آرایشگاه عروس کجا برم؟ نکاتی که هرگز نباید از قلم بیندازید

0

همه دوست دارند که شب عروسی‌شان زیباتر شوند. این روز مهم باید به‌خوبی پیش برود تا خاطره خوشش همیشه برای عروس و داماد باقی بماند. خوب پیش رفتن اوضاع تا حد زیادی وابسته به خود شماست که می‌خواهید به‌زودی لباس سفید عروسی را به تن کنید. اگر بتوانید جشن و وقایع پیرامونش را به‌خوبی مدیریت کنید و انتخاب‌های درستی داشته باشید، مطمئن باشید که همه‌چیز عالی پیش می‌رود. مثلا باید پاسخ مناسبی برای این پرسش مهم داشته باشید: «آرایشگاه عروس کجا برم؟» برای اینکه بتوانید به این پرسش، دقیق و خوب پاسخ بدهید، یک راهنمای جامع و کامل برای‌تان تدارک دیده‌ایم. پس اگر عروس هستید یا در آینده‌ای نزدیک عروس می‌شوید، با ما در خواندن راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس همراه باشید.

پرسش حیاتی عروس‌خانم‌ها: آرایشگاه عروس کجا برم؟

آرایشگاه عروس کجا برم

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در نزدیکی برگزاری عروسی برای‌تان مطرح می‌شود، این است که آرایشگاه عروس کجا برم و در انتخاب آرایشگاه عروس به چه نکاتی دقت کنم. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند بسیار ساده باشند و حتی خودشان یا یکی از آشنایان‌شان برای آرایش، شینیون یا رنگ مو دست به کار شود. بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند که میکاپ و مدل موی‌شان را برای یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی به دست آرایشگر حرفه‌ای و معروف بسپارند.

رونیکس

این روزها که تعداد زیادی سالن زیبایی در تهران و شهرهای مختلف شرق و غرب راه‌اندازی شده است باید نکاتی را برای گزینش و انتخاب هرچه بهتر آرایشگاه بدانید. در این صورت است که می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در انتهای کار با دیدن تصویرتان در آینه، راضی و خوشحال شوید. پس در پاسخ به این پرسش حیاتی در دنیای عروس‌ها به نکات زیر دقت زیادی کنید:

۱. تحقیق و بررسی؛ سرزدن به آرایشگاه‌های مختلف و بررسی گزینه‌ها

آرایشگاه عروس کجا برم - آرایشگاه‌های مختلف

برای انتخاب آرایشگاه عروس خوب اصلا و ابدا عجول نباشید. همان‌طور که قبلا هم گفته شد، این فرایند را باید زودتر از هفته‌های نزدیک به عروسی انتخاب کنید تا هم به گزینه‌ای مناسب برسید و هم سالن‌ها به شما وقت بدهند. به آرایشگاه‌های مختلف سر بزنید. سالن‌ها دارای تصاویر و ویدئوهایی از نمونه‌کارهای قبلی خود هستند. بعضی از سالن‌ها هم شوها و رویدادهایی با عنوان «بازدید عروس»‌ و «شو عروس» برگزار می‌کنند و در آن از همه دعوت می‌کنند که به بازدید و تماشای مدل‌های عروسی بیایند که در سالن آماده شده‌اند. شرکت در این رویدادها و دیدن مدل کارها از نزدیک، می‌تواند دید بهتری برای انتخاب آرایشگاه عروس خوب به شما بدهد.

اما از کجا می‌توان متوجه این رویدادها شد یا چطور می‌توان به اطلاعات مناسبی در این زمینه دست پیدا کرد؟ اگر شما هم از خود می‌پرسید که آرایشگاه عروس کجا برم و در میان نزدیکان و آشناهای‌تان، توصیه‌ای دندان‌گیر پیدا نکرده‌اید، باید به رفیق شفیق این روزهای‌مان یعنی شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید. با سرزدن به شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام با انبوهی از سالن‌های زیبایی مواجه خواهید شد که در انتخاب به کمک‌تان می‌آیند.

