چطور یک اتوبار قابل اطمینان و با خدماتی کامل پیدا کنیم؟

0

کارهای مربوط به اسباب کشی آینده خود را انجام ندادید؟ شما خوش شانس هستید زیرا امروزه اتوبارهایی با خدمات کامل و حرفه‌ای می‌توانند کلیه وظایف مرتبط با اسباب کشی شما را انجام دهند تا بتوانید راحت بنشینید، استراحت کنید و لیست کارهای انجام شده خود را بدون اینکه انگشت خود را بلند کنید، ببینید.

وجود چنین شرکت‌هایی گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که ترجیح می‌دهند کار‌های بزرگ و سنگین اسباب کشی را انجام ندهند یا به هر دلیلی نمی‌توانند کارهای مربوط به جابجایی خود را انجام دهند. البته ممکن است انجام تمام و کمال خدمات اسباب کشی منزل کمی گران‌تر از حالت عادی شود، اما راحتی شگفت انگیز ارائه شده توسط افراد سرویس دهنده، تقریباً ارزش انجام آن را دارد. در این مقاله، آنچه را که از اتوبارهایی که خدمات کامل ارائه می‌دهند انتظار می‌رود را، بررسی خواهیم کرد.

اتوبارها با خدمات کامل دقیقاً چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهند؟

به عبارت ساده‌تر، اتوبارهایی با خدمات کامل همه کارهایی را که مرتبط با اسباب کشی شما است را انجام می‌دهند. این خدمات شامل:

رونیکس

تهیه کلیه مواد و وسایل بسته بندی؛ دیگر نیازی به رفت و آمدهای بی پایان به فروشگاه‌ها برای خرید جعبه، نوار چسب، کاغذ و پلاستیک حباب‌دار بسته بندی نیست. خدمات اسباب کشی کامل همه چیز مورد نیاز اسباب کشی و بسته بندی وسایل و همچنین تجهیزات حمل و نقل مانند پتو مبلمان و پلاستیک‌های اضافی را تأمین می‌کنند.

بسته بندی وسایل؛ بسته بندی یکی از دشوارترین و وقت‌گیرترین قسمت‌های اسباب کشی است، اما با وجود شرکت‌های حمل بار دیگر لازم نیست این کار وقت‌گیر را خودتان انجام دهید و شرکت‌های حمل بار می‌توانند وسایل شما را با خیال راحت و در زمان تعیین شده بسته کنند. آنها همچنین قادر به بسته بندی تخصصی و ایمن وسایل شکننده و با ارزش مانند وسایل عتیقه و کارهای هنری هستند.

جداسازی مبلمان؛ با وجود خدمات کامل شرکت‌های حمل بار اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام مبلمان بزرگ، بدحجم و یا سنگین شما سالم و ایمن به مقصد خواهند رسید. بخشی از این خدمات شامل جداسازی کامل مبلمان در صورت نیاز و مونتاژ مجدد در هنگام رسیدن به مقصد می‌شود.

بارگیری و تخلیه کامیون؛ بلند کردن وسایل سنگین را به افراد حرفه‌ای در این زمینه واگذار کنید. بعد از بسته بندی اثاثیه منزل، کارگرهای حمل بار همه وسایل را با خیال راحت به کامیون منتقل می‌کنند. همچنین وقتی وارد خانه جدید خود می‌شوید، کارگرها کامیون را از وسایل تخلیه می‌کنند.

حمل وسایل؛ چه به دو خیابان دورتر و چه بین شهری اسباب کشی داشته باشید، شرکت‌های حمل بار با خدمات کامل وسایل شما را داخل کامیون قرار می‌دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کار آنها را نظاره‌گر باشید و خود را به خانه جدید برسانید.

باز کردن بسته‌ها؛ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی فقط وسایل شما را بسته بندی نمی‌کنند؛ کارگر بسته بندی وظیفه باز کردن جعبه‌ها در مقصد را نیز برعهده دارد. در حالی که شما بر کارهای دیگر مربوط به خانه جدید متمرکز می‌شوید، کارگرهای حمل بار و بسته بندی وسایل را در جای خود قرار می‌دهند و اثاثیه را از داخل جعبه‌ها بیرون می‌آورند. تنها کاری که شما انجام می‌دهید این است که راهنمایی‌هایی به آنها در مورد محل قرارگیری ارائه دهید و آنها خودشان تمام کارها را انجام می‌دهند.

معدوم کردن وسایل بسته بندی؛ یک شرکت حمل بار می‌تواند شما را با ده‌ها (یا صدها) زباله باقی مانده از بسته بندی رها کند. اما یک شرکت حمل بار با خدمات کامل تمام وسایل بسته بندی از پلاستیک گرفته تا فوم‌های داخل جعبه را معدوم می‌کند.

در اصل، اگر این بخشی از یک اسباب کشی باشد، شرکت حمل بار با خدمات کامل می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. برای مشخص کردن یک برنامه دقیق و همچنین وظایفی که دوست دارید آنها را انجام دهند، با افراد حرفه‌ای در زمینه حمل بار و خدمات اسباب کشی باید کار کرد.

