چگونه می‌توان از بین این‌همه فروشگاه اینترنتی مختلف بهترین انتخاب را داشت؟

1

حتما برای شما هم پیش آمده که مثلا لباسی را بر تن کسی دیده اید و از آن به شدت خوشتان آمده باشد.

اما هر چقدر هم که در بازار و مراکز خرید مختلف به ددنبال آن جست و جو کردید، نتوانستید دقیقا همان محصول و یا بهتر از آن را پیدا کنید.

علاوه بر این فروشگاه‌های اینترنتی بی‌شماره که این چند ساله در اینترنت ایجاد شده اند، هر کدام نهایت چند گزینه را به شما برای خرید یک محصول خاص پیشنهاد می‌دهند و در نتیجه معمولا کسی نمی‌تواند مطمئن باشد که آیا دارد بهترین و به‌صرفه‌ترین محصول ممکن را می‌خرد یا نه؟ چرا که نمی‌تواند همه فروشگاه‌های ممکن را جست و جو کند.

رونیکس

این احتمالا بزرگ‌ترین مشکلی است که با گسترش فروشگاه‌های مختلف به وجود آمده و هر روز هم بر دامنه‌اش افزوده می‌شود.

برای حل این مشکل یا باید زمان بسیار زیادی را برای پیدا کردن محصولی که دقیقا به دنبالش هستیم و نیازمان را کاملا برطرف می‌کند، هزینه کنیم و یا سطح توقع‌مان را کم کرده و به انتخاب یکی از گزینه‌های پیش رویمان اکتفا کنیم.

اما به تازگی راه جدیدی پیدا شده که با کمک آن می توانید تنها در عرض چند دقیقه، تمام فروشگاه‌های احتمالی را که ممکن است کالای مورد نظرتان را به فروش برسانند را پیدا کرد و با توجه به نقات قوت و ضعف هر کدام، انتخاب کرد که از کدام فروشگاه می‌توان خرید نمود.

راهی که ما آن را با عنوان شی‌بای می‌شناسیم!

شی‌بای سامانه‌ای جامع است که به بستری برای فروشگاه‌هایی است که محصولاتی را در گروه‌های پوشاک، ظرف و ظروف، مبمان، فرش و تابلو فرش، طلا و جواهرات و سیسمونی دارند، تبدیل شده است.

البته فعلا! و احتمالا تا چند وقت دیگر، گروه‌های بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد.

فروشنده‌های مختلف در این ۶ گروه می‌توانند محصولات را در شی‌بای ثبت کنند. و از طرف دیگر این خود کاربران هستند که تعیین می‌کنند کدام کالا‌ها ارزش آن را دارند که بیشتر دیده شوند و در نتیجه به صورت کاملا خودکار، محصولات و فروشگاه‌های بی‌کیفیت از چرخه شی‌بای خارج خواهند شد.

اگر مدل خاصی از یک محصول – مثلا لباس مجلسی- را در ذهن داریم، کافی است وارد شی‌بای به نشانی https://shebuy.ir شده و از هر جهتی که فکر می‌کنیم مهم است، به جست‌و‌جو آن بپردازیم، و در این جاست که می‌بینیم تا چه اندازه محصولات را درست برمبنای چیزی که می‌خواهیم، از بین همه فروشگاه‌ها به ما معرفی می‌کند.

همین طور در این امکان در شی‌بای وجود دارد که اگر مطمئن نبودیم که کدام محصول را باید از بین چند گزینه برای خرید انتخاب کنیم، از سلیقه و نظر سایر کاربران کمک بگیریم تا دقیقا ما را برای چیزی که می‌خواهیم و کاربردی که از آن انتظار داریم راهنمایی کنند.

به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که فارغ از هرگونه تبلیغ یا تصویرسازی، می‌‌توانید آزادانه دقیقا همان کالایی را خریداری نمایید که از هر جهت مناسب شماست و این حس بدی که گاهی بعد از خرید‌های اشتباه به سراغ‌مان می‌آید، به یکی از خاطره‌ها تبدیل خواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    خیلی ممنونم از راهنمایی تون حتما سر میزنم به این سایت شی بای