اطلاعات مفید موجود در شبکه‌های اجتماعی

با پیگیری صفحات سالن‌های زیبایی می‌توانید با بهترین خدمات و آرایشگرهای‌شان آشنا شوید، به‌راحتی نشانی و تلفن‌شان را پیدا کنید و به آنها مراجعه کنید. گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی به شما فرصت این را هم می‌دهد که با اخلاق و جو آرایشگاه آشنا شوید. مرور نظرات کاربران دیگر می‌تواند تا حدی گوشی را به دست‌تان بدهد که قرار است با چه مجموعه‌ای از نیروهای کاری در آرایشگاه روبه‌رو شوید. باوجود انواع شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، به‌راحتی می‌توانید به سالن‌ها پیام بدهید و از قیمت، روند کار و زمان وقت‌دهی‌شان هم باخبر شوید.

فرقی نمی‌کند که در غرب یا شرق تهران یا هر شهر دیگری ساکن هستید؛ در هر حال در اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر، صفحه‌ای اختصاصی برای سالن‌های مختلف وجود دارد. با مراجعه به این صفحات می‌توانید از نمونه‌کارهای هر سالن باخبر شوید و اطلاعات خوبی درباره‌شان به دست بیاورید. در این صفحات، خدمات و مدل‌های مختلف کار سالن‌ها معرفی می‌شوند.

اگر هم به‌تازگی در جشنی شرکت کرده‌اید و از مدل مو و آرایش عروس خوش‌تان آمده است، از او اطلاعات سالن زیبایی‌اش را بگیرید و شما هم به آنجا سری بزنید. در هر حال یادتان باشد که فرایند انتخاب آرایشگاه را زود پیگیری کنید و آن را به زمانی نزدیک جشن حواله ندهید.

۲. هزینه آرایشگاه؛ انتخاب گزینه‌ای مناسب بودجه و برنامه‌ریزی مالی

آرایشگاه عروس کجا برم - سالن‌های گران‌قیمت

یکی از اصلی‌ترین توصیه‌ها در زمینه انتخاب سالن زیبایی عروس این است: به‌سراغ گزینه‌ای بروید که ازنظر مالی برای‌تان مناسب است. هزینه آرایشگاه نباید شما را تحت فشار قرار بدهد و برای‌تان دلهره به وجود بیاورد. این روزها تعداد آرایشگرها یا به‌قول حرفه‌ای‌ترها، میکاپ‌آرتیست‌ها و متخصصان در زمینه رنگ مو، شینیون، آرایش و… بسیار زیاد است؛ پس دیگر نباید نگران هزینه باشید، چون با هر بودجه و توان مالی، آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون پیدا خواهید کرد.

گران‌ترین سالن‌ها لزوما بهترین نیستند؛ پس سعی کنید که ویژگی‌های یک آرایشگر خوب و سالن زیبایی باکیفیت را بشناسید. با درنظرگرفتن نکات لازم برای آماده‌شدن برای عروسی، به آرایشگاهی بروید که ازنظر سلیقه و قیمت با شما هماهنگ است. یادتان باشد که حتی اگر بودجه کافی برای رفتن به آرایشگاه عروس خوب و دلخواهتان را ندارید، با شناخت نکات لازم برای درست‌کردن مو و صورت به‌راحتی می‌توانید این کار را خودتان یا به‌کمک نزدیکان‌تان هم انجام بدهید. مهم‌ترین نکته در شب عروسی این است که شاد باشید؛ پس غصه هیچ‌چیزی را به دل‌تان راه ندهید! شما در هر صورت یک عروس خانم زیبا هستید.

دلیل بیشترشدن هزینه آرایش مو و صورت عروس

همان‌طور که گفتیم، در این روزها آرایشگرها و سالن‌های زیادی وجود دارند؛ یعنی شما با هر بودجه و توان مالی می‌توانید به گزینه‌ای دلخواه برای آماده‌شدن در شب عروسی برسید. حتی باوجود آموزش‌های مختلفی که در سطح کلاس‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف وجود دارد، خودتان یا یکی از نزدیکان‌تان هم می‌توانید برای درست‌کردن مو و صورت‌تان دست به کار شوید.

اما اگر درباره انتخاب آرایشگاه حساس هستید و می‌خواهید کارتان را به یک فرد حرفه‌ای بسپارید، باید بدانید که هزینه آرایش مو و صورت عروس معمولا بیشتر از موارد دیگر است. چرا؟‌ به این دلیل که آرایشگر باید زمان زیادی را به آماده‌کردن یک عروس اختصاص بدهد. رسیدگی به خواسته‌های عروس و دقت در انجام کار برای او باعث می‌شود که هزینه کار هم کمی بالاتر از موارد عادی باشد.

