معرفی سایت ثبت سفارش آنلاین ترجمه متن

1

این روزها و با توجه به رشد روز افزون دنیای دیجیتال و درونی شدن فرهنگ سفارش آنلاین در کشور، بیشتر افراد برای انجام کوچک ترین کارهای خود روش اینترنتی و آنلاین را انتخاب می کنند. سفارش ترجمه متن به صورت آنلاین نیز یکی از متداول ترین روش هایی است که همیشه افراد زیادی آن را نسبت به سفارش در مراکز حضوری ترجیح می دهند.

نیاز به ترجمه متن های خارجی همیشه و در هر زمان برای افرادی که به دنبال یادگیری و به روز بودن هستند وجود دارد. اما پیدا کردن مترجم های حرفه ای و زمان شناسی که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند بهترین و با کیفیت ترین متن های ترجمه شده را به مخاطبان خود ارائه دهند از همه چیز سخت تر است. حالا اگر شما هم برای ترجمه متن های خود همیشه به دنبال مترجم های کاربلد و حرفه ای می گردید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بزرگ ترین سامانه های ترجمه آنلاین در سطح کشور آشنا کنیم.

شبکه مترجمین ایران، قدیمی ترین سایت ترجمه آنلاین در کشور

رونیکس

شبکه مترجمین ایران یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین سایت های کشور در حوزه سفارش ترجمه متن به صورت آنلاین است که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. شبکه مترجمین ایران با رویکرد ترجمه انواع متون تخصصی و غیر تخصصی به زبان های زنده دنیا، این امکان را برای افراد ایجاد کرده است تا بدون اتلاف زمان برای پیدا کردن مراکز حضوری ترجمه متن، فایل خود را به دست افراد حرفه ای در حوزه ترجمه بسپارند.

فرایند ثبت سفارش در شبکه مترجمین ایران چگونه است؟

همین که اسم از سفارش آنلاین به میان می آید، افراد زیادی به این مسئله فکر می کنند که اصلا فرایند ثبت سفارش آنلاین برای ترجمه چگونه انجام می شود؟

در این خصوص لازم است بدانید که در سایت شبکه مترجمین ایران یک پنل ویژه برای مشتریان در نظر گرفته شده که تمام مراحل سفارش از آپلود فایل اصلی تا فرایند پرداخت در آن انجام می شود. به این صورت شما می توانید از سراسر کشور برای سفارش و ورود به پنل ویژه مشتریان، تنها نام خود را در سایت به عنوان یک کاربر جدید ثبت کنید و وارد مرحله ثبت سفارش شوید.

انواع خدمات ترجمه در شبکه مترجمین ایران

شبکه مترجمین ایران برای ترجمه انواع متن های تخصصی و عمومی، 3 نوع ترجمه در نظر گرفته تا افراد با توجه به نیاز و بودجه خود بتوانند بهترین نوع از ترجمه را برای خود انتخاب کنند. خدمات ترجمه در این سایت در سه سطح طلایی، نقره ای و برنز صورت می گیرد.

ترجمه با سطح کیفی طلایی بهترین نوع از ترجمه در شبکه مترجمین ایران است چرا که افراد با سفارش این ترجمه می توانند متن های خود را به دست مترجمانی بسپارند که بیش از 10 سال در عرصه ترجمه متن سابقه دارند. یکی از مزایای ترجمه با کیفیت طلایی این است که علاوه بر ارائه ترجمه با کیفیت از خدمات روخوانی و بازخوانی رایگان هم برخوردار خواهند شد.

ترجمه با سطح کیفی نقره ای یکی دیگر از انواع ترجمه در شبکه مترجمین ایران است که برای ترجمه متن های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع از ترجمه متن مشتری به دست مترجم هایی که رشته تحصیلی مرتبط با موضوع متن دارند سپرده می شود و در نهایت یک متن با کیفیت و روان به زبان مبدا ترجمه می شود.

ترجمه با سطح کیفی برنز، سومین نوع از انواع ترجمه است. این نوع از ترجمه برای آن متون عمومی و غیر تخصصی مورد استقبال قرار می گیرد. در این نوع از ترجمه متن ها به دست مترجم های تازه کار ترجمه می شود. در نظر داشته باشید که کیفیت هر سه نوع از ترجمه به بهترین شکل ممکن است با این تفاوت که این سطح بندی با قیمت های متفاوت برای موضوعات تخصصی و غیر تخصصی دسته بندی شده اند.

هزینه ترجمه متن چطور محاسبه می شود؟

هزینه ترجمه متن با توجه به کمیت و نوع محتوای آن متفاوت است برای مثال هزینه ترجمه مقاله تخصصی با یک متن عمومی متفاوت است اما در حالت کلی قیمت ترجمه متن با توجه به تعداد کلماتی که دارد متفاوت است. همچنین یکی دیگر از مواردی که در قیمت ترجمه می تواند تاثیر گذار باشد زبان انتخابی برای ترجمه است چرا که هزینه ترجمه به انواع زبان های مختلف در دنیا متفاوت است.

ترجمه یک متن چقدر طول می کشد؟

زمان تحویل سفارش به مقدار و کمیت محتوای مشتریان بستگی دارد اما اگر بخواهیم تعداد 4000 کلمه را به عنوان حداقل تعداد کلمات سفارشی در نظر بگیریم، زمان دقیق تحویل آن 3 روز کاری خواهد بود. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل متن ترجمه شده، نوع محتوا نیز بی تاثیر نیست چرا که زمان لازم برای ترجمه کتاب با ترجمه یک متن مقاله و یا متن متفاوت است. بنابراین شما می توانید پس از ارسال فایل مورد نظر خود در حین ثبت سفارش با کارشناسان شبکه مترجمین ایران تماس بگیرید تا از زمان دقیق تحویل متن ترجمه شده خود اطلاع دقیق پیدا کنید.

شبکه مترجمین ایران به عنوان بهترین سایت ترجمه آنلاین کشور، در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان خود را مانند گذشته کسب کند و با داشتن بهترین و کاربلدترین مترجم های کشور همیشه خوش نام بدرخشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. محمدرضا می‌گوید

    سلام برای ترجمه متن های غیر انگلیسی هم قبول سفارش می کنند این سایت شبکه مترجمین ایران؟