بررسی روش های اخذ اقامت استرالیا

3

چند سالی می شود که استرالیا یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت شده است و افراد بسیاری برای اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا در تلاش هستند. استرالیا به دلیل شرایط ایدآلی که برای مهاجران ایجاد کرده است باعث شده است تا افرادی بسیاری از سراسر جهان برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند . شرایط گرفتن اقامت استرالیا پیچیدگی های خاص خود را دارد اما در صورت آشنایی با قوانین مهاجرتی استرالیا ، می توان به راحتی برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کرد.

توصیه می کنیم برای برای اخذ اقامت استرالیا به لینک رو به رو مراجعه کنید و اطلاعات کاملی را کسب کنید. ( مهاجرت به استرالیا )

انواع روش ها برای اخذ اقامت استرالیا

دولت استرالیا دو نوع اقامت استرالیا را برای مهاجران در نظر گرفته است ، این دو نوع شامل اقامت دائم استرالیا و اقامت موقت استرالیا می باشد. برای اخذ هر یک از اقامت های استرالیا راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی هریک از این روش ها می پردازیم. بیشتر افراد که قصد کسب اقامت استرالیا هستند اولویت خود را برای گرفتن اقامت دائم استرالیا قرا می دهند باید بگوییم که نوع ویزای استرالیا بسته به عواملی همچون شرایط و توانایی های شما بستگی دارد و برای اینکه بتوانید یک انتخاب مناسب را داشته باشید حتما با یک وکیل مهاجرت استرالیا مشورت کنید ، برای این منظور توصیه می کنیم به لینک رو به رو مراجعه کنید. ( وکیل مهاجرت به استرالیا )

رونیکس

شما برای دریافت اقامت موقت و دائم استرالیا می توانید از یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • اقامت استرالیا از طریق ویزای کار استرالیا
  • اقامت استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا
  • اقامت استرالیا از طریق ویزای اسپانسرشیپ استرالیا
  • اقامت استرالیا از طریق ویزای نامزدی و ازدواج استرالیا
  • اقامت استرالیا از طریق ویزای والدین استرالیا
  • اقامت استرالیا از طریق ویزای تحصیلی استرالیا

اقامت استرالیا از طریق ویزای کار استرالیا

بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می توانند از طریق ویزای کار استرالیا اقدام کنند . ویزای کار استرالیا انواع مختلفی دارد که شامل اقمت موقت و اقامت دائم استرالیا می باشد ما در این بخش تعدادی از اصلی ترین آن ها را برای ارائه می کنیم که بیشتر درخواست را میان مهاجران ایرانی برای استرالیا دارد با ما همراه باشید تا انواع ویزای کار استرالیا را برای شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید برای اخذ ویرای کار استرالیا باید حداقل امتیاز 65 را از جدول امتیاز ویزای کار استرالید کسب کنید.

ویزای 189 استرالیا : ویزای 189 استرالیا یک ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد و به متقاضیان این اجازه را می دهد که از همان بدو ورود اقامت دائم استرالیا را داشته باشند و به اصطلاح PR استرالیا را دریافت کنند برای اخذ ویزای 189 استرالیا باید حداقل 65 امتیاز خالص را کسب کنید.

ویزای 190 استرالیا : ویزای 190 استرالیا نیز یک ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد و دارندگان ویزای 190 استرالیا از ابتدا اقامت دائمی استرالیا کسب می کنند با این تفاوت نسبت به ویزای 189 استرالیا کک افرادی که نمی توانند 65 امتیاز خالص را کسب کنند در این نوع ویزای استرالیا می توانند با کسب 60 امتیاز و دریافت 5 امتیاز اسپانسر ایالتی استرالیا امتیاز خود را به حدنصاب 65 برسانند.

ویزای 489 استرالیا : ویزای 489 استرالیا یک ویزای اقامت موقت استرالیا می باشد و به شما اجازه می دهد تا به مدت 4 سال در استرالیا زندگی و کار کیند. متقاضیان ویزای کار استرالیا که امتیاز کافی را برای ویزای با اقامت دائم استرالیا را کسب نکرده اند می توانند با کسب 55 امتیاز و از سویی با ۱۰ امتیاز اسپانسری مناطق خاص و یا اقوام ساکن در مناطق خاص استرالیا به حداقل امتیاز 65 برسد تا بتوانند برای ویزای 489 استرالیا اقدام کنند.

