راهنمای انتخاب بهترین تور پاییز استانبول

0

بزرگترین شهر ترکیه استانبول است که موقعیت جغرافیایی آن بین تنگه بسفر و دریای سیاه و مرمره است. یکی از شهر های زیبا و توریستی ترکیه که سالیانه میزبان میلیون ها مسافر از کشور های مختلف است. اگر قصد سفر به استانبول در پاییز دارید باید درباره شرایط آب و هوایی این منطقه اطلاعات داشته باشید تا سفر خوب و لذت بخشی را تجربه کنید.

آب و هوای استانبول در پاییز چگونه است؟

تور استانبول لحظه آخری از محبوب ترین تور هاست که در تمام طول سال نیز وجود دارد. اما اگر بدانید که شرایط آب و هوایی این منطقه در فصول مختلف سال چگونه است آنگاه بهتر می توانید تصمیم گیری کنید. استانبول به دلیل قرار گیری در نزدیکی دریای سایه و مرمره، دارای آب و هوای مدیترانه ای مرطوب همراه با هوای نیمه گرمسیری دارد. که در تمامی طول سال بارندگی با شدت های مختلفی دارد. حتی در تابستان هم احتمال بارندگی اما با شدت خیلی کم وجود دارد.

اما اگر می خواهید هوایی دلچسب و مطبوع را در شهر استانبول تجربه کنید بهتر است در فصل پاییز به این شهر سفر کنید. بارندگی اندک، باد های خنک و درجه حرارت ملایم باعث شده تا شرایط جوی برای تفریح و گشت و گذار در این شهر فرآهم شود. اما هر چقدر به ماه های زمستان نزدیک شویم، درجه هوا کم شده و بین درجه حرارت و رطوبت تعادل برقرار می شود و میزان بارندگی افزایش پیدا می کند.

رونیکس

تمامی مناظر استانبول به رنگ گرم پاییزی در می آیند که منظره زیبا و چشم نوازی را به وجود می آورند. اگر علاقه مند به عکاسی هستید، مناظر زیبای رنگی استانبول را در پاییز از دست ندهید.

بهترین تور های گردشگری ترکیه

از تور های بسیار پرطرفدار به مقصد ترکیه می توان به تور آنتالیا ، تور استانبول اشاره کرد ، آنتالیا هم به دلیل مجارت با دریا و مکان های گردشگری بسیار زیبا یکی از پر طرفدار ترین مکان های گردشگری است. اگر شما به دنبال خرید تور آنتالیا ترکیه هستید می توانید آفر های ویژه دلارام سیر استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول

از اول ماه سپتامبر تا اکتبر زمان طلایی برای سفر به استانبول است. در این دو ماه هوا کاملا متعادل و آفتابی و مطلوب است. در ماه اکتبر میانگین هوا 16 درجه است و بارندگی های متراکمی در این شهر رخ می دهد. در فصل پاییز هوای استانبول به گونه ای است که هم بادی لباس گرم همراهتان باشد و هم لباس خنک، چرا که هوای شهر در این فصل از سال گاهی خنک و گاهی آفتابی و گرم می شود. اگر دمای هوا به طور ناگهانی تغییر کرد باید لباس مناسب همراه تان باشد.

در این فصل معمولا هزینه تور استانبول کاهش پیدا می کند چراکه رزرو بلیط هواپیما و هتل ها کاهش پیدا کرده و برخی از فروشگاه ها به توریست ها تخفیف های ویژه ای می دهند. علاوه بر این مراکز خرید فستیوال هایی برای فروش محصولات خود برگزار می کنند که بهترین زمان برای افرادی است که می خواهند اجناس ترک با تخفیف خریداری کنند.

بهترین تور پاییز استانبول را با ما تجربه کنید!

برای داشتن یک تور هیجان انگیز باید آژانس مسافرتی خود را به دقت انتخاب کنید. چرا که نوع خدماتی که ارائه می دهند بر روی کیفیت سفر شما تاثیر مستقیم می گذارد. اگر به دنبال بهترین تور پاییز استانبول هستید، بهتر است سری به دلارام سیر بزنید. تنوع پکیج های مسافرتی دلارام سیر موجب شده تا هر فردی با کم ترین بودجه بتواند سفری خوش و خاطره انگیز را برای خود و خانواده اش رقم بزند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از انواع پکیج های مسافرتی استانبول می توانید به وب سایت رسمی دلارام سیر https://dtour.ir/ مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.