نکات طلایی اجاره ویلا، خنک‌ترین شهرهای شمالی برای سفرهای تابستانی

0

قطعا شما هم موافقید که سفر یکی از بخش‌های خاطره‌انگیز زندگی ماست. همه ما دوست داریم وقتی به سفر می‌رویم، دیگر هیچ دغدغه خاصی نداشته باشیم و با آرامش خیال به تفریح و شادی بپردازیم. برای یک سفر خاطره انگیز باید بدانیم که بهترین شهرها برای سفر در هر فصل، چه شهرهایی هستند و سفر به هر یک از این شهرها چه نکاتی دارد. برای همین در این مطلب می‌خواهیم با شما از سفرهای خاطره‌انگیز به شمال کشور و خنک‌ترین شهرهای شمالی برای رفتن به سفرهای تابستانی صحبت کنیم. همچنین نکاتی در مورد اجاره ویلا شمال و شهرهای مختلف آن مثل اجاره ویلا ماسال را ذکر کنیم.

اجاره ویلا در خنک‌ترین شهرهای شمال ایران

فصل تابستان فرا رسیده و بسیاری از ما مدتی از این فصل را به گشت و گذار در سفر می‌گذرانیم. یکی از مقاصد احتمالی بسیاری از ایرانیان برای سفرهای تابستانی، خطه شمالی کشور است. استان‌های شمالی ایران به دلیل همجواری با دریای خزر و رشته کوه البرز از جنگل‌ها، سواحل و کوه‌های بسیار زیبایی بهره می‌برند. به همین دلیل شهرهای شمالی سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر ایران هستند. اگر شما هم برای این تابستان قصد سفر به شمال کشور را دارید، بهتر است قبل از هر چیز بهترین شهرهای شمالی ایران برای سفرهای تابستانه را بشناسید و با نکاتی برای اجاره ویلا شمال، وضعیت سواحل و تفرجگاه‌ها آشنا شوید. شهرهای خنکی در شمال کشور وجود دارند که مکان‌های تفریحی بسیار خوبی برای گذران تعطیلات تابستانی محسوب می‌شوند. مثلا با اجاره ویلا ماسال می‌توانید تعطیلات بسیار جذاب و خاطره‌انگیزی را داشته باشید. برای آشنایی با این شهرها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اجاره ویلا در شهرهای استان مازندران

رامسر

اگر قصد سفری جذاب، به یادماندنی و البته نسبتا پرهزینه به شمال کشور دارید، قطعا به فکر اجاره ویلا خواهید افتاد. شاید اجاره ویلا ساحلی یکی از انتخاب‌های جذاب پیش روی شما باشد. رامسر یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای شمال کشور است که علاوه بر سواحل بسیار زیبا، امکانات تفریحی و تجاری بسیار زیاد و جنگل‌های انبوه و سرسبز، هر نوع ویلایی که بخواهید نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. البته همجواری این شهر با روستای بسیار زیبای جواهرده نیز امتیاز بسیار مثبتی محسوب می‌شود.

رونیکس

بابلسر

بابلسر احتمالا یکی از معروف‌ترین شهرهای ممکن برای سفر تابستانی محسوب می‌شود. این شهر با تجاری سازی بسیار پرقدرت خود موفق شده است علاوه بر ساخت مجتمع‌های تفریحی و تجاری بسیار زیاد، از سواحل زیبای خود نهایت استفاده را ببرد و ویلاهای بسیار مجللی را در اختیار مسافران قرار دهد. اگر قصد اجاره ویلا شمال کشور را دارید، باید نگاه ویژه‌ای به شهر بابلسر داشته باشید. یافتن ویلاهای استخردار نیز در این شهر کار بسیار ساده‌ای خواهد بود.

کلاردشت

اگر از پیش اطلاعاتی درباره استان مازندران داشته باشید، حتما نام کلاردشت را شنیده‌اید. این شهر به دلیل همسایگی مستقیم با جنگل و دریا، انتخاب بسیار ایده‌آلی به شمار می‌رود. البته از این نکته نیز نباید غافل شد که این شهر برای اجاره ویلا یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. زیرا در کلاردشت انواع ویلا ساحلی و ویلا جنگلی به چشم می‌خورد.

اجاره ویلا در شهرهای استان گلستان زیبا

گرگان

درباره شهر گرگان باید گفت که اگر چه این شهر از دریا و مناطق ساحلی بهره نمی‌برد اما اگر علاقه زیادی به جنگل نوردی دارید، سفر به این شهر را نباید فراموش کنید. شاید بسیاری از شما نام ناهارخوران و النگدره گرگان را شنیده باشید. این مناطق معروف‌ترین جاذبه‌های گرگان هستند اما علاوه بر این دو منطقه، روستای زیارت و جنگل‌های توسکستان نیز از جاذبه‌های خاص این شهر هستند. گرگان در زمینه اجاره ویلا در سطح شهرهای ساحلی ظاهر نشده است اما با کمی تحقیق در شهر می‌توانید انواع ویلاها را برای اجاره پیدا کنید.

