کارشناسی ارشد مدیریت ماهان

0

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا رشته مدیریت از پرطرفدار ترین رشته های کنکور است؟ به طور کلی رشته مدیریت بازار کار خوبی در تمامی کسب و کار ها دارد، در نتیجه تقریبا تمامی دانشجویانی که در رشته مدیریت درس می خوانند، تمایل دارند تا در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز این رشته را ادامه دهند.

اگر کارشناسی مدیریت را با موفقیت پشت سر گذراندید و حالا می خواهید که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ادامه تحصیل بدهید، باید در کنکور ارشد شرکت کنید. کسب موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مدیریت نیازمند داشتن منابع درست و تلاش هوشمندانه است تا شما را به موفقیت نزدیک کند. در ادامه بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت را معرفی می کنیم.

منابع ارشد مدیریت

اگر می خواهید در کنکور ارشد مدیریت به یک رتبه خوب دست پیدا کنید باید تلاش خود را چند برابر کنید و منابع ارشد مدیریت را در اختیار داشته باشید. چرا که مجوز ورودتان به بهترین دانشگاه های کشور، کسب رتبه برتر در کنکور ارشد است. قطعا تحصیل با اساتید حرفه ای و مجرب در دانشگاه های رتبه یک کشور آرزوی هر دانشجویی است. اما تحقق این آرزو تنها با داشتن منابع عالی و مطالعات منظم شکل می گیرد. پس سعی کنید روش مطالعه درستی را برای خود انتخاب کنید.

رونیکس

در ادامه به لیستی از منابع مهم کارشناسی ارشد مدیریت می پردازیم:

  • زبان عمومی و تخصصی یکی از درس های مهم و ضریب بالا برای تمامی رشته های مجموعه مدیریت است و باید بهترین منبع را برای مطالعه آن در نظر گرفت؛ کتاب بانک تست انتشارات ماهان،زبان عمومی دکتر مریم رمضان نیا،زبان تخصصی دکترمحسن ابراهیمی،دکترعلیرضا سلامی ودکترسعید پاکدل بهترین گزینه برای منابع زبان عمومی و تخصصی است.
  • ریاضی وآمارهم جزو درس های مشترک میان تمام گرایش های مدیریت است که از منابع مهم آن می توان به کتاب ریاضی تالیف دکترحسن رضاپور،انتشارات ماهان، آمارواحتمال دکترحسین رضاپور و دکترسید احمد موسوی انتشارات ماهان، اشاره کرد.
  • همچنین برای درس اقتصاد خرد و کلان که از دروس کلیدی و مهم برای تمام گرایشها میباشد منابع: دکتر محسن ابراهیمی و اقتصاد خردو کلان دکتر محسن نظری بسیار عالی هستند.
  • درس تئوری مدیریت درسی پرسوال و ضریب بالا است که مشترک میان تمام گرایش بوده و از منابع جامع و کامل برای آن میتوان به کتاب تئوری مدیریت علیرضا سلامی انتشارات ماهان اشاره کرد.
  • آخرین درس مشترک برای مجموعه مدیریت، درس مدیریت ازدیدگاه اسلام است که منبعی کامل برای آن کتاب دکتر احمدرضا مدرسی اننتشارات ماهان میباشد.

برای دروس تخصصی نیز منابع زیر توصیه میشود:

  • بازاریابی: بازاریاب یدکترامیرعباس رفیعی امیرهنده.
  • تحقیق در عملیات :مسعود معدنچی
  • مدیریت تولید: مدیریت تولید گروه مولفین ماهان،مروری جامع برمدیریت تولید.
  • مبانی کارآفرینی: میثم مدرسی ، و کتاب کارآفرینی: دکتر مقیمی
  • سرمایه گذاری وریسک : سید هادی منافی، احمد جواهری
  • حسابداری مالی و صنعتی : علی اسدللهی فام ، امیر حسین زاده
  • مدیریت مالی: محسن صفاجو، علیرضا سلامی
  • مدیریت منابع انسانی: سعید پاکدل،و کتاب دکترسعادت،و کتاب دکترقلیپور.

سرفصل دروس کنکورارشد مدیریت

برای کنکور ارشد مدیریت نیازی نیست که همه قسمت های کتاب را مطالعه کنید، تنها کافیست سرفصل های که در کنکور می آیند را به طور کامل مطالعه کنید. برای دریافت سرفصل دروس کنکور ارشد مدیریت باید ابتدا منابع مهم و معتبر را دریافت کرده و از آن سرفصل های که در کنکور می آیند را به دقت و کامل تر مطالعه کنید.

رتبه های برتر کنکورارشد مدیریت

همه ما به خوبی می دانیم که بهره بردن از تجربیات دیگران می تواند مسیر موفقیت ما را هموار تر کند. اگر پای صحبت های رتبه های برتر کنکور ارشد مدیریت بشینید، بدون شک یک مشاوره رایگان دریافت خواهید کرد. رتبه های برتر کنکور ارشد مدیریت می توانند به شما در روش مطالعاتی تان کمک و فضای کنکور را برایتان تشبیه کنند در نتیجه این کار باعث می شود تا کمی از استرس تان کم شود.

دوره های آموزشی موسسه ماهان

طبق بررسی های انجام شده موسسه آموزش عالی ماهان با کادر مجرب و متخصص خود یکی از گزینه های خوب برای دریافت منابع کنکور ارشد است. علاوه بر این می توانید از مشاورین با تجربه ای که ماهان دارد برای دریافت روش مطالعه و انگیزه تحصیلی استفاده کنید. به دلیل اینکه روش مطالعه اهمیت زیادی در موفقیت کنکور دارد در نتیجه بهتر است از افراد با تجربه برای این کار استفاده کرد. گذشته از این ها موسسه آموزش عالی ماهان با برگزاری دوره های تخصصی آموزشی شما را یک گام به موفقیت نزدیک تر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این موسسه می توانید به وب سایت رسمی ماهان مراجعه کنید. http://www.mahan.ac.ir/home

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.