7 مدل پیراهن مجلسی مردانه

0

بیشتر آقایان در کمد خود چند مدل پیراهن مجلسی مردانه دارند که هر کدام را در مکان و شرایط خاص به تن می‌کنند. در ظاهر به نظر می‌رسد تنوع پیراهن آقایان کم‌تر از تنوع پیراهن زنانه است، اما همان پیراهن به ظاهر ساده، چندین مدل متفاوت دارد. اگر در خرید پیراهن مردانه اسپرت جدید خود شک دارید و نمی‌دانید کدام مدل مناسب شما است، به ادامه مقاله توجه کنید.

1. پیراهن مردانه آکسفورد دکمه‌دار

پیراهن آکسفورد دکمه‌دار کلاسیک در سال 1896 توسط جان بروکس طراحی شد. این مدل پیراهن مردانه رسمی، یک مدل قدیمی و کلاسیک است که آقایان در مراسم‌ و مکان‌های خاص مانند مراسم عروسی یا اداره به تن می‌کنند.
مدل آکسفورد پیراهن مردانه با قدمت بیش از صد سال، همچنان طرفدار دارد. برای مثال آقایان رنگ روشن پیراهن آکسفورد دکمه‌دار را در مراسم‌های غیررسمی و طیف رنگ تیره این پیراهن مجلسی را در مراسم‌های رسمی می‌پوشند.
پارچه پیراهن مردانه آکسفور کمی ضخیم‌تر از مدل‌های دیگر است و آقایان می‌توانند این پیراهن دکمه‌دار را به صورت اسپرت با شلوار جین یا به صورت مجلسی یا فرمال با شلوار کتان یا پارچه‌ای به تن کنند.

2. پیراهن مردانه اورشرت یا بالاپوش

در فصل‌هایی مانند بهار و پاییز که هموا آنچنان سرد یا گرم نیست، استفاده از پیراهن مردانه اورشرت یا بالاپوش گزینه بسیاری مناسبی است.
آقایان اورشرت یا بالاپوش را روی یک تیشرت یا پیراهن مردانه بدون دکمه می‌پوشند. به همین دلیل زیبایی و جلوه اورشرت یا بالاپوش به خاطر استایل ساده‌اش است.
معمولا رنگ‌های اورشرت یا بالا پوش سبز، خاکی، کرم، طوسی، مشکی و سرمه‌ای است که آقایان با پیراهن مردانه‌ سفید یا رنگارنگ ست می‌کنند.

رونیکس

3. پیراهن مردانه اداری

پیراهن مردانه اداری یک مدل پیراهن شیک و جذاب است که آقایان می‌توانند در اداره و مراسم‌های رسمی با کت و شلوار مجلسی سِت کنند.
پیراهن مردانه اداری مناسب کسانی است که یک شغل پشت میزی و رسمی دارند و باید لباس فرمال به تن کنند. در این صورت اگر می‌خواهید حتی در محل کار خوشتیپ باشید، رنگ سفید و آبی کم‌رنگ مناسب‌ترین رنگ برای این مدل پیراهن مردانه است.
تفاوت پیراهن مردانه رسمی و اداری در این است که پیراهن اداری را با کروات یا پاپیون به تن نمی‌کنند و معمولا آقایان آستین پیراهن مردانه اداری را بالا می‌زنند تا مدل پیراهنشان جلوه کژوال اسمارت یا نیمه رسمی پیدا کند.

4. پیراهن مردانه آستین کوتاه

هرچه هوا رو به گرما می‌رود، آستین پیراهن‌ها کوتاه‌تر می‌شود. پیراهن‌ مردانه آستین کوتاه شبیه به پیراهن‌ دکمه‌دار آکسفور است، با این تفاوت که آستین کوتاهی دارد.
پیراهن مردانه آستین کوتاه مناسب مهمانی‌های غیررسمی، گردش در ساحل، پیاده‌روی و گشت و گذار در رستوان و کافه است.
این مدل پیراهن در رنگ و طرح‌های متفاوت مورد استفاده آقایان در تمام سنین قرار می‌گیرد. معمولا به همراه پیراهن مردانه آستین کوتاه کروات استفاده نمی‌کنند، اما اگر می‌خواهید استایل اسمارت کژوال یا غیررسمی و شیکی داشته باشید، می‌توانید از پاپیون رنگی بهره‌مند شوید.
آقایان می‌توانند پیراهن آستین کوتاه را به همراه شلوار جین، شلوار کتان و شلوار پارچه‌ای ست کنند، اما باید به طرح و رنگ لباس‌های خود دقت کنید.

5. پیراهن مردانه جین

همیشه پیراهن مردانه جین یک جلوه خاص به استایل کژوال یا غیررسمی شما می‌بخشد. کافی است یک تیشرت را با یک شلوار معمولی بپوشید و یک پیراهن جین به تن کنید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم‌ها شوید.
شما می‌توانید پیراهن جین را به صورت تک بپوشید یا در فصل بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی تیشرت اسپرت مردانه به تن کنید. همچنین پیراهن جین را می‌توانید با شلوار جین مردانه، شلوار کتان یا شلوارک سِت کنید. علاوه بر این، رنگ کرم و خاکی با پیراهن جین متناسب است.

6. پیراهن مردانه کتان

جنس پارچه پیراهن کتان نازک و لطیف است که هوا به سادگی از آن عبور می‌کند و مناسب همان روزهاییست که هر لحظه ممکن است در هوای گرم تابستان مانند بستنی آب شوید. رنگ کرم، آبی، سفید و صورتی از رنگ‌های محبوب پیراهن مردانه کتان است. این رنگ‌ها گرمای کم‌تری جذب می‌کند و بسیار مناسب تابستان است.
اگر می‌خواهید استایل متفاوت و اسپرت داشته باشید، می‌توانید آستین پیراهن‌تان را تا کنید و همراه با شلوار جین مردانه یا شمبری بپوشید.

7. پیراهن مردانه کوبایی

پیراهن مردانه مدل کوبایی از ابتدای دهه 20 میلادی وارد فشن و لباس‌های غیر رسمی آقایان شد و در دهه 70 و 80 میلادی طرفداران بسیاری، به خصوص در شهرهای ساحلی آمریکا، ایتالیا و انگلیس پیدا کرد. این مدل پیراهن مردانه نه تنها در سینما، بلکه در فشن تابستانه نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
جنس پارچه پیراهن مردانه کوبایی خنک و نازک است و در طرح‌های گل‌دار یا رنگ‌های روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه اسپرت را به همراه شلوار یا شلوارک در مهمانی‌های غیر رسمی یا مسافرت بپوشید.
به یاد داشته باشید که با خرید ادکلن مردانه خوشبو و به همراه یک پیراهن مردانه و شلوار شیک می‌توانید همیشه در ذهن همگان خوش بدرخشید و جذاب به نظر برسید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.