هرکس دوست دارد که در شب عروسی در زیباترین حالت خود باشد. آرایشگرها هم برای اینکه عروس خانم را شاد و راضی نگه دارند باید زمان زیادی برایش بگذارند و به خواسته‌هایش توجه کنند. برای همین است که معمولا قیمت خدمات عروس دوبرابر هزینه آرایش مو و صورت در حالت عادی است. مثلا اگر عروس از بخشی از کار میکاپ‌آرتیست یا همان آرایشگر راضی نباشد، امکان دارد که مدل را کاملا عوض کنند. اختصاص‌دادن وقت و انرژی خاص به عروس، هزینه بیشتری هم به همراه دارد.

۳. مشاوره رایگان؛ امتحان‌کردن مدل مو و آرایش

آرایشگاه عروس کجا برم - تست آرایش

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید قبل از نتیجه‌گیری درباره آرایشگاه خوب عروس انجام بدهید، مشاوره‌گرفتن است. بهتر است سالن‌هایی را انتخاب کنید که قبل از عروسی به شما مشاوره رایگان می‌دهند و با شما درباره موضوعات مختلف مانند میکاپ یا رنگ مو و شینیون صحبت می‌کنند. اگر امکان آزمایش‌کردن مدل نهایی، قبل از عروسی هم برای‌تان وجود داشته باشد که دیگر همه‌چیز عالی خواهد بود.

چون وقتی با آرایشگر صحبت می‌کنید و با هم‌فکری به یک نتیجه خوب و مناسب برای برنامه آرایش مو و صورت در روز عروسی می‌رسید، از دغدغه‌ها و نگرانی‌های‌تان کم می‌شود و می‌دانید که قرار است در شب موعود به چه شکل و ظاهری برسید. آرایشگاه عروس خوب یعنی آرایشگاهی که حرف‌های عروس را به‌خوبی می‌شنود و از سلیقه‌اش برای انتخاب مدل موی مناسب و آرایش صورت و ناخن و… باخبر می‌شود.

برنامه‌ریزی برای انتحاب آرایشگاه عروس خوب را زود شروع کنید. یادتان باشد که این بخش از تدارکات عروسی به برنامه‌ریزی و دقت نیاز دارد و نباید کار را به دقیقه نود بکشانید؛ چون باید برای انتخاب سالن عروس به نکات زیادی توجه کنید. مثلا انتخاب مدل مو و آرایش مناسب، برآورد هزینه‌ها و رسیدن به بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین آرایشگاه و البته وقت‌گرفتن از سالن‌ها کمی زمان‌بر است؛ پس برای مدیریت این بخش از عروسی باید فرایند انتخاب آرایشگاه برای عروسی را کمی زودتر از کارهای دیگر جشن شروع کنید.


حتما بخوانید: لیست هزینه جشن عروسی در ایران و نکاتی برای صرفه‌جویی در آن

امتحان‌کردن مدل موردنظر و کسب آگاهی قبلی

در جلساتی که قبل از عروسی با آرایشگر دارید و مدل‌های مختلف را آزمایش می‌کنید باید به این نتیجه‌گیری هم برسید که مدل آرایش و موی موردنظر تا چه مدتی دوام دارد؛ یعنی ماندگاری مدل مو و آرایش برای‌تان چقدر ماندگار خواهد بود. این موضوع بسیار مهم است و باید شما و آرایشگر به آن توجه کنید؛ چون در طول عروسی، مدتی را در فضای باز و مدتی را در داخل ساختمان هستید و باید آرایش و موی‌تان طوری طراحی شده باشد که در همه این رفت‌وآمدها خراب نشود.

۴. تنوع در مدل مو و آرایش؛ کنارگذاشتن مدل‌های قدیمی و متفاوت‌بودن در شب جشن

آرایشگاه عروس کجا برم - تنوع در مدل مو و آرایش

یکی از نکاتی که در پاسخ به پرسش کلیدی آرایشگاه عروس کجا برم باید در ذهن‌تان باشد، تنوع و متفاوت‌شدن است. در امتحان‌کردن آرایش و مدل موی تازه برای شب عروسی‌تان متعصب نباشید. به شکل‌وشمایلی جدید فکر کنید و یادتان باشد که اگر در شب عروسی، ظاهرتان متفاوت از زمان‌های دیگر باشد، احساس بهتری خواهید داشت؛ آقای داماد هم حسابی غافل‌گیر می‌شود.

