کدفرند، دوره های آموزشی تخصصی با کیفیت و کم هزینه

0

در طول یکسالی که از راه اندازی وب سایت کدفرند گذشته است دوره های آموزشی ویدئویی تخصصی در حوضه های برنامه نویسی،طراحی وب.طراحی رابط کاربری،تجربه کاربری،وردپرس،سئو و موفقیت منتشر شده است،در طول این یکسال تیم کدفرند مشغول آماده سازی قالب جدید و همچنین دوره های آموزشی جدید با توجه به نیاز کاربران با کیفیت های عالی تولید کرده است که تا به امروز 28 دوره آموزشی کامل منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

هدف وب سایت کدفرند

هدف ما همواره رفع مشکلات شما کاربران گرامی و پاسخ دهی به مسائل فنی ایجاد شده در مباحث مختلف برنامه نویسی وب،موبایل،دسکتاپ،بازی سازی،سئو،امنیت و کسب و کار اینترنتی می باشد.به همین منظور با تولید دوره های ویدئویی با کیفیت و با بیشترین بار آموزشی و همچنین محتوای آموزشی متنی تلاش می کنیم به این مهم دست یابیم.
ما معتقدیم هر چقدر افراد متخصص در کشور عزیزمان ایران وجود داشته باشد ، ترویج ، ارتقاء و پیشرفت علوم و فنون گسترده تر خواهد بود و در نتیجه شاهد پیشرفت کشور عزیزمان خواهیم.بر اساس همین اعتقاد تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین آموزش ها در حوزه های مختلف را در اختیار کاربران و هم وطنان عزیزمان قرار دهیم.
دوره های آموزشی وب سایت کدفرند توسط اساتید دانشگاه،برنامه نویسان حرفه ای و موفق،متخصصان فروش و بازاریابی تهیه و تولید می شود.تمامی این دوره به صورت استاندارد و بر اساس کاملی علمی تدریس می شوند

رونیکس

اشتراک ویژه سایت کدفرند

در اکثر وب سایت های آموزشی شما باید به هر دوره یک مبلغ مجزا پرداخت کنید به این صورت شما برای اینکه بتوانید به چند دوره دسترسی داشته باشید باید بیش از چند صد هزار تومان پول پرداخت کنید.اما این موضوع در وب سایت کدفرند کاملا متفاوت است و شما می توانید تنها باپرداخت یک مبلغ مشخص و کم به تمامی دوره های آموزشی دسترسی داشته و دوره های مدنظر خود را دانلود نمایید.

تفاوت اساسی دوره ای آموزشی کدفرند به غیر از تولید دوره های کاملا اصولی و کاربردی در نحوه قیمت گذاری دوره ها می باشد،با عضویت (اشتراک) ویژه شما میتوانید به دوره های آموزشی که با هزینه ای گاها بیش از ۲۰۰ هزار تومان برای یک دوره می باشد،با هزینه ای بسیار کمتر دسترسی داشته باشید.

تا کنون ۲۵ دوره آموزشی در سایت منتشر شده است که این مقدار هر روز در حال افزایش است.با عضویت ویژه شما میتوانید با تهیه یکی از پلن های اشتراک ویژه کدفرند به تمامی دوره های آموزشی به صورت کامل و بدون محدودیت دسترسی داشته و دوره های مورد نیاز خود را نیز دانلود کنید.

تاکنون بیش از ۳ هزار نفر عضو باشگاه کاربران ویژه کدفرند شده‌اند و از تمامی 28 دوره آموزش به صورت کامل و نامحدود استفاده کرده‌اند،شما نیز می توانید به جمع ۳ هزار کاربر ویژه کدفرند پیوسته و تمامی دوره را به سادگی دانلود کنید یا به صورت آنلاین مشاهده کنید.

استفاده از دوره ها

بعد از تهیه اشتراک ویژه کدفرند تمامی دوره های اموزشی برای شما در دسترس است،اما برای اینکه به تمامی دوره ها دسترسی داشته باشید کافیست که در قسمت بالای هر دوره گزینه ثبت نام را کلیک کنید تا دوره برای شما فعال شود.

لیست علاقه مندی ها

اگر به مطلبی علاقمند هستید و می خواهید در آینده به سادگی به لیست این مطالب دسترسی یابید کافیست پس از ورود به سایت بر روی آیکون قلبی شکل در صفحه دوره ها کلیک کنید تا به فهرست علاقمندیهای پروفایل شما اضافه شود. هر زمان که تمایل داشتید میتوانید با رفتن به صفحه علاقمندی به آن دسترسی پیدا کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.