بهترین مارک تلویزیون‌های موجود در بازار ایران کدامست؟

12

چه مارک تلویزیونی بخرم؟ خیلی از افراد در جمع‌های خانوادگی در مورد برندهای مختلف تلویزیون اظهار نظر می‌کنند. برخی افراد تلویزیون ال جی را بهترین مارک تلویزیون می‌دانند، برخی تلویزیون‌های سامسونگ را ترجیح می‌دهند و افرادی نیز وجود دارند که به خرید یک محصول تقریبا ایرانی مانند ایکس ویژن رضایت می‌دهند.
اما اگر واقعا یک بار برای همیشه می‌خواهید برترین برند تلویزیون موجود در بازار ایران را بشناسید، بهتر است به نکات کلیدی ادامه مطلب توجه کنید.

یک حقیقت را درباره تلویزیون‌ها بدانید

امروزه تلویزیون های ال جی و سامسونگ از پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها دنیا هستند. تلویزیون‌های پاناسونیک به صورت کامل از بازار خارج شده است. به برندهای چینی مانند TCL‌ نمی‌توان اعتماد کرد. تلویزیون‌های سونی بعد از ال جی و سامسونگ قابل اعتمادترین محصولات بازار هستند.

رونیکس

رده بندی بهترین مارک تلویزیون بر اساس کیفیت

 

برند سامسونگ: محصولات پرفروش بسیار باکیفیت با طراحی زیبا

کمپانی سامسونگ از گذشته دور تابحال در بازار تکنولوژی جهانی بازار را قبضه کرده است. باید بدانید که این غول کره ای چندین سال است که به عنوان برترین برند تولید تلویزیون در دنیا شناخته می‌شود. اگر بخواهید یک محصول از این برند را انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ تلویزیون‌های OLED سامسونگ بروید. شاید بتوانید در بعضی مدل‌های سامسونگ نقص پیدا کنید، اما تلویزیون‌های OLED این کمپانی بی‌نظیر هستند؛ محصولاتی با رزولوشن تصویر بالا و با ضخامت کم!

همچنین می‌توانید به سری تلویزیون های ال ای دی UHD سامسونگ و سری تلویزیون‌های QLED این برند توجه داشته باشید. با سرمایه گذاری بر روی این محصولات افسوس هزینه بالای آن را نخواهید خورد.
برند ال جی: تلویزیون‌های OLED بی‌نظیر هستند اما قیمت بالایی دارند

ال جی تنها غولی است که می‌تواند با سامسونگ در زمینه تلویزیون‌های OLED‌ رقابت کند. اما محصولات ال جی در مقایسه با سامسونگ قیمت بالاتری دارند. دلیل عمده این تفاوت قیمت زیبایی و طراحی ظریف‌تر محصولات ال جی است. این یک واقعیت است که ال جی نسبت به سامسونگ برند شیک‌تری به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال تلویزیون‌های اسمارت یا سه بعدی هستید یا به دنبال تلویزیون‌های مخصوص بازی و سرگرمی می‌گردید،‌ برند ال جی را انتخاب کنید.
برند سونی: کیفیت تصویر سونی فوق‌العاده است، همین!

شاید باور نکنید، اما در یک بازه زمانی، تلویزیون‌ سونی کل بازار آمریکا را در دست گرفت. بعد از دو برند معروف ال جی و سامسونگ،‌ اگر مهمترین اولویت برای شما کیفیت تصویر است، سونی گزینه منطقی پیش روی شماست. این کمپانی ژاپنی تمرکز خود را بر روی بهبود دامنه دینامیکی بالا یا همان HDR گذاشته و با بهره گرفتن از جدیدترین تکنولوژی 4K، تلویزیون‌های بی‌نظیری را روانه بازار می‌کند. اگر سونی مد نظر شماست، حتما یک محصول 4K را انتخاب کنید.
برند هایسنس: نمی‌توان از این تلویزیون‌ها چشم‌ پوشی کرد

برند هایسنس در ایران خیلی کم تبلیغ می‌شود. همین مسئله باعث شده تا ناشناخته باقی بماند. خرید این تلویزیون‌ نوعی ریسک است، چراکه باید بدانید آیا هزینه‌ای که می‌کنید ارزشش را دارد یا خیر!؟ تقلبی بودن اصلی‌ترین مشکل در رابطه با خرید این نوع تلویزیون هاست. باید مراقب باشید از یک مکان مطمئن خریداری کنید. این تلویزیون هوشمند هست اما اندروید نیست، و از سیستم عامل اختصاصی خود پشتیبانی می‌کند. اگر یک مکان معتبر برای خرید این تلویزیون پیدا کردید، یک محصول باکفیت بالا بخرید، چراکه در مقایسه با ال جی و سامسونگ قیمت معقول‌تری دارد.
برند ایکس ویژن: محصول مادیران ایران

