چطور دنیلی، برند محبوب ایتالیایی پا به عرصه مد و تولید کیف و کفش گذاشت؟

1

در ایتالیا، سرزمین هنر و مد، سرزمینی از طرح‌های مجلل و رنگ‌های منحصر به فرد که برچسب ایتالیایی بودن آن را از بقیه جدا می‌کند، برند دنیلی متولد شد و کفش‌های شیک و به روز را تولید کرد. در ابتدا به عنوان یک برند تولید کننده کفش برای خانم‌ها و آقایان فعالیت می‌کرد، اما دنیلی به مرور زمان کار خود را به سمت تولید کیف و خط تولید کفش بچه‌گانه گسترش داد. با گذشت سال‌ها، دنیلی به سمت یک کسب و کار کوچک ترقی کرد که کارش تولید کالاهای دنیای مد و کفش راحتی بود.
دنیلی یک شرکت خانوادگی بود و ریشه آن تولید کارهای سنتی با ماهیت طراحی ایتالیایی بود. تجربه سال‌ها باعث شد که دنیلی متخصص تولید کفش‌های شیک و با قیمت مناسب شود. تاکید ویژه بر این جنبه‌ها در تولید، مزیت‌های رقابتی بسیار قدرتمندی برای برند دنیلی ایجاد کرد که سبب پیشرفت روز به روز این برند شد. دنیلی با تکیه بر تجربه گسترده خود در بازار کفش، محصولات بی‌نظیر با کیفیت رقابتی و قیمت‌های مقرون به صرفه تولید می‌کرد.

دنیلی امروز

دنیلی امروز در 4 بازار فعالیت دارد و بیش از 500 کارمند به عنوان اعضای خانواده جهانی آن در این شرکت بزرگ فعالیت می‌کنند. دنیلی به اشتیاق انسان در زندگی اعتقاد دارد، آنها از این اشتیاق به عنوان منبع قدرت برای بهبود هر قدم خود نام می‌برند. این برند ایتالیایی مطمئن است که داشتن کارمندان ماهر، وفادار و پرشور برای رشد آینده این برند ضروری است. هیئت مدیره جدید دنیلی، تصمیم به ایجاد یک تصویر جهانی برای این برند گرفته است و در این مسیر، تمرکز گسترده‌ای روی برنامه ریزی بلند مدت و اجرای یک برنامه توسعه جهانی دارد.

خواسته دنیلی این است که به انتخاب اول میان مردم جهان تبدیل شود. همچنین می‌خواهد کیفیتی داشته باشد که همه انتظار دارند، یا از رنگ‌هایی استفاده کند که همه آنها را دوست دارند، یا کالاهایی داشته باشد که همه به آنها نیاز دارند؛ دنیلی هر روز سخت‌تر و باهوش‌تر کار می‌کند تا همه نیازهای مردم را در خرید کفش مردانه و زنانه برآورده کند. به اعتقاد دنیلی مشتریان پادشاهان آنها هستند و آنها به مردم همانند پادشاهان خدمت می‌کنند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان بهترین احساس را داشته باشند.

رونیکس

ارزش‌های برند دنیلی

ارزش‌های برند دنیلی بر اشتیاق آنها برای ساخت محصولاتی بنا شده است که نیاز، سلیقه و انتظار مشتریان را برآورده می‌کند. طراحی، نوآوری و کیفیت، سه ویژگی‌ اصلی کلیه کارهایی است که دنیلی برای ایجاد ارزش‌ها و تصویر جهانی خود و برای داشتن حداکثر میزان رضایت و وفاداری مشتری به برند دنیلی، بکار می‌برد.

طراحی محصولات دنیلی

محصولات دنیلی از رنگ‌های موجود در طبیعت و زیبایی‌های یک شهر گرفته تا قدرت فراوان دنیای لوکس مد امروزی، الهام می‌گیرد تا ایده‌ای را که می‌تواند در طراحی یک کفش منحصر به فرد و پرطرفدار اجرا کند را، خلق کند. طراحان دنیلی از هنر، معماری، مد و همچنین زندگی مدرن الهام می‌گیرند. آنها به خوبی از تقاضای بازار در مورد انواع مختلف کفش و کیف آگاه هستند.

طراحان دنیلی در حالی که از جدیدترین مدل‌های روز آگاه هستند، بر روی راحتی به عنوان یک ویژگی مهم در کفش نیز توجه دارند. دنیلی توجه ویژه‌ای به تغییرات مداوم ذهن مردم جامعه در مورد مد روز دارند که هدف آن جلب رضایت طیف گسترده‌ای از مشتریان در سراسر جهان است.

تکنولوژی پیشرفته در ساخت محصولات دنیلی

در حال حاضر، خطوط تولید محصولات دنیلی در ایتالیا، رومانی، پرتغال و چین واقع شده است. کلیه خطوط تولید برای حفظ استانداردهای برند در همه سطوح و اطمینان از کیفیت محصولات، زیر نظر دقیق کارشناسان برند قرار دارند.
سیاست کنترل کیفیت دقیق دنیلی در همه کارخانه‌های تولید کالا دنبال می‌شود که بر اساس آن هیچ کالایی بدون کنترل دقیق از کارخانه خارج نمی‌شود.

