راهنمای انتخاب ادکلن بهاری

1

انتخاب عطر و ادکلن به‌طورکامل بستگی به سلیقهٔ افراد دارد. بعضی‌ها در تمام عمر فقط از یک عطر یا ادکلن استفاده می‌کنند و به نوعی این ادکلن امضای آنها شناخته می‌شود. اما دسته‌ای دیگر عاشق تنوع هستند و هر از گاهی ادکلن جدیدی را امتحان می‌کنند تا از رایحه‌های متفاوتی لذت ببرند. بااین‌حال، انتخاب عطر مناسب که هم شما را از دیگران متمایز کند و هم رایحهٔ آن مورد علاقه‌تان باشد، کار ساده‌ای نیست. برای یافتن ادکلن مناسب باید عوامل مختلفی را بررسی کنید. یکی از این عوامل و شاید مهم‌ترین آنها فصل است.

در فصل بهار، رایحه‌ای بهاری از خودتان ساطع کنید

فصل عامل مهمی در انتخاب ادکلن است و دلیل آن تأثیر دمای هوا بر شدت تشخیص عطر است. آب‌وهوای گرم رایحهٔ عطر را تشدید می‌کند، درحالی‌که هوای سرد سبب می‌شود بعضی عطرها به‌خوبی منتشر نشوند. به‌همین‌دلیل هر عطری مناسب فصل خاصی است. با توجه به اینکه درحال‌حاضر در فصل بهار هستیم، در این مطلب برایتان از ویژگی‌های ادکلن‌هایی گفته‌ایم که برای بهار مناسب‌ترند.

بهار فصل طراوت، پاکی، شادی و شکوفایی است. در بهار هوا به‌تدریج رو به گرما می‌رود و این امر در بهترشدن خلق‌وخوی شما تأثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است به‌دنبال ادکلن‌هایی باشید که عطر و طعم آنها احساس تُردی، سبکی و تازگی را به شما بدهد. ادکلن‌های بهاری باید یادآور روزهای آفتابی، نسیم خنک دریا و پیاده‌روی در جنگل باشند. معمولا ادکلن‌های بهاری خانوادهٔ رنگ سبز را تداعی می‌کنند.

رونیکس

عطر گل و گیاه

عطر گل‌ها نرم، رمانتیک و تا حدودی زنانه است. ادکلن‌هایی که در آنها از رایحهٔ گل‌ها استفاده شده باشد، برای بهار مناسب‌ترند و بیشتر در ادکلن زنانه کاربرد دارند. البته این بدان معنا نیست که در ادکلن‌های مردانه از عطر گل‌ها استفاده نمی‌شود. به‌طورکلی برخی از بهترین گیاهان برای ادکلن‌های بهاری نعناع، ریحان، بهار نارنج و نظایر آنها هستند.

عطر چوب

عطر چوب، یادآور جنگل و سرسبزی است. رایحهٔ کاج، سدر و صندل برای فصل بهار بسیار مناسب است. این رایحه‌ها بیشتر مناسب ادکلن مردانه هستند، اما در ادکلن‌های زنانه هم به کار می‌روند.

هنگام خرید عطر توجه داشته باشید که هر ادکلن از سه لایه رایحه تشکیل شده است. برای فصل بهار بهترین ترکیب به این شکل است که رایحهٔ اولیه که فرّار است و زودتر از همه منتشر می‌شود، عطر گل‌های لطیف‌تر و یا مرکبات باشد. بعد از آن رایحهٔ میانی است که بهتر است از رایحه‌های سنگین‌تر استفاده شود و رایحهٔ پایه (یعنی همان عطری که چند ساعت پس از مصرف حس می‌کنید) بهتر است از ادویه‌جات و چوب باشد. به‌عنوان مثال استفاده از گل‌هایی مانند بنفشه و زنبق و مرکباتی مانند ترنج و لیمو برای رایحهٔ اولیه، قهوه و کارامل برای رایحهٔ میانی و ادویه‌جاتی مانند فلفل، وانیل، چوب سدر، امبروکسان و نظایر آنها برای رایحهٔ پایه از محبوب‌ترین ترکیبات برای ادکلن‌های بهاری هستند.

در سورماتیک، رایحهٔ دل‌پسندتان را پیدا کنید

حقیقت دارد که هرگز نباید برای خرید ادکلن سریع تصمیم بگیرید. ادکلنی که به خودتان می‌زنید فقط مختص خودتان نیست و در اصل قرار است رایحه‌ای ماندگار و عطری خوش از شما به جا بگذارد. ادکلن‌تان باید طوری باشد که هم خودتان از آن لذت ببرید و هم برای اطرافیان‌تان منحصربه‌فرد به‌نظر برسید. بنابراین حسابی تحقیق کنید و رایحهٔ مناسب خودتان را بشناسید.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید ادکلن، خرید ادکلن اورجینال است. ادکلن‌های غیراصل به‌هیچ‌عنوان با ادکلن‌های اورجینال قابل‌مقایسه نیستند. بنابراین بهتر است همیشه از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

در فروشگاه اینترنتی سورماتیک می‌توانید ادکلن موردعلاقه‌تان را به‌شکل آنلاین تهیه کنید. این فروشگاه عطر، ادکلن مردانه، ادکلن زنانه، اسپری بدن و هر رایحهٔ دیگری را که دوست داشته باشید با بهترین قیمت‌ها و تخفیفات مناسب ارائه می‌کند. علاوه‌براین، با خرید از سورماتیک می‌توانید از اصل‌بودن محصولات اطمینان داشته باشید و در هر کجای کشورمان که هستید، سفارش‌تان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. با ورود به وب‌سایت سورماتیک می‌توانید از آخرین به‌روزرسانی‌ها درباره محصولات و مطالب مرتبط با عطر و ادکلن باخبر شوید. تیم پشتیبانی این وب‌سایت همواره پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
منبع fragrances bodyandsoul cosmopolitan
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. الیاس کاظمی می‌گوید

    چه جالب!!