ویزای 476 استرالیا : ویزای 476 استرالیا به عنوان ویزای فارغ التحصیلان دانشگاه های خاص در رشته های مهندسی است دولت استرالیا لیستی از دانشگاه های مورد تایید خود ارائه داده است و در این بین نام دو دانشگاه از ایران ( دانشگاه های تهران و امیرکبیر ) هم دیده می شود. ویزای 476 استرالیا این اجازه را به شما می دهد که در استرالیا به مدت 18 ماه در استرالیا اقامت موقت داشته باشید و در این کشور به کار مشغول باشید و بعد از مدتی برای یک ویزای اقامت دائم استرالیا اقدام کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب اطلاعات کامل و بیشتر در زمینه ویزای کار استرالیا به لینک رو به رو مراجعه کنید . ( ویزای کار استرالیا )

اقامت استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا

یکی از بهترین و سریعترین روش های مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا ، روش سرمایه گذاری در استرالیا می باشد. ویزای سرمایه گذاری استرالیا مناسب تاجران ، کارآفرینان و سرمایه دارانی است که می خواهند در یک کشور امن با رشد اقتصادی مثبت سرمایه گذاری کنند و این طریق اقامت استرالیا را دریافت کنند. ما در این بخش سه شاخ از ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا را برای شما معرفی می کنیم شرایط راحت تری نسبت به دیگر ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا دارند .

ویزای 188 استرالیا : افراد بسیاری هستند که برای سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ اقامت موقت استرالیا از ویزای 188 استرالیا استفاده می کنند . ویزای 188 استرالیا یک ویزای اقامت موقت می باشد که به دارندگان خود این اجازه را می دهد تا به مد 4 سال در استرالیا اقامت داشته باشند و بعد از کسب شرایط لازم برای ویزای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.

ویزای 888 استرالیا : اگر شما دارننده ویزای 188 استرالیا هستید می توانید از طریق ویزای 888 استرالیا به اقامت دائم استرالیا دست یابید به نوعی ویزای 888 استرالیا مرحله دوم ویزای 188 استرالیا می باشد.

ویزای 132 استرالیا : اگر می خواهید از همان ابتدا با ویزای اقامت دائم استرالیا وارد استرالیا شوید ویزای 132 استرالیا را به شما توصیه می کنم این ویزای یک ویزای سرمایه گذاری استرالیا می باشد برای آن دسته از افرادی که سهم در سرمایه گذاری های بزرگ دارند حداقل یک ونیم میلیون دلار برای ویزای 132 استرالیا نیاز است.

برای کسب آخرین اطلاعات در مورد سرمایه گذاری در استرالیا به لینک رو به رو مراجعه فرمایید. ( ویزای سرمایه گذاری استرالیا )

 

اقامت استرالیا از طریق ویزای اسپانسرشیپ استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسپانسرشیپ کارفرمای استرالیایی برای افرادی مناسب می‌باشد که شغل و مهارت آن‌ها در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا است و یک کارفرما داخل خاک استرالیا ایشان را رسماً استخدام نماید. در صورتی که آن کارفرما، کسب و کار موفقی داشته باشد و دولت به ایشان اجازه‌ی استخدام نیروی کار خارجی بدهد و همچنین مهارت متقاضی توسط سازمان مربوطه ارزیابی شود، دولت استرالیا به آن فرد ویزای اقامت دائم استرالیا از طریق اسپانسر کارفرما می‌دهد و فرد می‌تواند مهاجرت به استرالیا را در برنامه خود قرار دهد. ما در این بخش 4 ساب کلاس از ویزاهای اسپانسرشیپ استرالیا را برای شما بازگو می کنیم.

  • ویزای 457 استرالیا : یک ویزای اقامت موقت استرالیا که به شما این اجازه را می دهد تا به مدت 4 سال در استرالیا سکونت داشته باشید.
  • ویزای 482 استرالیا : شما با ویزای 482 استرالیا می توانید به مدت 4 سال در استرالیا اقامت موقت داشته باشید.
  • ویزای 187 استرالیا : یک ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد .
  • ویزای 186 استرالیا : یک ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد .

 

اقامت استرالیا از طریق ویزای نامزدی و ازدواج استرالیا

افرادی هستند که این مسیر را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می کنند. افرادی که همسرشان شهروند مقیم استرالیا و یا دارای اقامت دائم استرالیا هستند می توانند برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند. متقاضیان این ویزا باید به صورت قانونی ازدواج کرده باشند و به اداره‌ی مهاجرت ثابت کنند که در 12 ماه پیش از تشکیل پرونده، زندگی مشترک داشته‌اند. ویزای ازدواج استرالیا هم در دو حالت اقامت موقت و دائم استرالیا ارائه می شود ، ما برای شما اصلی ترین و پرتقاضاترین این ویزاها را معرفی می کنیم.