پس اگر همیشه اهل موهای صاف و لخت هستید، به داشتن موهای فِر و مجعد فکر کنید یا اگر موهای‌تان را به شکل دم‌اسبی جمع می‌کنید یا آنها را باز می‌گذارید، شاید شینیون و جمع‌کردن موها در بالای سر تنوع زیادی به ظاهرتان بدهد. برای اینکه این پیشنهاد عملی شود و بتوانید از میان مدل‌های موی متنوع و آرایش‌های گوناگون به انتخاب دلخواه‌تان برسید، باید به‌سراغ یک سالن زیبایی با آرایشگری مجرب بروید که در درست‌کردن مدل‌های مختلف تبحر دارد.

اگر شک دارید که کدام مدل مو و آرایش برای‌تان مناسب‌تر است، حتما طی چند وقت قبلی، مدل‌های مختلف را امتحان کنید. با این کار هم به بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای میکاپ و مدل مو می‌رسید و هم متوجه می‌شوید موادی که قرار است برای‌تان در آرایشگاه استفاده شود از چه جنس و کیفیتی است و روی پوست و موی‌تان چه جلوه‌ای دارد. اگر هم فکر می‌کنید که در یک روز نمی‌توانید چند مدل را امتحان کنید و موهای‌تان یا پوست‌تان دچار آسیب می‌شود، چند بار برای امتحان‌کردن مدل‌های مختلف به آرایشگاه بروید.

رسیدن به نتیجه‌گیری قبل از روز عروسی

تلاش کنید که قبل از روز موعود به نتیجه‌گیری جامع درباره مدل مو و آرایش‌تان برسید. یادتان باشد که پوست در آرایش بسیار مهم است؛ پس باید ازقبل بدانید که قرار است چه خدماتی در این زمینه دریافت کنید و سازگاری آرایش با پوست‌تان را هم در نظر بگیرید. در جلسات آمادگی برای روز عروسی که با آرایشگر برگزار می‌کنید از سلایق و خواسته‌های‌تان برایش بگویید تا کاملا در جریان چیزی قرار بگیرد که از او انتظار دارید. مشاوره‌های او را هم در نظر بگیرید و تصاویری از آرایش‌های مطلوب مو و صورت خودتان یا دیگران را به آرایشگر نشان بدهید.

روی پوست‌تان هم کار کنید؛ یعنی در روزها و هفته‌های منتهی به عروسی از پوست‌تان مراقبت کنید و از مواد آرایشی جدیدی که ممکن است روی پوست‌تان اثر منفی بگذارند به‌هیچ‌وجه استفاده نکنید. مواظب باشید که پوست‌تان خوب بماند، لب‌های‌تان پوسته‌پوسته و متورم نشود، غذاهای سالم و ساده بخورید تا پوست بهتری داشته باشید. از خوردن نمک هم پرهیز کنید. نمک باعث می‌شود پوست ملتهب شود. دورِ امتحان‌کردن مواد آرایشی و غذاهای تازه را هم خط بکشید تا تغییر منفیِ ناخواسته‌ای در ظاهر و بدن‌تان ایجاد نشود.

۵. هماهنگی عاطفی و اخلاقی؛ انتخاب آرایشگاهی با جو و فضایی مناسب

آرایشگاه عروس کجا برم - هماهنگی عاطفی

آرایشگرها و عکاسان زمان زیادی را در کنار عروس هستند؛ به همین خاطر باید ازنظر اخلاقی با او هماهنگ باشند. پس به‌سراغ آرایشگر و عکاسی بروید که روحیه‌ای مشابه شما دارند. در این صورت در روز مهم عروسی، خلق‌و‌خوی‌تان بهتر خواهد بود و با گروهی در ارتباط خواهید بود که اخلاق و رفتارشان با شما هماهنگ است و شما را به‌خوبی درک می‌کنند.

