بهترین تورهای گردشگری برای سفرهای خانوادگی

0

ایرانیان مردمان خانواده دوستی هستند و به همین دلیل اغلب آن ها به سفرهای خانوادگی علاقه زیادی دارند.اگر شما نیز به سفرهای خانوادگی علاقه دارید و می خواهید بهترین مقصد برای سفر خانودگیتان را انتخاب نمایید با ما همراه شوید تا شما را برای انتخاب یک مقصد خانوادگی فوق العاده راهنمایی کنیم.
با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان و علاقه افراد برای سفر به شهرهای ساحلی و استفاده از تفریحات آبی و ساحلی پیشنهاد ما انتخاب یکی از دو مقصد دبی و یا آنتالیا برای یک سفر تابستانه به یادماندنی است.

سفر خانوادگی با تور دبی

دبی یکی از بهترین و لوکس ترین مقاصد آسیایی برای سفر است که طرفداران فراوانی نیز داشته است و امروزه بسیار مورد استقبال علاقمندان گردشگری در سرتاسر جهان قرار گرفته است.با توجه به نزدیکی کشور ما به کشور امارات و شهر دبی, تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورها برای ایرانیان است.

دبی در نیم قرن گذشته به طور ناباورانه ای پیشرفت داشته است و یکی از دلایل علاقمندی گردشگران برای سفر به دبی همین پیشرفت های برق آسا است که لقب ” شهربازی میلیاردرها” را به دبی داده است.

رونیکس

دبی شهری با آب وهوای گرم و خشک است که در فصول گرم سال به شدت گرمای آن افزایش می یابد و اگر قصد سفر به این شهر را در فصول گرم سال دارید بهتر است در طول روز در هتل بمانید و از امکانات و خدمات هتل استفاده نمایید و یا اینکه به تفریحات و مراکز و جاذبه هایی سر بزنید که سرپوشیده است و نیازی به رفت و آمد در فضای باز را ندارد.

بهترین فصل برای سفر به دبی فصول خنک سال است که آب و هوای این شهر بسیار دلچسب و مناسب برای تفریح و گشت و گذار در سطح شهر است.البته حتی در فصول خنک سال نیز هوای دبی سرد و خنک نخواهد بود و تنها هوای آن کمی معتدل تر از سایر فصول خواهد داشت.

دبی امروزه رکوردار بسیاری از عناوین در گینس است که البته جاذبه ها و جذابیت های دبی تنها در این موارد خلاصه نمی شود و بافت قدیمی و تاریخی این شهر نیز جذابیت های خودش را دارد.از رکوردهای این شهر می توان به برج الخلیفه که بلند ترین برج جهان تا به امروز است اشاره کرد.

از برترین جاذبه های دبی میتوان به برج العرب, برج الخلیفه, دبی فریم, دبی مال و سایر مراکز خرید دبی, اپرای بزرگ دبی, باشگاه گلف امارات, جنگل بارانی دبی, هتل و پارک آبی آتلانتیس, سافاری دبی, کویرنوردی, دلفیناریوم دبی, آبنمای دبی, باغ گل دبی و پیست اسکی سرپوشیده دبی و… اشاره کرد.

یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین دیدنی های دبی سواحل دبی است که برترین آن ها عبارتند از ساحل الممزر, ساحل برج, ساحل جمیرا, ساحل روسی, ساحل کایت, ساحل جبل علی و…. که معروف ترین آن ها ساحل جمیرا است.

این شهر باتوجه به قوانین سختگیرانه ای که دارد و نظم و فرهنگ اجتماعی یکی از بهترین انتخاب ها برای یک سفر خانوادگی است.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید درباره اینکه دبی کجاست مطالعه نمایید و آگانه تر به دبی سفر کنید.

سفر خانوادگی با تور آنتالیا

آنتالیا یکی از مهم ترین قطب های گردشگری کشور ترکیه است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از علاقمندان به تفریحات آبی و ساحلی است.این شهر گذشته از تمامی جذابیت هایی که دارد به دلیل تفریحات آبی و ساحلی خود شهرت پیدا کرده است.از بهترین تورهای تابستانه و پر طرفدار تور ترکیه است که آنتالیا یکی از بهترین انواع تورهای ترکیه است.آنتالیا در جنوب غربی ترکیه و سواحل مدیترانه قرار گرفته است.

آنتالیا شهری با آب و هوای معتدل و مدیترانه ای است که در فصل تابستان از میزان بارش ها و رطوبت در آن کاهش می یابد و برای به همین دلیل فصل تابستان یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به آنتالیا و استفاده از تفریحات آبی این شهر است.البته در فصول دیگر سال نیز می توان به این شهر سفر کرد اما تابستان گران ترین و البته بهترین فصل سفر به آنتالیا است.

در فصل زمستان اگر بخواهید به آنتالیا سفر کنید هزینه سفر شما به حداقل خود می رسد اما امکان استفاده از تفریحات آبی و ساحلی وجود ندارد و می توانید از تفریحات مهیج و جذاب زمستانی در آنتالیا استفاده نمایید.

از بهترین و برترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به دروازه هادریان, پارک آبی آکوالند, تور رفتینگ و تور کشتی, سواحل آنتالیا که سواحل بی نظیر مدیترانه است, کسیک مناره, برج ساعت, مسجد کنگره دار, بندر قلعه ایچی, پارک ملی آنتالیا و طبیعت بکر و زیبای آنتالیا که بسیار مورد استقبال علاقمندان به گردشگری در طبیعت قرار گرفته است اشاره کرد.

آنتالیا فضای بسیار مهیج و پر انرژی ای دارد و برای یک سفر خانوادگی هیجان انگیز و سرشار از تفریح و شادی بسیار انتخاب مناسبی است.

آژانس آرشین پرواز قصر آریا یکی از برترین آژانس های عرصه گردشگری است که تورهای آنتالیا و دبی را به صورت مستقیم برگزار می کند و می توانید این تورهای را با نازل ترین قیمت از این آژانس مسافرتی تهیه نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.