ویزای 309 استرالیا : ویزای 309 استرالیا و یا ویزای ازدواج استرالیا ساب کلاس 309 که در آن متقاضیان می توانند به مدت دو سال در استرالیا بمانند و به این صورت اقامت موقت استرالیا را در اختیار داشته باشند. دارندگان این ویزای می توانند بعد از گذشته مدتی برای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.

ویزای 100 استرالیا : ویزای 100 استرالیا و یا ویزای ازدواج استرالیا ساب کلاس 100 دیگر ویزای ازدواج استرالیا می باشد . ویزای 100 استرالیا مرحله دوم ویزای 309 استرالیا می باشد و به نوعی مکمل ویزای 309 استرالیا می باشد. شما با اخذ این ویزای اقامت دائم را کسب می کنید و می توانید از مزایای اقامت دائم استفاده کنید.

ویزای 820 استرالیا : تمام شرایط ویزای 820 مانند ویزای 309 است با این تفاوت که متقاضی می‌بایست از طریق ویزاهای دیگر وارد خاک استرالیا شده باشد تا بتواند از طریق این ویزا اقدام نماید. بعد از دریافت این ویزا و گذشته دو سال می‌تواند برای دریافت ویزای اقامت دائم 801 اقدام کند.

ویزای 801 استرالیا : ویزای 801 استرالیا یک ویزای اقامت دائم استرالیا محسوب می شود و مرحله دوم ویزای 820 استرالیا به شمار می رود که متقاضیان ویزای ازدواج استرالیا می توانند بعد از گذشت دو سال از صدور ویزای 820 استرالیا و با ارائه مدارکی دال بر زندگی مشترک در طول این 24 ماه برای ویزای 801 استرالیا اقدام کنند.

اقامت استرالیا از طریق ویزای والدین استرالیا

ویزای والدین استرالیا یکی از روش های اخذ اقامت استرالیا می باشد که توسط آن افرادی که اقامت دائم استرالیا را دارند می توانند والدین خود را به استرالیا دعوت کرده و به این صورت در کنار والدین خود زندگی کنند ، به همین منظور دولت استرالیا 6 نوع از ویزاهای والدین استرالیا را معرفی کرده

  • ویزای 864 استرالیا : دارای اقامت دائم استرالیا
  • ویزای 804 استرالیا : دارای اقامت دائم استرالیا
  • ویزای 884 استرالیا : دارای اقامت موقت دو ساله استرالیا
  • ویزای 173 استرالیا : دارای اقامت موقت دو ساله استرالیا
  • ویزای 143 استرالیا : دارای اقامت دائم استرالیا
  • ویزای 103 استرالیا : دارای اقامت دائم استرالیا

این نوع ویزاها علاوه بر تفاوت در نوع اقامت در مدت زمان اخذ آنها نیز متفاوت هستند.

اقامت استرالیا از طریق ویزای تحصیلی استرالیا

زبان رسمی استرالیا انگلیسی است این کشر یک محیط امن و آرام چند ملیتی با ساختار تحصیلاتی کم نظیر و با داشتن کالج و دانشگاههای معتبر و رشته های تحصیلی متنوع یکی از مهمترین مقاصد تحصیلی دنیا به شمار می رود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشور استرالیا بعد از آمریکا و انگلیس جایگاه سوم پذیرش دانشجوی خارجی را به خود اختصاص داده است. برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا باید شرایطی را داشته باشید که در ادامه به آن می پردازیم. در صورتیکه ثبت نام تایید شده در یکی از مراکز دارای مجوز و رسمی آموزشی در استرالیا را داشته باشید،‌ می‌توانید جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نمایید. ویزای تحصیلی استرالیا به شما اجازهه می دهد در استرالیا تحصیل کنید و رفت و آمد نامحدود به استرالیا داشته باشید ، می توانید همسر و فرزندان خود را به استرالیا بیاورید ، اجازه کار محدود به مدت 20 ساعت در هفته را دارید. مدت زمان اقامت در استرالیا برای ویزای تحصیلی استرالیا می تواند 2 تا 4 سال باشد.

