خرید و فروش بیت کوین در صرافی والکس

0

امروزه در بیشتر محافل و جمع های تخصصی و دوستانه کمتر پیش می‌آید که از بیت کوین و ارزهای دیجیتال صحبتی به میان نیاید و در این جا قصد داریم تا در رابطه با سرمایه‌گذاری در بیت کوین صحبت کنیم.
اولین سوالی که برای هرکسی پیش می‌آید، این است که اصلا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین چه چیزی هستند؟ و در داخل ایران کجا می‌توان راحت و آسوده به خرید و فروش بیت کوین پرداخت؟
بیت کوین(bitcoin) به عنوان یک سیستم نظیر به نظیر(peer to peer) برای پرداخت های آنلاین ایجاد شده است که نیازی به یک سیستم پاسخگو مرکزی قابل اطمینان ندارد و تراکنش ها بین افراد بدون واسطه انجام می‌شود. بیت کوین اولین پول دیجیتال غیرمتمرکز است که تحت نظارت هیچ بانک مرکزی نیست.

خیلی از افراد به بیت کوین به صورت یک سهام با ارزش برای سرمایه گذاری نگاه می‌کنند به گونه ای که در سال 2016 قیمت هر بیت کوین 710 دلار بوده است ولی در حال حاضر قیمت هر بیت کوین در حدود 10300 دلار هست که نیاز به داشتن مدرک اقتصادی نیست تا بفهمیم افرادی که همان سال روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند، الان چقدر سود برده‌اند.(دارایی هایشان 15 برابر شده‌است)
بسیاری از افراد هم به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت به بیت کوین نگاه می‌کنند و مقداری از آن را خریداری می‌کنند و بعد از چندماه یا چندسال سود خود را از این دارایی برداشت می‌کنند.
حال برای اینکه بتوانید به راحتی و در فضایی امن اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنید، صرافی والکس این فضا را ایجاد کرده‌است و می‌توانید به بازار ارزهای دیجیتال ورود کنید و از نوسانات آن و آینده ای که پیش روی این ارزهای دیجیتال است، بهره‌مند شوید.
شما به راحتی می‌توانید در صرافی والکس ثبت‌نام کرده و در محیطی امن و کاربرپسند شروع به خرید و فروش بیت کوین کنید.

پلتفرم معاملاتی خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال والکس

 

رونیکس

صرافی والکس، پلتفرمی برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است که کاربران به صورت فرد به فرد می‌توانند به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند و کوین‌های متفاوتی را با ریال معامله کنند.

شما در پلتفرم معاملاتی والکس امکان گذاشتن سفارش‌های خرید و فروش با قیمت و مقدار دلخواه را به همراه امکانات دیگر مانند گذاشتن تاریخ انقضا برای سفارش دارید، با توجه به این امکانات، امکان معامله برای شما در یک فضای رقابتی، آزاد و حرفه ای اتفاق می‌افتد.
صرافی والکس مانند تمام صرافی‌های کلاس جهانی دنیا به هر کاربر برای هر کوین، کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد و کاربر می‌تواند به صورت اتوماتیک به این کیف پول، کوین را واریز کند و کوین ارسالی را در بازار والکس به فروش برساند.
همچنین کاربران می‌توانند به راحتی اقدام به خرید بیت کوین در صرافی والکس کنند.

امکانات صرافی والکس

  • معاملات کاربر به کاربر
  • تسویه حساب‌ ریالی در کمتر از 12 ساعت(در روزهای کاری)
  • پشتیبانی از کوین های متنوع
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • نقدشوندگی سریع دارایی‌ها
  • کیف پول اختصاصی برای هرکاربر
  • ابزار تحلیل تکنیکال
  • کاربری آسان

به عقیده خیلی‌ از تحلیل‌گران بازار کریپتو، برهه فعلی برای ورود به بازار کریپتوکارنسی دوره خوبی هست چراکه نرخ عرضه بیت کوین هر 4 سال نصف می‌شود که به این پدیده “Halving” می‌گویند و نصف شدن بعدی در اواسط سال 2020 اتفاق می‌افتد که تحلیلگران بیان کرده‌اند که با کم شدن عرضه بیت کوین و افزایش تقاضا برای این کوین، شاهد رشد ارزش بیت کوین تا 30000 دلار خواهیم بود.
همین الان می‌توانید وارد صرافی والکس شوید و شروع به سرمایه‌گذاری و یا خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در پلتفرم معاملاتی والکس کنید.

چرا از والکس باید استفاده کنیم؟

بسیاری از صرافی های خارجی ایرانیان را برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال تحریم کرده‌اند و حتی بعضی از آن‌ها حساب های کاربران ایرانی را مسدود کرده‌اند، در نتیجه برای اینکه برای خرید و فروش بیت کوین خیال خود را راحت کنیم بهتر است از صرافی های داخلی استفاده کنیم.

در صرافی والکس همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کاربران، سفارش خرید و فروش بیت کوین با قیمت دلخواه خود ثبت می‌کنند و یا اینکه مستقیما از آگهی‌هایی که ثبت شده است خریداری می‌کنند به نوعی می‌توان گفت شما در بازار والکس می‌توانید با قیمت دلخواه خود شروع به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کنید.

برای اطلاع از چگونگی خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی والکس و همچنین ثبت نام در والکس بهتر است از مقاله خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دیدن کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.