گنبد

اگر به صحرا، بیابان یا مردم شناسی علاقه دارید، گنبد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد! درست است که اوج شهرت شهر گنبد به خاطر وجود میل گنبد است اما نزدیکی این شهر به مناطق ترکمن صحرا و وجود بازارهای ترکمنی، یکی از بهترین فرصت‌ها برای شناخت یکی از اقوام مشهور ایران را فراهم می‌کند. این شهر نیز مانند گرگان در زمینه اجاره ویلا پیشرفت چشم‌گیری نداشته اما با تحقیق در این شهر نیز اجاره ویلا برای شما مقدور خواهد بود.

اجاره ویلا در شهرهای توریستی استان گیلان

رشت

شاید بتوان رشت را به عنوان شناخته شده‌ترین شهر شمالی ایران معرفی کرد. تقریبا تمامی مردم ایران درباره رشت اطلاعاتی نظیر هوای بسیار مرطوب، میرزا کوچک خان و جنگل های بسیار زیبا کسب کرده‌اند. اما شاید اگر بدانید که رشت از بافت شهری بسیار زیبا و خاصی بهره می‌برد و فاصله چندانی با سواحل بسیار زیبای دریای خزر و جنگل‌های گوناگون ندارد، برای سفر به این شهر بیشتر ترغیب شوید. اگر قصد اجاره ویلا در رشت را داشتید هم به سادگی می‌توانید انواع ویلاها را در این شهر پیدا کنید. حتی اجاره ویلا استخردار نیز در این شهر کار بسیار ساده‌ای خواهد بود.

لاهیجان

لاهیجان برای همه ما یادآور چای، کلوچه و برنج است. همین سه کلمه برای معرفی این شهر اطلاعات بسیار مفیدی محسوب می‌شوند. مزارع زیبای چای و شالیزارهای برنج در کنار سواحل زیبا و جنگل‌های بی‌نهایت سرسبز و البته بام سبز یا همان شیطان کوه لاهیجان، از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر هستند. این شهر نیز مانند رشت از نظر اجاره ویلا در سطح بسیار خوبی قرار دارد و با کمی گشت و گذار در اطراف مناطق دیدنی موفق خواهید شد به سادگی انواع ویلا‌ها را بیابید.

ماسوله

بسیار بعید است که درباره شهر تاریخی و توریستی ماسوله چیزی نشنیده باشیم. این شهر که به دلیل بافت بسیار تاریخی و ارزشمند خود به شهرت جهانی دست پیدا کرده است، سالانه میزبان هزاران گردشگر از ایران و جهان است. معماری خاص این شهر به این شکل است که سقف هر خانه، بام خانه دیگری است و در واقع تمامی خانه‌ها روی هم بنا شده‌اند. این شهر از بازار بسیار بزرگ و با قدمتی بهره می‌برد که ملاقات آن، لذت سفر شما را چند برابر خواهد کرد. این شهر نیز در زمینه اجاره ویلا بسیار پرقدرت ظاهر شده و اجاره ویلا یکی از مشاغل اصلی مردم این شهر است. ویلاهای این شهر بیشتر حالت سنتی و تاریخی دارند اما در عین حال از امکانات بسیار مناسبی بهره می‌برند.

ماسال

ماسال یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور است که در سال‌های اخیر توجه گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این شهر یکی از تاریخی‌ترین و سرسبزترین شهرهای شمال ایران است که در مجاورت کوه‌های تالش و روستای اولسبلنگاه واقع شده است. اجاره ویلا ماسال و اجاره کلبه در ماسال یکی از بهترین راه‌ها برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. به دلیل جاذبه‌های توریستی زیاد ماسال و روستای اولسبلنگاه، اجاره ویلا ماسال بسیار معمول است و سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

