ترک سیگار و راهکارهای رهایی از نیکوتین

0

ترک سیگار فرایندی بسیار پیچیده و دشوار است که فقط خود سیگاری‌ها از سختی آن آگاه‌اند. بسیاری از افراد عادی، ناتوانی در ترک سیگار را ناشی از بی‌ارادگی سیگاری‌ها می‌دانند، اما در واقع این‌طور نیست. هر چند سیگار ارادهٔ این افراد را از آنها می‌گیرد، اما دلایل ناتوانی در ترک سیگار به یکی دو مورد ختم نمی‌شود.

چرا ترک سیگار دشوار است؟

اعتیاد به سیگار نه تنها فکر و ذهن را درگیر می‌کند، بلکه روی جسم هم تأثیر می‌گذارد. بنابراین کنار گذاشتن سیگار جنگی تمام‌عیار با کل وجود است. فرد سیگاری باید از یک طرف خواهش جسم را نادیده بگیرد و از طرف دیگر ذهنش را از وسوسهٔ آن آزاد کند. این کاری نیست که هر کسی از پس آن بربیاید.

اصلا سیگاری‌ها دوست دارند سیگار را ترک کنند؟

تحقیقات نشان می‌دهد که از هر ۳ نفر سیگاری، ۲ نفر واقعا دوست دارند ترک کنند. ترک سیگار برای بسیاری از افراد فرایندی هر روزه است؛ به این معنا که تعداد زیادی از سیگاری‌ها تقریبا هر روز تصمیم می‌گیرند از فردا دیگر تمامش کنند. برخی هم روش‌های دیگری دارند: این یکی را بکشم دیگر نمی‌کشم، این پاکت تمام شود دیگر نمی‌خرم، فردا، هفتهٔ بعد و همین‌طور تصمیم‌های عجیب‌وغریبی که هرگز به نتیجه نمی‌رسد. بسیاری از این افراد درست پس از کشیدن آخرین نخ یا آخرین پاکت کاملا یادشان می‌رود چه تصمیمی داشتند!

رونیکس

به‌همین‌دلیل است که بیشتر سیگاری‌ها خودشان به این باور رسیده‌اند که ترک سیگار غیرممکن است. همین‌ها افرادی بودند که روزها و ماه‌های اول مصرف سیگار هرگز تصور نمی‌کردند زمانی برسد که تا این اندازه به آن وابسته شوند.

چرا روی ترک سیگار تا این حد تأکید می‌شود؟

امکان ندارد فردی از مضرات سیگار آگاه نباشد، اما خیلی‌ها فکر می‌کنند بعد از ده یا بیست سال کشیدن سیگار، دیگر ترک آن فایده‌ای به حال‌شان ندارد. این تفکر کاملا نادرست است. برای ترک سیگار هرگز دیر نیست و تازه با این‌کار با یک تیر چند نشان می‌زنید:
اول اینکه، سلامتی‌تان به شما بازگردانده می‌شود. شاید گوش‌تان از این حرف‌ها پر باشد ولی باور کنید سیگار با کسی شوخی ندارد. این فقط برای ترساندن شما نیست؛ سیگار واقعا عامل اصلی صدها نوع سرطان است. بنابراین اگر همین امروز انجامش دهید سلامتی‌تان را به دست خواهید آورد.
دوم اینکه، پول نازنینی که به‌سختی به دست می‌آورید و در ازای آن چیزی جز بیماری عایدتان نمی‌شود، در جیب‌تان خواهد ماند.
سوم خانواده و اطرافیان شما مخصوصا کودکان‌تان هستند که از چند جهت آسیب می‌بینند: یکی پولی که باید برای آنها خرج کنید و دود می‌کنید، دودی که به حلق‌شان می‌ریزید و برایشان مشکل تنفسی ایجاد می‌کنید و از همه مهم‌تر، اگر بیمار شوید دردسر و ناراحتی‌اش باز هم مال آنهاست. بنابراین با ترک سیگار واقعا خوشحال‌شان می‌کنید و برایشان عزیزتر از قبل می‌شوید.

ترک سیگار و رهایی از نیکوتین برای همیشه

حالا که به اینجا رسیده‌اید، شاید بپرسید چطوری باید سیگار را ترک کنم؟ پرسیدن همین سؤال خودش شهامت می‌خواهد، بنابراین به شما تبریک می‌گوییم. همین که شجاعت تغییر را در خودتان ایجاد کرده‌اید یک گام به جلو برداشته‌اید. حتی اگر قبلا از روش‌های مختلفی از جمله آدامس، چسب، سیگار الکترونیکی و داروهای مخصوص ترک سیگار استفاده کرده‌اید و چون نتیجه نگرفته‌اید دودل هستید، باز هم نگران نباشید. در سایت بهبودی آسان‌ترین روش ترک سیگار را به شما آموزش می‌دهیم تا معجزه‌ای که به دنبالش هستید در زندگی‌تان اتفاق بیفتد.

محصولی که در سایت بهبودی برای ترک سیگار به شما ارائه می‌شود، به‌صورت یک بستهٔ آموزش غیرحضوری است که باید فایل‌های آموزشی آن را دانلود کنید. محتوای این بسته شامل چهار ساعت ویدئوی آموزشی تخصصی برای ترک سیگار، لوح فشردهٔ صوتی برای برنامه‌ریزی ذهنی (هیپنوتیزم)، کتاب «معجزه ترک سیگار» و یک دفترچهٔ راهنما در قالب پی‌دی‌اف است که پرسش و پاسخ‌هایی دربارهٔ ترک سیگار در آن گنجانده شده است.

با مطالعهٔ این فایل‌ها می‌توانید ابزارهای لازم برای ترک سیگار و شیوهٔ به‌کارگیری آنها را بیاموزید، دلایل و چرایی اعتیاد به نیکوتین را بشناسید، روش‌های رهایی از آن یاد بگیرید و همچنین با تکنیک‌هایی علمی از طریق برنامه‌ریزی عصبی کلامی آشنا شوید. اینها فقط بخشی از سرفصل‌های محتوای آموزشی این بسته است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وبسایت بهبودی با آدرس behbodi.com را مطالعه کنید.

به‌جز این محصول، دست‌اندرکاران سایت بهبودی در روند پیگیری‌هایشان برای درمان اعتیاد به سیگار، دارویی به نام نیکوماتین را معرفی می‌کنند که در عرض ۴۰ روز به افراد سیگاری کمک می‌کند به‌تدریج سیگار را کنار بگذارند و دیگر نیاز به نیکوتین را احساس نکنند. نیکوماتین ساخت کشور آلمان است و ۹۰% افرادی که به شیوهٔ درست از آن استفاده کرده‌اند به‌شکل دائمی و تضمینی موفق به ترک سیگار شده‌اند.

چرا ترک سیگار با روش‌های پیشنهادی وبسایت بهبودی واقعا مؤثر است؟

در پاسخ به این سؤال قبل از هر چیز باید گفت این محصول، نتیجهٔ تلاش‌های فردی است که خودش این فرایند پیچیده را تجربه کرده و موفق به ترک سیگار شده است. آقای داریوش قاضی مرادی در این محتوای آموزشی از تجربیات خودش و هزاران نفر از افرادی که خودشان در این دام گرفتار بوده‌اند استفاده کرده و در کنار آن از شواهد علمی و اطلاعات تخصصی در این زمینه بهره گرفته است. این با توصیه‌ها و روش‌های درمانی بسیاری از پزشکان و روانشناسان که شاید خودشان تجربهٔ عملی در این زمینه نداشته‌اند کاملا متفاوت است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.