زمانی که قرار است لباس‌تان را بپوشید و برای رفتن به جشن آماده شوید، آرایشگرها و اعضای سالن در کنارتان هستند؛ پس باید به‌سراغ مجموعه‌هایی بروید که به شما اعتمادبه‌نفس می‌دهند، مراقب‌تان هستند، به‌قول خودمانی با اخلاق‌تان جورند و در کنارشان احساس راحتی می‌کنید. مثلا آرایشگرها باید کسانی باشند که با شناختی که از شما پیدا کرده‌اند، پیشنهادهای مناسبی برای زیباترشدن استایل مو و آرایش‌تان معرفی می‌کنند؛ اما روی حرف‌شان اصرار ندارند و سلیقه‌تان را هم کاملا در اجرای موارد مختلف در نظر می‌گیرند.

آرایشگر خوب کسی است که سلیقه فرد و آنچه را برایش بهتر است در نظر می‌گیرد و سعی می‌کند که با مدیریت این دو موضوع به نتیجه‌ای برسد که هم ازنظر حرفه‌ای صحیح‌تر و زیباتر است و هم عروس را شاد و راضی نگه می‌دارد. کسانی که در اجرای یک مدل مو و آرایش خاص اصرار دارند یا برای‌شان فرقی ندارد که چه چیزی برای عروس مناسب‌تر است و فقط هرچه که او می‌گوید، اجرا می‌کنند اصلا گزینه‌های خوبی برای مراجعه نیستند. آرایشگر خوب و سالن زیبایی حرفه‌ای از عروس درباره خواسته‌هایش سؤال می‌کند و با دید حرفه‌ای خود به نتیجه ایدئال می‌رسد.

همفکری عروس و آرایشگر

همدلی، همراهی و همفکری تیم آرایشگاه با عروس بسیار مهم است. شاید برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی درباره غافل‌گیر کردن یک فرد با ایجاد مدل مو و آرایشی جدید را در برنامه‌های مختلف دیده باشید (البته منظور برنامه‌های تلویزیونی خارجی و برنامه‌های معروف جهان است). در این برنامه‌ها، فرد نمی‌داند که قرار است چه مدل مو و آرایشی داشته باشد. در انتهای کار، او را مقابل آینه می‌برند و غافل‌گیرش می‌کنند. این برنامه‌ها معمولا با خوشحالی طرف و اشک‌های حلقه‌زده در چشمش از روی شادی و رضایت همراه است و البته قدردانی زیاد از میکاپ آرتیست. اما واقعیت این است که این ایده برای آماده‌کردن عروس، اصلا و ابدا جالب نیست.

پس در روز عروسی و در آرایشگاه نیاز به این دارید که از هر گام و مرحله کار آرایش مو و صورت‌تان باخبر شوید؛ یعنی آرایشگر باید قبل از انجام هر کاری با شما به توافق کامل رسیده باشد. اینجا غافل‌گیرشدن به هیچ‌وجه لازم نیست. شما باید با آرایشگر در ارتباطی همدلانه باشید و با همفکری، مراحل کار را پیش ببرید. پس به‌سراغ آرایشگرهایی با این ویژگی‌ها بروید؛ یعنی کسانی که شما را در جریان کارشان قرار می‌دهند و نمی‌گذارند از چیزی غافل‌گیر شوید.

۶. آماده‌شدن در منزل؛ آمدن آرایشگر به خانه

آرایشگاه عروس کجا برم - آماده شدن در منزل

بعضی از افراد هم ترجیح می‌دهند که به‌جای مراجعه به سالن زیبایی و آرایشگاه، از آرایشگر بخواهند که به منزل بیاید و آنها را آماده کند. البته این کار به‌قولی کمی لاکچری محسوب می‌شود؛ هزینه آن هم قطعا بیشتر از مراجعه به سالن است. در هر حال، اگر باید برای جشن زود آماده شوید یا دوست دارید که در منزل خودتان آرایش شوید و موهای‌تان را درست کنید، از میکاپ‌آرتیست دعوت کنید که به منزل‌تان بیاید.

برای این کار معمولا هزینه‌ای دوبرابر مراجعه به سالن دریافت می‌شود؛ ضمن اینکه معمولا مسافتی که آرایشگر برای آمدن به منزل‌تان طی کرده هم در قیمت‌گذاری لحاظ می‌شود؛ یعنی اگر یک آرایشگر از نقطه‌ای دور بیاید، هزینه راه را هم دریافت خواهد کرد. البته قیمت‌گذاری‌ها برای ارائه خدمات در منزل برای هر آرایشگری متفاوت است. شاید بعضی از آرایشگرها هم حاضر نباشند که خدمات‌شان را در جایی به‌جز سالن زیبایی خود ارائه کنند. در هر حال اگر چنین قصدی دارید، باید به‌سراغ موارد مناسب بگردید و تحقیقات کافی انجام بدهید.

