انواع تی آر ایکس و نکاتی برای انتخاب و خرید تی آر ایکس خوب

0

تی آر ایکس مجموعه‌ای از حرکات ورزشی با استفاده طناب‌های مخصوص است که علاوه بر زیبایی اندام به افزایش قدرت بدنی نیز کمک می‌کند و انجام منظم این حرکات نتایجی فراتر از انتظار را برا شما به ارمغان خواهد آورد. استفاده از تجهیزات تی آر ایکس مناسب و با کیفیت شما را درسیدن به هدفتان یعنی تناسب اندام و افزایش مقاومت عضلات و مفاصل کمک خواهد کرد . در این مقاله مقایسه‌ای بین سه مدل از انواع تی آر ایکس ارائه خواهد شد. مطالبی که در ادامه خواهید خواند راهنمای خوبی برای خرید تی آر ایکس است.

ورزش تی آر ایکس برای کسانیکه قصد ازسرگیری تمرینات ورزشی را دارند و ورزشکارانی که شرایط بدنی مناسبی دارند، گزینه بسیار خوبی است. با تنظیم زاویه بدنتان با نقطه اتصال تی‌آرایکس، می‌توانید شرایط و میزان سختی تمرین را برای اندام و قدرت بدنی خودتان تنظیم کنید.

تی آر ایکس خانگی

مدل خانگی تی آر ایکس مناسب افرادی است که فصد دارند در خانه این ورزش را انجام دهند. معمولا ویدئوهای تمرینات این مدل قابل دانلود هستند و شما می‌توانید ویدئوهای مربوط به تمرینات ترکیبی موردنیاز خود را انتخاب کنید.

رونیکس

تی آر ایکس حرفه‌ای

تی_آر_ایکس_حرفه‌ای_چند_نکته_برای_انتخاب_و_خرید_تی_آر_ایکس_خوب

این گزینه برای مربیانی مناسب است که به دنبال یک مجموعه بادوام و کاربردی هستند که برای تمام افراد با توانایی‌ها و سطح آمادگی جسمانی متفاوت قابل استفاده باشد. یک ویدئوی آموزشی پایه به همراه این مجموعه ارائه می‌شود. این مدل شامل دی‌وی‌دی آموزشی و اپلیکیشن موبایل است.

تی آر ایکس قدرتی

تی_آر_ایکس_قدرتی_چند_نکته_برای_انتخاب_و_خرید_تی_آر_ایکس_خوب

این مدل مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای است. کسانیکه می‌خواهند روتین همیشگی خود را کنار گذاشته و یک برنامه 12 هفته‌ای جامع را برای افزایش قدرت، استقامت و انعطاف‌پذیری در پیش بگیرند، باید به سراغ این مدل بروند.

بهترین نوع تی‌آرایکس

در حالت کلی تفاوت چشمگیری بین این سه مدل وجود ندارد اما تی آر ایکس قدرتی نیروی بیشتری را نسبت به تی آر ایکس حرفه‌ای تحمل می‌کند و تی‌آرایکس حرفه‌ای نیز در مقایسه با تی آر ایکس خانگی، قابلیت تحمل نیروی بیشتری دارد. از لحاظ هزینه، قیمت تی آر ایکس خانگی کمتر از دو مدل دیگر بوده و تی آر ایکس قدرتی گرانترین مدل تی آر ایکس به حساب می‌آید.

مقاومت و دوام مدل‌ها

تجربه نشان داده که این سه مدل از لحاظ مقاومت و دوام، تفاوت چندانی بایکدیگر ندارند.

مواردی که برای خرید تی آر ایکس باید به آنها توجه کنید

طراحی دستگیره‌ها

دستگیره_چند_نکته_برای_انتخاب_و_خرید_تی_آر_ایکس_خوب

علاوه بر میزان نیروی قابل تحمل، طراحی دستگیره‌های مدل خانگی نیز با دو مدل دیگر متفاوت است. دستگیره‌های مدل حرفه‌ای و مدل قدرتی نسبت به مدل خانگی طراحی جالبتری دارند. اما به لحاظ مقاومت دستگیره‌های هرسه مدل کیفیت بالایی دارند. سطح دستگیره‌ها در مدل قدرتی در مقایسه با دو مدل دیگر پهن‌تر طراحی شده است تا قابلیت قرارگیری کفش ورزشی و بوت را داشته باشد.

تسمه‌های گسترش‌دهنده و ویدئو

تسمه_چند_نکته_برای_انتخاب_و_خرید_تی_آر_ایکس_خوب

مدل قدرتی و حرفه‌ای تی آر ایکس برخلاف مدل خانگی، تسمه‌های گسترش‌دهنده دارند. اما این تسمه‌ها به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند

ویدئوهای آموزش همراه مدل‌های حرفه‌ای و قدرتی بسیار مفید و جذاب هستند، اما اگر شما مربی هستید و یا مدرک تی آر ایکس دارید احتمالا با تمام حرکات موجود در ویدئوها آشنایی داشته باشید و تماشای این ویدئوها برای شما چندان ضروری نباشد. علاوه براین اکثر آموزش‌های موجود در این ویدئوها از طریق اینترنت نیز قابل دسترسی است.

در نهایت

اگر بودجه شما محدود است پیشنهاد می‌کنیم که یکراست به سراغ مدل خانگی تی آر ایکس بروید. این مدل به اندازه‌ی کافی مقاوم و باکیفیت است. در صورتیکه مربی هستید، مستقل از اینکه کدام مدل را تهیه می‌کنید، بهتر است که در دوره‌های مربوط به تی آر ایکس شرکت کنید، این دوره‌ها برای شما بسیار مفید خواهند بود. اگر قصد دارید که تمرین‌های تی آر ایکس را در خانه انجام دهید، برای آشنایی با حرکات آن حتما از یک مربی کمک بگیرید. نکات جزئی اما مهمی در مورد این ورزش وجود دارند که حتما باید از آن‌ها مطلع باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
منبع johnnyfit
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.