اجاره ویلا ماسال و روستای اولسبلنگاه

شهر ماسال یکی از مقاصد گردشگری برای اجاره ویلا شمال است. همانطور که گفته شد ماسال یکی از شهرهای تاریخی استان گیلان است. با سفر به این شهر می‌توانید از آبشارهای بسیار زیبا نظیر ویوز، خون، رامینه و تولی نسا دیدن کنید. غارهای دیدنی مانند خندیله، چسلی و کلچال نیز در ماسال وجود دارند. اما مهم‌ترین نکته درباره این شهر این است که توسط جنگل و کوه محاصره شده و از اقلیم حیرت انگیزی برخوردار است. علاوه بر این‌ها رود خالکایی و روستای اولسبلانگاه نیز در مجاورت این شهر قرار دارد که به ارزش این شهر می‌افزاید. روستای ییلاقی اولسبلنگاه در ارتفاعات جنوب شهر ماسال واقع شده که ملاقات آن تا همیشه در یادتان خواهد ماند. طبیعت این روستا به قدری زیباست که می‌تواند تا ساعت‌ها چشمان شما را به خود خیره کند. بسیاری از ساکنان تابستانی این روستا از اهالی شهر ماسال هستند که برای فرار از گرمای تابستان به این روستای خوش آب و هوا مهاجرت می‌کنند. اما اگر به ماسال سفر کنید، می‌توانید مطمئن باشید که برای اجاره ویلا ماسال به هیچ زحمتی نخواهید افتاد. کافیست نگاهی به اطراف خود بیندازید تا ویلاهای بسیار زیادی را برای اجاره بیابید. امکانات این ویلاها بسیار متنوع است و حتی اجاره ویلا استخردار نیز در این شهر کار چندان سختی نخواهد بود. البته علاوه بر ویلا در ماسال ، امکان اجاره کلبه در ماسال نیز پیش روی شما قرار دارد که چشم پوشی از آن ساده نیست.

راهنمای اجاره ویلا شمال

اگر به قصد اجاره ویلا شمال به این منطقه از کشور سفر می‌کنید، باید بهترین روش‌های اجاره ویلا شمال را بشناسید. ساده‌ترین کار این است که جستجوی بسیار ساده‌ای در اینترنت داشته باشید. سایت‌های متعددی خواهید یافت که با معرفی و تصاویر ویلاهای مختلف شما را برای انتخاب و رزرو آنلاین ویلا یاری خواهند کرد. شما می‌توانید در این سایت‌ها به اجاره ویلا ساحلی، اجاره کلبه جنگلی، ویلا استخردار و… بپردازید. یکی از راه‌های مرسوم دیگر برای اجاره ویلا شمال و شهرهای مختلف آن مثلا اجاره ویلا ماسال این است که به محض ورود به هر شهر به دنبال آگهی‌های خیابانی اجاره ویلا باشید که در این صورت نیز می‌توانید از چند ویلا دیدن کنید و در نهایت یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. البته این راه کمی پردردسرتر و پر ریسک است. ضمن آنکه شما باید زمان زیادی را برای این کار کنار بگذارید که ممکن است از لذت سفر شما کم کند.

تفریحات تابستانی در شهرهای شمالی

به احتمال زیاد هدف اصلی شما از سفر به شهرهای شمالی، لذت بردن از طبیعت دریا، جنگل و کوه است. اما بازارهای گوناگون و بسیار بزرگ شمال کشور، مناطق تفریحی و شهربازی‌های زیبای شمال و جاذبه‌های تاریخی یا طبیعی هر شهر از جمله نقاطی هستند که ملاقات آن‌ها را نباید از دست داد. کافیست به تحقیق اینترنتی درباره هر مقصد بپردازید تا تمامی این اطلاعات در یک چشم به هم زدن برای شما فراهم شود.

نکات مهم برای سفر و اجاره ویلا در فصل تابستان

اگر در نهایت تصمیم به سفر تابستانه گرفتید، باید بدانید که با توجه به مقصد مورد نظر خود، لباس مناسب بردارید. اگر به مناطق ییلاقی سفر می‌کنید بهتر است محض احتیاط یک یا دو دست لباس گرم به همراه داشته باشید. در غیر این صورت نیز باید لباس‌های تابستانی به حد کافی در چمدان خود داشته باشید. به دلیل روبرویی با گرما در جاده، حتما پیش از سفر از سلامت کولر خودرو خود مطمئن شوید. علاوه بر این فراموش نکنید که برای سفر در فصل تابستان بهتر است نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های ضد گرمازدگی با خود به همراه ببرید تا در میانه راه دچار گرمازدگی نشوید. در نهایت نیز حتما در بین لوازم شخصی خود، یک کرم ضد آفتاب نیز جای دهید تا از سوختگی پوست خود در سواحل جلوگیری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب نکات زیادی را در مورد سفر به خنک‌ترین شهرهای شمال و اجاره ویلا شمال ذکر کردیم و با روش‌های اجاره ویلا در اکثر شهرهای شمالی نظیر اجاره ویلا ماسال آشنا شدیم. امیدواریم از این نکات استفاده کنید و برای اجاره ویلا شمال از بهترین روش‌ها استفاده نمایید. همانطور که گفتیم یکی از بهترین روش‌ها مراجعه به سایت‌های اجاره ویلا است. با مراجعه به تیشینه شما می‌توانید همه ویلاها و اقامتگاههای مقصد را از تمامی سایتهای مجاز به صورت یکجا جستجو و مقایسه نمایید. در پایان باید گفت که اگر راهی سفرهای تابستانی شدید، حتما در جاده‌ها نهایت احتیاط را به خرج دهید تا تجربه زیبای سفر برای شما دو چندان شده و سفر به یادماندنی را تجربه کنید. امیدواریم سفری بی‌دغدغه و همراه با لحظات بسیار شاد و خاطره انگیز را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.