سفری اعجاب‌انگیز به جزایر تایلند

0

از رؤیا تا واقعیت تنها یک پرواز 6 ساعت فاصله دارید. جزایر درخشان با آب‌های کریستالی، قدم زدن در سواحل آرام با مناظر خیره‌کننده و کشف دنیای شگفت‌‌انگیز زیر آب. تایلند کشوری با تفریحات بی‌پایان است و جزایر آن رؤیایی‌ترین لحظات شما را می‌سازند.
بنا به گزارش آژانس هواپیمایی ستاره ونک تایلند کشوری است که زیبایی‌های طبیعی و تفریحات مهیج را با هم تلفیق کرده و به مقصدی ایده‌آل برای تمام سلیقه‌ها تبدیل شده است. این کشور زیبا علاوه بر بانکوک که پر از جاذبه‌های رنگارنگ است و به شهر فرشته‌ها شهرت دارد، جزایری به راستی زیبا و منحصربه‌فرد دارد. پوکت، ساموئی و هواهین سه جزیره این کشور هستند که با طبیعت بی‌نقص خود اقامتی رؤیایی را پیش روی میهمانانشان می‌گذارند. برای دیدن این مکان‌های شگفت‌انگیز با تور تایلند آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده، ویزای تایلند خود را دریافت کرده و در تور پوکت، تور ساموئی و سایر جزایر تایلند سفری متفاوت را در خاطرات خود ثبت کنید.

جزیره پوکت

برای اقامت در یک جزیره رؤیایی آماده هستید؟ مکانی بسیار زیبا با مناظر خارق‌العاده که آرامش و هیجان را در کنار هم دارد. اینجا پوکت است حیرت‌آورترین مکان روی زمین که در آن همه چیز برای یک سفر بی عیب و نقص آماده است.
در این جزیره خارق‌العاده شما می‌توانید در هتل‌های 5 ستاره اقامت کنید، صبحانه را در حالی که نمایی بی‌نظیر از دریا را پیش‌رو دارید میل کنید، در آب‌های شفاف و کریستالی شنا و غواصی کنید، به کشف مکان‌های ناشناخته بروید و با خاطراتی فراموش‌نشدنی به خانه برگردید.
جزیره پوکت از تعداد زیادی جزیره‌های کوچک تشکیل شده است که هر کدام دنیایی متفاوت از تفریحات تمام‌نشدنی را در خود دارند. فی‌فی و جیمز باند دو جزیره معروف در پوکت هستند. در این دو جزیره سورپریزهای ویژه‌ای در انتظار شماست.

جزیره فی فی: اگر به دنبال مکانی آرام برای تمدد اعصاب و لذت بردن از مناظر باشکوه هستید یک روز از سفر خود به پوکت را به گشت‌وگذار در فی فی اختصاص دهید. در این جزیره کوچک می‌توانید بر روی آب‌های کریستالی قایق‌سواری کنید، همراه با غواصان حرفه‌ای به عمق دریا رفته و دقایقی را با طوطی‌ها و مرجان‌های دریایی، لاکپشت‌ها و ماهی‌های رنگارنگ بگذرانید.

رونیکس

جزیره جیمزباند: جیمز باند را می‌توان زیبا و اعجاب‌انگیز دانست. این جزیره نام خود را از فیلم “مردی با اسلحه طلایی” از سری فیلم‌های جیمزباند گرفته است؛ اما به طور دقیق نمی‌توان گفت مناظر حیرت‌انگیز جزیره فیلم را آنقدر معروف کرد و یا شهرت فیلم‌های جیمزباند جزیره را !؟
تور جیمزباند با قایق‌های تندرو از پوکت به سمت جیمز باند آغاز می‌شود. تجربه ترانسفر با قایق‌های تندرو خود از جذابیت‌های سفر است در ادامه تور از لوکشین فیلم بازدید کرده و می‌توانید از تفریحات آبی و مهیج استفاده کنید.
نمایش فانتاسی شو، فیل‌سواری در جنگل، سافاری جنگل، سافاری آبی و رفتینگ از دیگر تفریحات پوکت هستند.

 جزایر تایلند

جزیره ساموئی

سامویی از لوکس‌ترین جزایر تایلند است. این جزیره به دلیل زیبایی بی حدوحصر در زبان محلی «کو سامویی» به معنای بهشت امن خوانده می‌شود. در این جزیره می‌توان زیباترین سواحل تایلند را دید. سواحلی که با شن‌های سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل چشم‌ها را خیره می‌کنند.
سامویی در ۷۰۰ کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد و دسترسی به آن با یک پرواز داخلی بانکوک – ساموئی امکان‌پذیر است. با یک پرواز داخلی از بانکوک می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. یکی از زیباترین پارک‌های دریایی دنیا در این جزیره قرار دارد. این پارک با ماهی‌های رنگارنگ و موجودات دریایی عجیب‌وغریب بهترین مکان برای غواصی و کشف دنیای زیرآب محسوب می‌شود.
سامویی از دو بخش جنگل‌های کوهستانی و سواحل شنی تشکیل شده است. سواحلی که هر کدام با تفریحات فراوان، هتل‌ها و رستوران‌های لاکچری زیباترین لحظه‌ها را پیش‌روی گردشگران قرار می‌دهند. ساحل چاونگ، لامای، منام، باپت و بودای بزرگ از سواحل زیبا و معروف سامویی هستند.
در این جزیره زیبا شما می‌توانید از تفریحاتی مانند قایق‌سواری، پاراسیلینگ و جت‌اسکی استفاده کرده و از عبادتگاه‌های بودایی آن بازدید کنید.

 جزایر تایلند

جزیره هواهین

هواهین به معنای “سرسنگی” از جزایر بکر تایلند است که سنتی‌ترین اقامتگاه‌ها را در خود دارد. این جزیره در 3 ساعتی بانکوک قرار گرفته و همانند سایر جزایر تایلند محیطی آرام و مناظری زیبا دارد. در جزیره هواهین می‌توان ترکیبی جالب از زندگی سنتی و مدرن تایلندی‌ها را دید.
هواهین در صد سال قبل جزیره ماهیگیری بسیار ساده بوده اما زیبایی چشم‌نوازش باعث شده تا خانواده‌های سلطنتی تایلند این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند و همین باعث پیشرفت روزافزون هواهین شده است تا جایی که در حال حاضر از مقاصد پرطرفدار گردشگری در تایلند به شمار می‌‌رود.
سواحل زیبای هواهین بیشتر به دلیل زمین‌های گلف اطرافشان معروف هستند اما علاوه بر بازی گلف، ورزش‌های آبی مانند قایق‌سواری، شنا، جت‌اسکی و … از فعالیت‌های مهیج در این جزیره می‌باشند. از دیگر جاذبه‌های هواهین می‌توان به بازار شبانه آن اشاره کرد این بازار از ساعت 18:30 بعدازظهر شروع به کار کرده و مغازه‌های آن تا صبح باز هستند. در این بازار از پوشاک گرفته تا انواع غذاهای دریایی را می‌توان پیدا کرد.

 جزایر تایلند

جهت رزرو تور تایلند با شماره 88880000-021 تماس گرفته و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه کودک پلاک 53 مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.