DIP چیست؟

فرآیند تزریق مستقیم یکی از پیشرفته‌ترین فن آوری‌ جهان است که دنیلی در تولید کفش خود از آن استفاده می‌کند و این فن‌ آوری ماندگاری بالا، راحتی و دوام طولانی را تضمین می‌کند.
یک فرآیند منحصر به فرد و کاملاً خودکار، قسمت رویه کفش را با قسمت زیری آن بدون چسب و دوخت وصل می‌کند. با استفاده از مواد PU “پلی‌اورتان” که به صورت مایع به لایه زیرین کفش تزریق می‌شود، کفش در درجه حرارت پایین قرار می‌گیرد تا پلی‌اورتان به شکل جامد شود تا زیره و رویه کفش بدون استفاده از چسب و دوخت به یکدیگر وصل شوند. در انتها با استفاده از ربات و یا دقت انسانی از اتمام کار و داشتن کیفیت مطمئن می‌شوند.

چرا DIP؟

دنیلی از این فن آوری در محصولات خود استفاده می‌کند زیرا:

  • این فن آوری کالایی فوق العاده راحت تولید می‌کند.
  • انعطاف پذیری کالای ساخته شده از این فن آوری بیشتر از هر محصول دیگری است.
  • کالای تولیدی می‌تواند تنوع رنگی داشته باشد.
  • کالای تولید شده با DIP فوق العاده سبک و با ماندگاری بالا است.
  • با استفاده از این فن آوری ساخت کفش بر اساس شکل آناتومی پای انسان ممکن می‌شود.
  • در نهایت نفوذ آب به این محصولات غیرممکن می‌شود.

کیفیت

از نظر دنیلی، کیفیت یک فرایند مختص یک زمان نیست، بلکه کلید تفکر، طراحی، تولید و ساخت هر محصولی است. خدمات دنیلی به مشتریان و مردم جهان همگی باید از کیفیتی برخوردار باشند که این برند در تولید محصولات خود در نظر دارد.

کیفیت چشم دنیلی برای دیدن آینده تولیدات این برند است؛ دنیلی تمام توجه خود را بر کیفیت ایده‌های خود برای تولید محصولات متمرکز می‌کند که یک مزیت رقابتی و ارزش برای برند آن به ارمغان آورد. این توجه از کیفیت کارخانه‌ها، ماشین آلات و مواد، فرآیند تولید، مهارت‌ها و خدمات شروع می‌شود که همه زیر نظر کنترل کیفیت دنیلی و اطمینان از تولید بهترین‌ها صورت می‌پذیرد.

دکتر دنیلی

همه چیز از زمانی شروع شد که برند دنیلی قصد داشت تا چشم انداز دیگری از مراقبت و عشق را به مشتریان خود نشان دهد. به عنوان یک برند، دنیلی علاقه دارد که از همه جزئیات کوچک اطراف پای مشتری خود مراقبت کند. دنیلی نه تنها بر روی تهیه و تولید محصولات مناسب کفش، بلکه بر تجزیه و تحلیل کوچک‌ترین جزئیاتی که می‌تواند در پوشیدن محصولات دنیلی بهترین تجربه را به مشتری بدهد را، تحت نظارت دارد.

پس از 2 سال مطالعه به کمک متخصصین ارتوپدی و همکاری دنیلی با متخصصانی از سراسر دنیا برای یافتن و اختراع بهترین کالاهای مراقبت از پا، دنیلی به روش جدیدی برای ارائه محصولات مخصوص مراقبت از پا، که شایع‌ترین درد بدن است، رسید. نتیجه این بررسی‌ها، طراحی و تولید انواع کفی‌های طبی، محصولات سلامتی، انواع نیم کفی همچنین پدهای مخصوص سیلیکونی بود که خستگی پا را کاهش می‌دهند و راه رفتن را راحت و دلپذیر می‌کنند. علاوه بر این، تمام مطالعاتی که بر روی این موضوع انجام شد، راحتی و مراقبت از پا را به طراحی برخی از کفش‌ها، مخصوصاً برای افرادی که شرایط خاصی دارند، آورده است.

دنیلی ایران

دنیلی در حال حاضر در چندین کشور فروشگاه دارد که دسترسی به محصولات با کیفیت این محصول را آسان می‌کند. یکی از همین کشورها ایران است. برای خرید کیف زنانه و مردانه، کفش‌های زنانه و مردانه، محصولات مراقبت از پا و اکسسوری‌های دنیلی در ایران می‌توانید به دو روش اقدام کنید.

وب‌سایت دنیلی در ایران به آدرسwww.danielleeiran.com برای کسانی که علاقه به خرید اینترنتی دارند در دسترس است و تمامی محصولات دنیلی را می‌توانید در این وب‌سایت پیدا کنید. اما دنیلی با بیش از 10 فروشگاه در ایران و تهران آماده ارائه خدمات و فروش محصولات ایتالیایی دنیلی به مشتریان خود است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. خرید کفش چرم زنانه می‌گوید

    از نظر خوب شما بسیار سپاس گزاریم
    کفش چرم زنانه