هایفوتراپی: لیفت و جوانسازی صورت با امواج اولتراسوند

0

کلمه هایفو، مخفف امواج متمرکز ماورای صوت (اولتراسوند) با شدت بالا است و هایفوتراپی روشی نوآورانه ، بدون درد و غیر تهاجمی و سازگار با پوست برای کاهش چین و چروک‌ها است که نتایج آن تا دو سال دوام خواهند داشت. دیگر کاربردهای هایفوتراپی شامل لیفت و بالا کشیدن صورت و ابرو ، سفت کردن بافت‌های همبند و درمان سلولیت است. در این روش امواج متمرکز پر شدت ماورای صوت به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند. 20٪ نتیجه بلافاصله پس از درمان و نتیجه نهایی 3-6 ماه بعد از درمان قابل مشاهده هستند.
امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا، روند طبیعی بهبود بدن در صورت ، گردن و قفسه سینه را فعال و تسریع کرده و از این طریق کمک می کند تا پوست شل و اویخته سفت و محکم‌تر شود. در این روش نیازی به هیچ نوع کرم صورت ، هیچ نوع فیلر مصنوعی یا سم نیست. این روش تنها به ظرفیت احیا و جوانسازی طبیعی بدن متکی است. از آنجا که درمان لایه‌های عمیق‌تر پوست را هدف قرار می‌دهد ، سطح پوست تحت تأثیر قرار نگرفته و پس از درمان می‌توانید به راحتی فعالیت‌های معمول خود را ادامه بدهید.
روش درمان با امواج ماورائ صوت، با ارسال هدفمند انرژی این امواج به لایه‌های عمیق بافت پوست، باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. این کار بافت را گرم می‌کند ، که به نوبه خود باعث ایجاد نوعی واکنش طبیعی در پوست می‌شود و از طریق تولید کلاژن جدید باعث شروع یک فرآیند جوانسازی و احیاء پوست می‌شود.

کاربردهای اصلی

به نقل از کلینیک زیبایی رازی کاربردهای اصلی هایفوتراپی عبارتند از:

  • کاهش چین و چروک
  • لیفت صورت به روشی غیر جراحی
  • اصلاح فرم صورت
  • لیفت و بالا بردن گونه‌ها
  • لیفت ابروها
  • رفع و لیفت خطوط اخم و پیشانی
  • رفع و لیفت خطوط خنده
  • کاهش چین و چروک‌های چانه
  • رفع گودی زیر چشم
  • سفت تر کردن پوست قفسه سینه
  • صاف و سفت کردن پوست پس از لیپوساکشن

 

رونیکس

مراحل درمان با هایفوتراپی

روند انجام کار به این صورت است که دسته دستگاه هایفوتراپی به شکل یکنواختی روی قسمتهایی از بدن که قرار است تحت درمان قرار بگیرند را حرکت میدهند تا امواج ماوراء صوت بسیار متمرکز به بافت همبند زیرین برسند و اثرات سفت‌کنندگی خود را در پوست ناحیه مورد نظر ایجاد کنند. امواج هیچ تأثیری بر لایه‌های رویی پوست ایجاد نمی‌کنند ، این به آن معنی است که با این روش لیفت صورت به آرامی و بدون این که هیچ اثر یا عارضه‌ای از خود به جا بگذارد انجام شود.
این شکل ملایم لیفت را می‌توان روی تمام صورت برای خنثی کردن افتادگی پوست استفاده کرد. مناطق زیر برای درمان با هایفوتراپی ایده آل هستند: ناحیه گردن ، چانه ، گونه‌ها و ناحیه اطراف ابروها در پیشانی . طی یک جلسه ، هم می‌توان تنها یک منطقه را تحت درمان قرار داد و هم این که تمام مناطق را به طور همزمان درمان کرد.

 

هر جلسه درمانی چقدر طول میکشد؟

بسته به نواحی که قرار است تحت درمان قرار گیرند، هر جلسه درمانی بین 30 دقیقه تا 2.5 ساعت طول می‌کشد.

چند جلسه درمانی لازم است؟

به طور کلی ، تنها بعد از یک بار هایفوتراپی می‌توان نتایج بسیار عالی بدست آورد. ممکن است یک جلسه درمانی دیگر هم انجام شود اما این جلسه درمانی نباید زودتر از 8-12 ماه بعد از اولین درمان انجام شود. به منظور بهبود روند رشد و ترمیم کلاژن ، توصیه می‌شود فرد از مواد آرایشی ویژه‌ای استفاده کند.

 

اثرات جانبی

به نقل از متخصصین کلینیک زیبایی پرشین پس از اتمام درمان ، می‌توانید بلافاصله فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید زیرا لایه‌های فوقانی پوست از امواج هایفو آسیبی نمی‌بینند. در بعضی موارد ممکن است اندکی قرمزی یا تورم ایجاد شود که به سرعت فروکش می‌کند. همچنین ممکن است پوست نسبت به لمس و نور کمی حساس شود ، که این حالت ممکن است برای چند هفته ادامه یابد. در موارد بسیار نادر ، ممکن است کبودی و بی حسی موضعی موقتی رخ دهد. این عوارض جانبی بعد از چند روز از بین می‌روند.

