نکاتی درباره سینما پردیس ملت و امکانات تفریحی آن

0

همیشه هدف از سینما رفتن فقط فیلم دیدن نیست. پردیس‌های سینمایی که اخیرا ساخته شده‌اند، به قدری امکانات مختلف برای تفریح و وقت‌گذرانی دارند که حتی اگر قصد فیلم دیدن هم نداشته باشید، می‌توانید در آن‌ها خوش بگذرانید. سینما پردیس ملت که امروز می‌خواهیم در موردش صحبت کنیم، یکی از این سینماهای مجهز تهران است. با ما همراه باشید تا با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

کمی با محیط پردیس سینما گالری ملت آشنا شویم

اولین چیزی که در مورد پردیس ملت جلب توجه می‌کند، معماری زیبای آن است که با تلفیق بدنه‌ای بتنی و نمایی شیشه‌ای ساخته شده است و خودش به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران به حساب می‌آید. قبل از این که با فضای داخلی و سالن‌های پردیس ملت آشنا شوید، بهتر است بدانید که این سینما دقیقا در کنار پارکی بزرگ و سرسبز به اسم پارک ملت قرار گرفته که خودش مکان مناسبی برای چند ساعت تفریح و خوش‌گذرانی است.

رونیکس

پردیس ملت روی هم رفته دارای چهار سالن سینمایی است. هر کدام از این سالن‌ها حدودا 280 نفر ظرفیت دارند. علاوه بر این چهار سالن، پردیس ملت یک سالن سینما تک (سینمای ویژه) هم دارد که ظرفیتش حدودا 30 نفر است.

پردیس ملت فقط یک سینما نیست

صف خرید بلیت سینما پردیس ملت

اسم کامل این مجموعه «پردیس سینمایی گالری ملت» است. در طبقه منفی دو پردیس ملت یک گالری هم راه‌اندازی شده و آثار هنری معاصر هنرمندان کشورمان به نمایش گذاشته شده است. این کار هم به بار هنری مجموعه پردیس ملت می‌افزاید و افرادی که به سینما می‌روند می‌توانند زمانی را صرف مشاهده این آثار زیبا کنند.

از طرف دیگر، به نمایش گذاشتن آثار هنری و دستی هنرمندان معاصر ایرانی در جایی به شلوغی و معروفی پردیس ملت باعث می‌شود که آثار این هنرمندان پیش افراد بیشتری به نمایش گذاشته شوند و همچنین فروش بیشتری هم داشته باشند. به عبارت دیگر، پردیس ملت هم برای مردم تفریح ایجاد کرده و هم باعث درآمدزایی بیشتر برای هنرمندان شده است.

پردیس ملت به‌جز سینما و گالری چه چیزی دارد؟

راستش را بخواهید همین‌قدر امکانات (سینما، گالری، پارک) برای گذراندن یک روز لذت‌بخش در این مجموعه شاید کافی باشد. اما خوشبختانه امکانات پردیس ملت به این موارد محدود نمی‌شود.

برای افرادی که سینما و هنرهای بصری را از نزدیک و به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند، یک خبر خوب داریم. در پردیس ملت، یک فروشگاه آثار تصویری و صوتی وجود دارد که می‌توانید محصولات مربوط به آثار سینمایی را با قیمتی مناسب از این بخش بخرید.

یکی دیگر از امکانات پردیس ملت، کافه و رستوران‌های شیکی است که در آن وجود دارد. اگر به سینما رفتید و قبل یا بعد از مشاهده فیلم، احساس گرسنگی کردید، می توانید در همین محیط لذت‌بخش غذا بخورید. البته باجه‌هایی زیادی هم در این مجموعه وجود دارند که تنقلاتی مانند چیپس داغ، ذرت و… می‌فروشند.

آیا پردیس ملت پارکینگ دارد؟

امکانات دیگر سینما پردیس ملت

پردیس سینمایی پارکینگی با ظرفیت حدودا 120 خودرو دارد، اما قبل از رفتن باید به این موضوع دقت کنید که اگر بلیط پردیس ملت را به صورت اینترنتی بخرید، در این صورت به ازای هر بلیط، حق رزرو پارکینگ هم به شما داده می‌شود. مشخصات این جای پارک در پیامکی که برای شما ارسال می‌شود، نوشته شده است.

اما اگر بلیط‌تان را به صورت حضوری قرار است تهیه کنید و یا شخص دیگری برای شما بلیط تهیه کرده است، ممکن است جای پارک پیدا نکنید. این موضوع هم یادتان باشد که در روزهای نیم‌بها (سه‌شنبه‌ها) و آخر هفته‌ها، پردیس ملت کمی شلوغ‌تر از حد معمول می‌شود.

آدرس پردیس ملت کجاست؟

در این بخش راه دسترسی، شماره تماس و آدرس گوگل مپ پردیس ملت را برای شما آورده‌ایم.

شماره تماس پردیس ملت: 23162 021

آدرس پردیس ملت: تهران، خیابان ولی‌عصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، روبروی اتوبان کردستان

آدرس پردیس ملت روی گوگل مپ

اگر در مورد پردیس سینمایی ملت (و سایر جاهای دیدنی ایران) به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می‌توانید به وب سایت نابرو مراجعه کنید.

تجربه شما از پردیس ملت

یکی از ویژگی‌های عجیب پردیس ملت این است که افراد با ورود به آن، تجارب مختلفی را بازگو می‌کنند. بعضی‌ها از شلوغی و همهمه مجموعه به عنوان جریان حیات یاد می‌کنند در حالی که عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند در رزوهایی به پردیس بروند که خلوت است.

شما در چه روزی از پردیس ملت دیدن کرده‌اید؟ آیا به نظرتان آنقدری که می‌گویند، جذاب است؟ منتظر شنیدن تجارب شما هستیم.

فرمول شادی و مثبت‌اندیشی را یاد بگیرید و با افسردگی خداحافظی کنید

۱۰،۰۰۰ تومان


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.