اگر اطرافیان‌تان هم با شما راهی آرایشگاه می‌شوند، باید با آرایشگر درباره این موضوع و زمان‌بندی و ارائه خدمات به همه افراد ازجمله ساقدوش‌ها، نزدیکان و… اطلاع بدهید. شاید در زمینه هزینه هم تفاوت‌هایی وجود داشته باشد؛ مثلا شاید برای‌تان تخفیف قائل شوند یا شاید هزینه را طور دیگری حساب کنند. در هر حال اگر به‌جز خودتان، افراد دیگری هم با شما به آرایشگاه می‌آیند یا آرایشگر برای خدمات‌رسانی به آنها هم به منزل‌تان می‌آید، باید با او در این زمینه ازقبل هماهنگی‌ کنید.

امضای قرارداد برای شروع کار

این روزها تشریفات آماده‌شدن عروس بیش از گذشته‌هاست. برخی از آرایشگاه‌ها با شما قراردادی امضا می‌کنند و خدمات‌شان را برای‌تان به‌صورت فهرست ارائه می‌دهند و بر سر قیمت‌ها به‌طور رسمی با شما به توافق می‌رسند. اگر پای چنین چیزی در میان باشد، در امضای این قرارداد دقت کنید و یادتان باشد که همه خدمات در آن قید شده باشد.

بعد از انتخاب آرایشگاه و یافتن پاسخ پرسش حیاتی آرایشگاه عروس کجا برم باید به توافق بر سر قیمت و دریافت خدمات هم توجه کنید. شما باید درباره همه‌چیز ازقبل با آرایشگرتان کنار بیایید تا در روز عروسی برای‌تان مشکلی پیش نیاید.

جمع‌بندی‌های لازم برای پاسخ به پرسش مهمِ «آرایشگاه عروس کجا برم؟»

آرایشگاه عروس کجا برم - سؤالاتی که باید جوابشان را بدانیم

در این نوشته، با زیروبم انتخاب آرایشگاه و سالن زیبایی مناسب برای روز عروسی آشنا شدیم. باهم پرسش‌ها از آرایشگر را مرور می‌کنیم تا به پرسش کلیدی‌ِ آرایشگاه عروس کجا برم، جواب مناسبی بدهیم:

  • هزینه آرایشگاه در دو حالت مراجعه به سالن یا رفتن آرایشگر به منزل چقدر است؟
  • آیا در سالن، جلسات رایگان امتحان مدل‌های مختلف مو و آرایش برگزار می‌شود؟
  • نیاز به دیدن مدل‌های قبلی مو و آرایش برای الهام‌گرفتن آرایشگر وجود دارد؟
  • همراهان عروس هم می‌توانند برای آماده‌شدن به سالن مراجعه کنند؟
  • تمام ابزارهای لازم برای کار در آرایشگاه موجود است یا نیاز به خرید چیزی وجود دارد؟
  • قبل از مراجعه به آرایشگاه، آمادگی خاصی مثل استفاده از ماسک صورت یا ماده‌ای خاص برای پوست وجود دارد؟
  • امکان دیدن مدل‌های عروس قبلی وجود دارد؟
  • آرایش و مو را یک نفر انجام می‌دهد یا نیروهای مختلفی برای این کار در نظر گرفته می‌شود؟

با آگاهی از برنامه‌ریزی برای رسیدن به یک گزینه خوب می‌توانید بی‌دردسر و راحت به آرایشگاه مطلوب‌تان مراجعه کنید. یادتان باشد که انرژی‌تان را بالا ببرید و همیشه لبخند بزنید. بهترین مدل مو و آرایش تنها زمانی دیدنی خواهد بود که لبخند شیرین و زیبا‌ی‌ روی لب‌ها همیشه همراه‌تان باشد.

برای شما، عروس دوست‌داشتنی و زیبا، زندگی شاد و پر از سلامتی آرزو می‌کنیم.


در ادامه بخوانید: ‌ باغ یا تالار پذیرایی؛ کجا عروسی بگیریم؟
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
منبع weddingwire apracticalwedding bridestory
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.