۱۰ نشانه که یک زن دوست ندارد رابطه گذشته‌اش را از سر بگیرد

10

مردها اغلب باهوش‌اند اما وقتی عاشق می‌شوند، انگار عقل از سرشان می‌پرد! خیلی وقت‌ها مردها، بدون اینکه متوجه باشند، وقت و انرژی‌شان را در یک رابطه عاطفی بی‌نتیجه هدر می‌دهند. در این مطلب، به‌طور ویژه به شما آقایان می‌گوییم ازروی چه نشانه‌هایی متوجه شوید که طرف مقابل به شما علاقه‌ای ندارد. همراه ما باشید.

۱۰. او دلتنگ شما نمی‌شود

وقتی کسی دلتنگ شما نمی‌شود، یعنی برای او غریبه هستید. آیا ما برای غریبه‌ها احساس دلتنگی می‌کنیم؟ روشن است که نه. مهم نیست چقدر به طرف مقابل علاقه داشته باشید، چون شما برای او غریبه‌ای هستید که هرگز دلتنگ‌تان نمی‌شود. ۳ یا ۴ بار در روز برایش پیام می‌فرستید اما او هیچ‌وقت پاسخی نمی‌دهد. حتی یک‌ بار هم پیش نمی‌آید که او پیام نخست را بفرستد. اگر چنین است، پیش از اینکه دیر شود به رابطه پایان دهید.

رونیکس

۹. او اصرار دارد که وقتش را به‌تنهایی سپری کند

اگر حضور شما باعث هیجان زن موردعلاقه‌تان نمی‌شود، بنابراین اهمیتی به گذراندن وقت با شما نمی‌دهد. اگر او تأکید می‌کند که دوست ندارد کسی مزاحمش شود یا اینکه همیشه گرفتار است، بدانید علاقه‌ای به شما ندارد. اگر طرف مقابل تا دیروقت کار می‌کند، یعنی دارد از شما دوری می‌کند.

۸. او سعی می‌کند شما را با شخص دیگری آشنا کند

اگر زنی سعی می‌کند شما را با دوست یا همکارش آشنا کند و اصرار دارد که با او گپ بزنید، یعنی علاقه‌ ندارد با شما وارد رابطهٔ عاطفی شود. بدانید که این کار نشانهٔ این است که او شما را فرد موجه و مورداعتمادی می‌داند وگرنه شما را با دوستانش آشنا نمی‌کرد؛ اما درعین‌حال ازنظر عاطفی علاقه‌ای به شما ندارد.

۷. مرد ایدئال او اصلا شبیه شما نیست

اگر او پیوسته از مرد ایدئالش می‌گوید که شباهتی به شما ندارد، بدانید که او ازنظر عاطفی علاقه‌ای به شما ندارد. شاید با شنیدن توصیف‌های او به‌دنبال آن ویژگی‌ها در خودتان بگردید. اگر زنی مدام به ویژگی‌هایی اشاره می‌کند که شما از آنها برخوردار نیستید، از شما خوشش نمی‌آید و این‌گونه شما را آزرده می‌کند.

۶. او با شما راحت نیست

نشانه هایی که به شما می گویند احساستان به زن موردعلاقه تان یک طرفه است.

یکی از نشانه‌های علاقهٔ عاطفی این است که طرف مقابل در کنار شما راحت و رهاست. بلند می‌خندد، رسا صحبت می‌کند و به چشمان‌تان نگاه می‌کند (ارتباط چشمی). او سعی می‌کند نزدیک شما بنشیند تا بتواند بیشتر به شما توجه کند. اگر هیچ‌یک از این‌ها را در طرف مقابل نمی‌بینید، بدانید دلش پیش شما نیست!

۵. او از شما پیش دوست و فامیل تعریف نمی‌کند

اگر طرف مقابل از شما پیش دوست و فامیل تعریف می‌کند، یعنی مایل است آینده را در کنار شما سپری کند. وقتی زنی شما را به جمع‌های خانوادگی و دوستانه دعوت می‌کند و دوست دارد با او به خرید یا تفریح بروید، یعنی به شما علاقه‌مند است. بدون این‌ها شاید بهتر باشد به‌دنبال فرد دیگری باشید.

۴. او مایل است فقط دوست یکدیگر باشید

روشن است که آدم‌ها برای آشنایی بیشتر با یکدیگر دوست می‌شوند. اما اگر زن موردعلاقه‌تان اصرار دارد که فقط دوست باشید، هرچند ممکن است از شما خوشش بیاید (به‌عنوان دوست)، اما ازنظر عاطفی علاقه‌ای به شما ندارد. گاهی ممکن است دوستی‌ها به رابطهٔ عاطفی منجر شوند اما اگر دختری اصرار دارد که فقط دوست شما باشد، بهتر است خودتان را بیشتر درگیر نکنید.

۳. تنها پول‌تان برای او جذاب است

اگر تنها ویژگی جذاب شما برای طرف مقابل درآمد و وضع اقتصادی‌تان است، یک جفت پای دیگر هم قرض بگیرید و بگریزید! اگر او چیزهای گران‌قیمتی می‌خواهد که از عهدهٔ خریدشان برنمی‌آید، اگر وقتی حساب‌تان خالی است به شما غر می‌زند، اگر به‌دنبال این است که با پول شما تفریح کند، یعنی او فقط پول‌تان را می‌خواهد.