 

شرایط لازم برای اخذ اقامت استرالیا :

متقاضیانی که می خواهند اقامت استرالیا را کسب کنند باید دارای شرایط اولیه باشند تا بتوانند برای ویزای استرالیا اقدام کنند. مواردی را که ما ذکر می کنیم حداقل شرایط لازم برای ویزای استرالیا می باشد ، و شما بعد از کسب این شرایط باید به فکر اقدام برای اخذ ویزای استرالیا و مهاجرت به استرالیا باشید.

  • سن شما باید کمتر از 45 سال باشد.
  • سطح زبان شما مورد است که باید برای تمام ویزاهای استرالیا لحاظ شود و باید یک حداقل سطح زبان انگلیسی را دارا باشید. مگر در برخی از ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا اهمیت چندانی ندارد.
  • اگر برای ویزای کار استرالیا اقدام میکنید باید حداقل در حرفه انتخابی خود از لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 1 الی 8 سال سابقه کار را داشته باشید.
  • متقاضی باید در تست های مدیکال نتیجه مثبت رت کسب کند و در سلامت کامل باشد.
  • متقاضی باید دارای گواهی عدم سوء پیشینه باشد.

مزایای کسب اقامت استرالیا :

استرالیا یک کشور زیبا ، امن ، پیشرفته و دارای امکانات رفاهی بالا است. یکی از اصلی ترین کشور های مهاجر پذیر در دنیا محسوب می شود ، اما واقعا چرا باید این حجم از مهاجران برای اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا در تلاش باشند .پاسخ به این سوال دشوار نیست زیرا اگر شما به مزایای اخذ ویزای استرالیا توجه کنید متوجه می شوید که چرا این کشور تبدیل به بهشت مهاجران شده است . در این بخش به ذکر تعدادی از این مزایای می پردازیم :

  • اجازه کا تمام وقت با دستمزد بالا
  • امکان سرمایه گذاری در استرالیا که یک کشور امن با رشد اقتصادی مثبت می باشد.
  • امکان تحصیل در استرالیا با سطح بالای آموزش
  • استفاده از خدمات درمانی رایگان مدیکر
  • اخذ شهروندی استرالیا
  • شرایط کسب ویزای نیوزیلند
  • محیا بودن یک محیط امن و سالم برای اعضای خانواده
  • ….

 

بهترین راه اخذ اقامت استرالیا :

این که ما بشما بگوییم ویزای کار استرالیا یعنی اقدام از شاخه تخصص و مهارت بهترین راه کسب اقامت استرالیا می باشد کمی اشتباه باشد ، درست است که بیش از 60 % درصد مهاجران استرالیا از طریق ویزای کار استرالیا اقدام کرده اند اما ما در این قسمت به شما می گوییم بسته به شرایط هر فرد نوع اقدام فرق می کند به طور مثال شاید فردی برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا اقدام کند ولی از سویی سطح زبان خوب و تحصیلات و همچنین سابقه کاری مناسبی که دارد باعث شود از طریق ویزای کار و مهارت استرالیا هم بتواند اقدام کند و یا برعکس آن افراد زیادی نیز بوده اند که به دلیل سرمایه و دارایی های خود می توانند بدون مشکل برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا اقدام کند .

بهترین راه اخذ اقامت استرالیا را شرایط شما مشخص می کند ، اینکه شما برای چه نوع ویزای استرالیا اقدام کنید و این موضوع را یک وکیل مهاجرت استرالیا می تواند مشخص کند و شرایط شما را جزء به جزء بررسی کند و بهترین ویزا با بهترین ساب کلاس را به شما پیشنهاد دهد.

تبدیل ویزای موقت استرالیا به ویزای دائم استرالیا :

تبدیل اقامت موقت استرالیا به اقامت دائم استرالیا بستگی به نوع ویزای شما دارد زیرا اکثر ویزاهای موقت استرالیا این ویژگی را دارند که بعد از گذشت مدتی بتواند بریا ویزای دائم استرالیا اقدام کند مانند ویزای کار استرالیا 489 و یا ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 و دیگر ویزاهای موقت استرالیا تیم سلکت ویزا با دارا بودن یک تیم مشاوره قوی به همراه آقای دامون آرین وکیل رسمی مهاجرت استرالیا می تواند شما را در این امر راهنمایی و کمک کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. وحید می‌گوید

    ممنونم بابت مقاله خوبتون

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      ممنون که همراه «چطور» هستی دوست عزیز.

  2. علیرضا می‌گوید

    فقط ویزای کار استرالیا الان شرایط خوبی داره