هزینه تمام این خدمات چقدر خواهد داشت؟

همان‌طور که انتظار دارید، استفاده از خدمات کامل یک شرکت حمل بار برای انجام تمام کارهای مربوط به اسباب کشی هزینه بیشتری خواهد داشت. ماشین حساب هزینه اسباب کشی ما می‌تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که چقدر باید برای یک سرویس کامل هزینه کنید. در نهايت، هرچه كمك بيشتری بخواهید و نياز داشته باشيد، هزينه‌ بيشتری را نيز باید بپردازيد. قیمت نهایی شما به موارد زیر بستگی دارد:

  • به چند کارگر حمل بار نیاز دارید.
  • چقدر وسیله دارید.
  • مسافت بین مبدا و مقصد چقدر است.
  • به چه مقدار وسیله برای بسته بندی نیاز دارید.
  • شرکت حمل بار چه وظایفی برای شما انجام می‌دهد.
  • زمان و روز اسباب کشی (نرخ‌ها اغلب برای روزها، فصل و تاریخ‌های پر تقاضا بیشتر می‌شود که این مورد در مورد تمام شرکت‌ها صدق نمی‌کند)
  • از وسایل سنگین و هزینه‌بر مانند پیانو، گاوصندوق و … در خانه داشته باشید.

هر زمان که تصمیم بر رزرو شرکت حمل بار گرفتید، حتماً حداقل از سه شرکت مختلف قیمت بگیرید تا بتوانید قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و آگاهانه‌ترین تصمیم ممکن را بگیرید. شما می‌توانید هزینه‌های خود را با حذف برخی از گزینه‌ها کاهش دهید.

انجام خدمات کامل اسباب کشی چقدر زمان می‌برد؟

بسته بندی و اسباب کشی خود می‌تواند روزها، حتی هفته‌‌ها طول بکشد. با رزرو خدمات کامل شرکت‌های حمل بار، شما یک جدول زمانی مشخص و ایده بهتر از مدت زمان شروع تا پایان کار خواهید داشت. این جدول زمانی شامل موارد زیر می‌شود:

بسته بندی و جداسازی مبلمان؛ داشتن تعدادی کارگر بسته بندی آموزش دیده به این معنی است که وسایل شما بطور قابل توجهی سریع‌تر از آنچه ممکن است داخل جعبه‌های بسته بندی قرار می‌گیرند و برای حمل و نقل آماده می‌شوند. برای بسته بندی وسایل یک خانه سه خوابه تقریباً 2 تا 3 ساعت زمان لازم است تا به طور کامل کار انجام شود.

بارگیری و تخلیه؛ بارگیری و خالی کردن کامیون از اثاثیه منزل در واقع یکی از کارهای ساده‌تر در میان خدمات شرکت حمل بار است. بارگیری و تخلیه کامیون با هم بیش از یک ساعت یا یک ساعت و نیم طول نمی‌کشد.

باز کردن بسته‌ها؛ اگر برای بسته بندی اثاثیه منزل خود کارگر رزرو کردید، می‌توانید همان مقدار زمان را که برای بسته بندی لحاظ کردید، برای باز کردن بسته‌ها نیز اختصاص دهید.

شما در محاسبه زمان اسباب کشی خود به فاکتور میزان فاصله بین مبدا و مقصد نیز نیاز دارید.

چطور یک اتوبار قابل اطمینان و با خدماتی کامل پیدا کنیم؟

نوبار پیدا کردن اتوبار تهران با خدمات کامل و معتبر، دارای بیمه و ضمانت در انجام تمام و کمال کارهای مربوط به اسباب کشی را، برای شما آسان می‌کنیم. به سادگی جزئیات اسباب کشی خود را در سایت نوبار به آدرس www.nobaar.com وارد کنید تا خدمات کاملی از یک شرکت دارای مجوز و بیمه که می‌تواند اسباب کشی شما را به بهترین شکل انجام دهد، را مشاهده کنید.

برقراری ارتباط مستقیم با شرکت‌های حمل بار بسیار مهم است زیرا که می‌توانید در مورد نیازهای فردی خود با کارشناسان آنها صحبت کنید و بهترین برنامه را برای اسباب کشی آینده خود دریافت کنید. سه یا چند شرکت را که به نظر می‌رسد می‌توانند برای شما مناسب باشند را انتخاب کنید و با آنها در مورد آنچه می‌خواهید صحبت کنید و برای دانستن یک برآورد کلی هزینه آنها را سوال پیچ کنید.

ارائه خدمات کامل اسباب کشی به عنوان یک استاندارد در نوبار به شمار می‌آید و می‌تواند بهترین انتخاب برای انجام صفر تا صد خدمات اسباب کشی باشد. اپلیکیشن نوبار را دانلود کنید و از طریق آن خدمات ارائه شده را رزرو کنید و منتظر انجام درست کار توسط متخصصین نوبار باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.