این تلویزیون‌ها تقریبا ایرانی هستند، و در شرکت مادیران تولید می‌شوند. اما تعداد کمی از تلویزیون‌های این برند کیفیت مناسبی دارند. حداقل توصیه ما این است که LCD های ایکس ویژن را نخرید. شاید در کوتاه مدت عملکرد خوبی داشته باشند،‌ اما در مقایسه با 4 برند قبلی دوام و ماندگاری پایین‌تری دارند. احتمال می‌رود که کشور چین در ساخت و تولید محصولات این برند دست داشته باشد، به جنس چینی هم که نمیشه اعتماد کرد! مشکلاتی از قبیل اشباع رنگ بالا و تفکیک پذیری پایین رزولوشن تصویر از معایت این برند است.

تلویزیون را از کجا بخرم؟

امروزه بازار ایران به دو بخش تقسیم شده است: بازار داخلی شهرها و بازارهای مرزی. همه می‌دانیم که قیمت در بازارهای مرزی نسبت به بازارهای داخل شهر پایین‌تر است. اما این که از کجا با اطمینان کامل تلویزیون بخریم نیز یک مسئله مهم محسوب می‌شود.

پیشنهاد ویژه

شهر بانه یکی از مشهورترین بازارهای مرزی ایران برای خرید تلویزیون و سایر لوازم خانگی به شمار می‌آید. قیمت‌های بانه در مقایسه با سایر بازارهای مرزی به نسبت کمتر است.. البته در این بازار نیز باید از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید.

یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در بازار بانه،‌ فروشگاه بانه سیتی است. این فروشگاه به صورت آنلاین هفت روز هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شماست. برای آگاهی از قیمت تلویزیون در بانه و همچنین مشاوره خرید لوازم خانگی از بانه می‌توانید با شماره‌های 09187844383 | 09187844373 تماس بگیرید.

نتیجه گیری؛ بهترین مارک تلویزیون؟!

جواب این سوال به بودجه شما و هدف شما از خرید بستگی دارد. قبل از خرید به این نکات توجه کنید:

  • تلویزیون‌های سامسونگ از هر لحاظ با کیفیت و قابل اطمینان هستند، به خصوص محصولات OLED.
  • تلویزیون‌های ال جی طراحی زیبایی دارند و مانند سامسونگ قابل اطمینان هستند اما قیمت آن‌ها بالاتر است،‌ به خصوص محصولات اسمارت و 4K.
  • تلویزیون‌های سونی کیفیت و رزولوشن تصویر بالایی دارند، قدرت فنی آن‌ها نسبت به محصولات کره ای سامسونگ و ال جی کمتر است اما مجموعا نمره قابل قبولی می‌گیرند.
  • تلویزیون‌های هایسنتس خوب هستند اما باید یک محصول اصل و باکیفیت را از یک فروشگاه خوب بخرید.
  • تلویزیون‌های ایکس ویژن معمولا کیفیت و دوام سایر برندها را ندارند، اما می‌توانید به عنوان آخرین گزینه به آن‌ها فکر کنید. قیمت آن‌ها نیز مناسب است.
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 12 دیدگاه)
  1. م. مهراب می‌گوید

    کلا یه متن بب اساس و مسخره بود.
    شما نمیتونین تلویزیونهای نانوسل ال جی رو با سامسونگ و سونب مقایسه کنید.
    جالب اینه سامسونگ بعضی پنلهاشو ال جی واسش میزنه.
    اونمونقع چطور میگی سامسونگ بهتره؟؟
    در مورد ایکس ویژن هم من پارسال یدونه ۴۹ اینچ ۴ک خریدم. راضیم ازش. در مقابل ال جی که دارم زیاد حرفی وداره واسه گفتن. اما خوب بازم خوبه.

  2. فرهاد می‌گوید

    سلام لطف کنید اگر اطلاع یا تجربه ای ندارید مقاله نذارید.
    بنده تلویزیون هوشمند سامسونگ داشتم متاسفانه اینقدر کیفیتش بد بود مجبور شدم به ضرر بفروشمش و به پیشنهاد یکی از دوستان یکس ویژن هوشمند گرفتم. فوق العاده بود عالی تنها ایرادش اندروید پایین و دیر لود شدن تلویزیون بود که مورد خاصی نیست.
    در کل ایکس ویژن بهتر از سامسونگ حداقل بوده
    ممنونم

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      سلام. متشکریم که تجربه‌ت رو برامون نوشتی فرهاد جان.

  3. محسن می‌گوید

    بنظرم کلا تلویزیون از بانه نباید خرید .شما از سامسونگ و ال جی تبلیغ میکنید چون بمراتب قاچاق این تلویزیون ها بیشتر از محصولات دیگس
    همه میدونن که سونی از همه جنسا بالاتره