چطور امتیاز کسب کنیم؟

برای کسب امتیاز در باشگاه مشتریان بانک سامان روش‌های مختلفی ازجمله تکمیل پروفایل، ثبت کارت‌بانکی، دعوت از دوستان، شرکت در نظرسنجی، انجام تراکنش با کارت‌های سامانی، انجام تراکنش با کارت‌های شتابی، سپرده‌گذاری در بانک، حداقل مانده در هرروز در سپرده‌های منتخب سامانی و…برای کسب امتیاز وجود دارد. شما می‌توانید برای کسب امتیاز در درگاه‌های بانک سامان ازجمله کارت‌خوان، خودپرداز و درگاه اینترنتی تراکنش داشته باشید. ضمن اینکه رسوب منابع مالی در حساب‌ها در قالب سپرده، قابلیت توصیه به دوستان و خرید خدمات گروه مالی سامان هم برای شما کسب امتیاز در پی دارد. بعد از عضویت در ساماینوم شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود امتیاز سامانی کسب کنید و از آن براین آن خرید بن‌های تخفیف، شرکت در قرعه‌کشی‌ها استفاده یا با ذخیره امتیازات سامانی آن را به پول نقد تبدیل کنید.

  • تکمیل پروفایل
  • ثبت کارت بانکی
  • مناسب تولد اعضا
  • دعوت از دوستان
  • شرکت در نظرسنجی
  • انجام تراکنش با کارت‌های سامانی
  • انجام تراکنش با کارت‌های شتابی
  • سپرده‌گذاری در بانک

چطور امتیازمان را خرج کنیم؟

سامانیوم خرج کردن امتیاز

امتیازهایی که شما با روش‌های مختلف در باشگاه مشتریان بانک سامان کسب کردید به دو روش قابل‌خرج کردن است. روش اول امتیاز وفاداری است که به امتیازهای کسب‌شده از طریق حداقل موجودی در سپرده‌های شما مربوط می‌شود. با امتیاز وفاداری می‌توانید از بانک سامان خدمات اعتباری مانند کارت اعتباری دریافت کنید. روش دوم هم امتیاز سامانی است که از طریق انجام مناسبت‌های سامانیوم و تراکنش‌های کارت سامان یا شتابی کسب کردید. امتیاز سامانی خودتان را می‌توانید دربسته‌های هیجان‌انگیز سامانیوم ازجمله قرعه‌کشی، فروشگاه و تبدیل امتیاز به وجه نقد خرج کنید.

  • بن تخفیف: شما می‌توانید امتیازات سامانی خود را برای خرید بلیت با تخفیف کنسرت، سینما، تئاتر یا سایر مکان‌های تفریحی خرج کنید.
  • کیف پول سامانی: کیف پول سامانی درواقع محلی برای ذخیره امتیازات شماست و این امکان وجود دارد که امتیازات سامانی خود را تبدیل به پول نقد کنید و با آن خرید کنید.
  • رویدادهای سامانیوم: شما می‌توانید امتیازات سامانی خود را برای شرکت در رویدادها و مراسم‌هایی که باشگاه مشتریان بانک سامان برگزار می‌کند، هزینه کنید.
  • مسئولیت‌های اجتماعی: یکی از روش‌های دیگر هزینه کردن امتیازات سامانی، شرکت شما در برنامه‌های انسان دوستانه و خیریه‌ای است که باشگاه مشتریان بانک سامان در قالب مسئولیت اجتماعی این بانک پیش‌بینی کرده است.

برای دانلود نسخه اندروید و iOs اپلیکیشن سامانیوم می‌توانید به صفحه باشگاه در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.