 

دستورالعمل مراقبت‌های لازم بعد از درمان

بعد ازهایفوتراپی موارد زیر را راعایت کنید:

1- می‌توانید بلافاصله بعد از درمان بدون هیچگونه محدودیتی فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید.

2- از قرار دادن پوست خود در معرض گرما یا سرمای شدید خودداری کرده و با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و ضد افتاب با کیفیت از پوست خود محافظت کنید.

3- بسیار مهم است که میزان مصرف آب خود را بیشتر کرده و پس از درمان به خوبی بدن خود را آبرسانی کنید.

4- برای دستیابی به نتایج بهینه از مصرف کافئین و الکل به مدت 48 ساعت پس از درمان ، و حتی در صورت امکان بیشتر، خودداری کنید.

  1. توصیه می‌شود که به مدت 24 تا 48 ساعت پس از درمان در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  2. برای کاهش هر گونه تورمی که ممکن است در طول درمان رخ دهد ، برای 24 تا 48 ساعت ورزش سخت نداشته باشید.
  3. شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان رژیم غذایی عادی خود را دنبال کنید ، اما از مصرف محصولات پوستی که ممکن است باعث تحریک پوست شوند برای 24 تا 48 ساعت بعد از درمان خودداری کنید.

16- لطفاً تا زمانی که پزشک اجازه نداده است هیچ گونه درمان دیگری روی پوست خود انجام ندهید. حتما لباس‌هایی بپوشید که در نواحی‌ای که تحت درمان قرار گرفته‌اند گشاد باشند تا هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد شود را به حداقل برسانید.

 

سؤالات متداول

آیا هایفوتراپی می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود؟

هایفوتراپی لایه عمیق زیرین پوست که در جراحی زیبایی لیفت تحت درمان قرار می‌گیرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما نتایج آن عینا مثل نتایج جراحی لیفت صورت نیست. با این حال ، یک جایگزین عالی برای آن است ، به ویژه برای کسانی که آماده جراحی نیستند ، یا کسانی که می‌خواهند اثرات جراحی لیفت صورت خود را افزایش دهند.

 

آیا بعد از درمان نیاز به مرخصی گرفتن از کارم را دارم؟

هایفوتراپی نیازی به هیچ زمانی برای استراحت پس از درمان ندارد. بعد از انجام کار می‌توانید بلافاصله فعالیتهای عادی خود را از سر بگیرید ، بدون آنکه لازم باشد اقدام خاصی بعد از درمان انجام دهید. حتی برخی افراد در طول زمان استراحت ناهار خود این درمان را انجام می‌دهند. پس از درمان لزومی به استفاده از هیچ کرم خاصی نیست و فرد می‌تواند برنامه کلی مراقبت و آرایش پوست خود را به شکل عادی انجام دهد.

 

در زمان انجام هایفوتراپی چه احساسی خواهم داشت؟

زمانی که انرژی امواج ماوراء صوت به پوستتان منتقل می‌شود، احساس می کنید مقادیر کوچک انرژی در عمق دقیقی از پوستتان انباشته می‌شوند و این نشان دهنده آن است که فرایند ساخت کلاژن آغاز شده است. میزان راحتی افراد در حین کار در افراد مختلف متفاوت است ، اما تمام این احساسات تنها تا زمانی دوام دارند که انرژی امواج ماوراء صوت به پوست منتقل شود و با توقف آن هر گونه احساس ناراحتی احتمالی برطرف می‌شود.

چه کسانی نامزد مناسبی برای هایفوتراپی هستند؟

کسانی کاندیداهای خوبی برای هایفوتراپی هستند که مناطقی از پوستشان دچار شل شدگی خفیف تا ملایم شده و پوست تا حدودی سفتی خود را از دست داده باشد. به عنوان مثال هایفوتراپی برای کسانی که دچار افتادگی ابرو، شل شدن پوست گردن ، افتادگی پوست زیر چانه و خطوط یا چروک‌هایی در ناحیه قفسه سینه خود باشند مناسب است. البته بهترین راه برای فهمیدن این که ایا کاندیدای مناسبی برای این کار هستید یا نه مشاوره با پزشک است.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه درمان بسته به منطقه تحت درمان می‌تواند متغیر باشد.

آیا هایفوتراپی بی خطر است؟

روش هایفوتراپی بدون هیچ خطری در سراسر جهان برای بیش از 450،000 نفر، مورد استفاده قرار گرفته است. خود انرژی امواج ماوراء صوت 50 سال است که بدون هیچ خطری در زمینه‌های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.