۲. به‌نظر او شما کسل‌کننده و اعصاب‌خردکن هستید

از دختری که شما را جذاب، بانمک و خوش‌مشرب نمی‌داند چه می‌خواهید؟! اگر دختر موردعلاقه‌تان به لطیفه‌ها و داستان‌های بانمک‌تان نمی‌خندد، همین حالا خودتان را کنار بکشید. این وضعیت یعنی طرف مقابل به شما بها نمی‌دهد. بنابراین، بیخود وقت‌تان را تلف نکنید.

۱. دوستان او به شما توصیه می‌کنند به فکر زن دیگری باشید

دوستان ما خیلی خوب ما را می‌شناسند. اگر دوستان دختر موردعلاقه‌تان با نشانه‌های پیدا و پنهان به شما می‌گویند که به‌دنبال فرد دیگری باشید، شاید بهتر باشد همین کار را بکنید. بی‌تردید او و دوستانش دربارهٔ شما صحبت کرده‌اند و به‌خوبی از احساسات رفیق‌شان درباره شما باخبرند؛ پس به آنها اعتماد کنید. آنها شما را از احساس یک‌طرفه‌تان آگاه می‌کنند.

آیا شما تجربهٔ عشق یک‌طرفه داشته‌اید؟ آیا واقعا نشانه‌ها را نمی‌دیدید؟ شما چه توصیه‌ای برای دیگران دارید؟


در ادامه بخوانید: چطور از رابطه عاطفی ناسالم دست بکشیم؟
منبع dailyentertainment
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 10 دیدگاه)
  1. فرزاد می‌گوید

    با سلام و درود
    مطلب فوق العاده آموزنده و در عین حال کاربردی بود
    اما من یه سؤال دارم ممنون میشم اگه جوابمو بدید
    من و همسرم 2 ساله که از هم جدا شدیم ( البته همسرم قبلا ازدواج کرده بود و جدا شده بود اما من ازدواج اولم بود) و همسرم زندگی مستقل و جدا از خانواده داره و ما تو این 2 سال کاملا باهم در ارتباط هستیم و من به دنبال ارتقاء سطح مالی خودم هستم تا بتونم یه زندگی مستقل و آروم واسه خودمون فراهم کنم و دلخوری های گذشته رو جبران کنم
    اما متأسفانه همین امشب شماره یه مرد غریبه که با اسم کوچک ( سجاد) ذخیره شده بود کاملا اتفاقی تو گوشیش دیدم چون مدتهاست که گوشیشو از من دور میکنه و رمز گذاشته تا من نبینم
    من احساس میکنم باهم در ارتباط هستند مخصوصا در زمینه تامین مسائل مالی چون خود همسر سابقم گفت که ایشان بوتیک داره و… الی آخر
    اگه لطف کنید و یه راهکار بهم بگید ممنون میشم
    چون واقعا دوستش دارم و میخوام یه زندگی جدید و فارغ از جنگ اعصاب براش مهیا کنم اما این موضوع خیلی خیلی نگرانم کرده و بهم ریختم
    ببخشید که خیلی حرف زدم

    1. الناز طرزمنی می‌گوید

      سلام. دوست عزیز در این وضعیت بهتره از کارشناس خانواده یا روابط عاطفی مشاوره بگیرید. سپاس از در میان گذاشتن تجربه‌ شخصی‌تون.

  2. فرزاد می‌گوید

    سلام و درود مطلب فوق العاده آموزنده و کاربردی بود

    فقط یه سؤال دارم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    من و همسرم 2 ساله که از هم جدا شدیم و همسرم زندگی مستقل و جدا از خانواده داره و ما در طول این مدت کاملا باهم ارتباط داشتیم
    ( البته همسرم قبلا ازدواج کرده بود و جدا شده بود اما من ازدواج اولم بود و قبل از اینکه زیر یه سقف بریم تو دوران عقد از هم جدا شدیم)
    و من به دنبال ارتقاء سطح مالی و شعور و رفتاری خودم هستم تا بتونم یه زندگی مستقل و آروم واسه خودمون فراهم کنم و دلخوری های گذشته رو جبران کنم
    اما متأسفانه همین امشب شماره یه مرد غریبه که با اسم کوچک ذخیره شده بود رو کاملا اتفاقی تو گوشیش دیدم و من احساس میکنم که در مورد مسائل مالی روابط دارند چون خود همسرم گفت که ایشان بوتیک داره و… الی آخر
    چون مدتهاست که موبایلشو از من دور میکنه و رمز گذاشته تا من نبینم
    و این موضوع خیلی نگرانم کرد و بدجوری بهم ریختم چون دوستش دارم و اصلا باورم نمیشه و نمیتونم اینو هضم کنم
    ببخشید که خیلی حرف زدم ممنون میشم اگه جوابمو بدید

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      سلام فرزاد جان.
      خوش‌حالیم که همراه «چطور» هستی.
      ما سؤالت رو اینجا ثبت می‌کنیم تا مخاطب‌هامون راهنمایی‌ت کنن.

  3. ehsan می‌گوید

    دل نیست کبوتر که چو برخواست نشیند،از گوشه بامی که پرید دگه پرید،
    به نظر من .از رفتن کسی ناراحت و نا امید نشو،چون همیشه یکی بهتر برمیگرده،که بعد پیش خودت میگی خداروشکر که اون قبلی رفت.